NUR RESUL 53
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Ur,
şeytan bereketsizliğine Ur, İşini aşını Onunla kur. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. Selamün Aleyküm ŞEHİDLERE, Boynu bükük Masum Yetimlere, Garib, fakire, aş taksimlere, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. ORDUM- YURDUM Lütufa erecek, SEVDAN-Rahmetle daim erecek, Tüm Masumlar murada erecek, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. Bilmem RABBİM ne günler Gösterir, Eminim zulme Bela Gösterir, BEN - KIZIN RAHMET - YOLUN Gösterir, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. Sevdalın kalemlere Mümin eş, Ver birde helal çokca türlü aş, BABAM - KAŞI SEN gibi HİLAL KAŞ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. Hasretin yüreğimi Daraltır, Herhalde NUR - RAVZANI Aratır, Cihanınsa ufkunu Karartır, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. BİLAL H. KUZUM ÖZEL - GÜVENLİK, İBRAHİM MAHMUD İ. ile Güvenlik, Vatana Millete hep Güvenlik, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. Alim olanda mülk hırsı olmaz, Aşkınla yanar, hırsıyla yanmaz, SANA ,bühtan yazı asla anmaz, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. hırsız hainlik marifet değil, Kul hakkı yüktür, hiç izzet değil, RABBİM Ceza verir, nimet değil. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. YUSUFCA Ahım, Arzı İnletti, büyü leş... müminler robot etti........ RABBİM Felak Nass oku Emretti. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. FATİH MEHMED HAN CEDDİM bilmezler... NUR - M. HALİLİN gafiller bilmezler... Ondan RAHMETKEN değer vermezler... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. hırsız - haine yardımlar olma, Öyle Mazlum ahhhlarını alma, RABB Belasına gamlara dalma. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. Eskiden tarikat Sevdan şefkat, Eli olmuş, mal hırssız!!! hep rikkat Sun Sevdan- kalemlere, Lutf Şefkat, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESUL. Haksız yere hep çokca Ezildim, Garipce Edirnem de, Büzüldüm, Kaç delice alayla Süzüldüm, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB. KUDRETİ SONSUZ RABBİM Diledi, Tüm kuluna mutluluk Diledi, Ondan Emir Yasaklar Diledi. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) TİMUR HAN CEDD HİNDİSTAN’IM ALMIŞ, Savaşsız Dumansız Çabuk ALMIŞ, HİÇ zulm DEĞİLMİŞ AŞ, LUTFLA SARMIŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) Savaşta savaş,,, Savaşı SEVMEM, soysuz: şerlere Hiç Değer VERMEM, HZ.BABAM DER: Hak YEMEDİM MÜLK VERMEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) BİZİM SOKAKTA Çok kızan Oynar, Bazende Ağlar, aç mı Tutarlar.............. Aş mühim, FATİH HAN CEDD Aş 🍞 🍓 🐔 🎏🐟 🌯 🍯 🍪 🍰 🍌 🥗 SUNAN.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MAHMUD(A.S.) Güney DOĞUMUZ çok İyidir, ORDU- EMNİYETE EL ✋ Verirdir, hırsız- terör Hasedden Erirdir.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) edirne’ye teröristler kaçarmis, HZ.BABAM DER: Herhalde KORUYAN Varmış, Bulgarlar almaz ki, niye kaçarmis??............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) Şu esat dayı da, NELER YAPTI??? Kaç Milyon Masum Boğulup Yandı, SURİYEMden geriye AHHH Kaldı............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) TİMUR HAN CEDD Akıl SORMUŞ MU??? KUR’ANA SORMUŞ,,,şerre SORMUŞ MU??? Ne İşler YAPSAM Diye SORMUŞ MU??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MAHMUD(A.S.) TEK- RABB’İM(C.C.) KUR’AN TEVRAD’im SUNMUŞ, ÜN İSA BABAMA- İNCİL SUNMUŞ, Akıllılar SANA SEVDA Sunmuş, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) RABB(C.C.) İŞİNİ Kullarına SORMAZ, Gezegenler Kum Tanesin..............SORMAZ......... DER: düşmanın Lütuf, CENNET BULMAZ, YARATTIĞIM EN ŞEFKAT NUR MAHMUD(S.A.V.) zır- deliler zır- deliye Tapar, şu- anneye- yeğenine Tapar, RABB(C.C.) AFFETMEZ GAM,CEHENNEM KAPAR............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) HZ.BABAM DER: HALİMİ Hiç Sormadı, Hısım fatih, hatice Sormadı............. Olmasın hısım............. 35 yıl AĞLADI..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) Yedi CEHENNEM zulüm: ezaya, SANA (S.A.V.) HZ.BABAMA- BİZE Ezaya, Yapma zulüm, AHI DÜŞER Sana............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) TEK- RABB-YA HAYYU KAYYUM EL- MEDED, HZ.MİKAİL MELEK GÖNDER MEDED, ŞAN CEBRAİL MELEK GÖNDER MEDED..... YARATILMIŞ EN RAHMET NUR MAHMUD(S.A.V.) HİNDİSTANİM’DA Müminler Çoktur, taşa toprağa tapmayan çoktur, Tüm-Akıl: Mümin dinsize OKtur.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) hayasızi seven ARZ’DA Yoktur, Kim Sever,,,o- tek- zulmü GAM OKtur, onların Tek hırsızlığı ÇOKTUR............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) deccal; Yüzveren-Başlara DÜŞER , RABB(C.C.) YENİLMEZ Saniyede EZER, Lakin O (C.C.) CENNET’LİKleri SEÇER............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) Zulmetme zulmetme DERDİN BİTMEZ, Az akıllı da, BİZE kin gütmez, Kimse zulümun kahrını Çekmez.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MAHMUD(A.S.) TEK- RABB CENNET’LİKleri SEÇİYOR, NASS olmayan,,, NURUNDAN Kaçıyor, Ateş 🔥 e, zır- deliye Tapıyor............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) RAHMÂN’İM SINAVIN Hemen Bitir, dinsiz: zulmü BELALARA YATIR, hınzır da olmaz onlarca katır.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) HÜKMÜ- HİKMET GÜCÜ SONSUZ RABB’İM, Hep zulm Ettiler, Kime zulm ETTİK, Tek MERHAMET ikram Aşlar ETTİK...... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR MAHMUD(A.S.) DOKUNMA Yaram Derin-VURURUM, YAKLAŞMA KARDEŞİME VURURUM, HZ.BABAMA; EN GÜÇ NİSA- GURURUM....... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HALİL(A.S.) TİMUR HAN CEDDİ yenen OLMUŞ MU????? RABB’İN ( C.C.) GÜÇ ETTİĞİNİ OLMUŞ MU????? Leş- zulm: işkencesine Doymuş mu????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(A.S.) HZ.BABAMLA HİNDİSTAN’IMA GİTCEZ, Hesap mı VERECEZ Tez GİDECEZ, KARDEŞLERİMLE Çok Çok GEZECEZ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR MAHMUD(A.S.) Derler: Çok ŞEFKATTEN MARAZ DOĞAR, Ondan mı Acep HZ.BABAM AÇ YAŞAR, MALI ÇALANA AŞ YOK, BEN KARAR.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ( A.S.) TÜRKİYE’ M HZ.FATİH HAN CEDDİM MALI, DÖKÜLMEDİ Mİ Burada KANI??? KORUMADİ MI Hep MAL VATANIN???? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YUSUF HZ.BEN N.....ŞERİFE 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 hayasız- şer- dostun-zehir- yılan 🐍, Eder herşeyini İnan TALAN, Ölmez sanki Var mı ARZ’ da, Kalan??.............. YARATILMIŞ EN GÜÇLÜ ŞEFKATLİ NUR MUSA HARUN(A.S.) 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 SEVDALIN- GÖĞün Gözyaşı tükenmez, Sel olup Düşer Efganı Hiç Bitmez, EY Nass; Aşkla- Salât de İnan, Sel tükenmez... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE GÜÇ NUR HABİBALLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Yer, Gök, Nass’ın İLAH’I-O-TEK- RABB’DIR(C.C.) Nasıl Der????? aciz- zır- deli- ilahtır!!!!!!!!!!!!!! Gaye EN-ERMİŞ HZ.BABAMA(A.S.) tokattir!!!!!!!!!!!!!. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL RESÛLULLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 ÇİÇEK-HATUN-ANNEMLİ; HZ.FATİH-SULTAN-CEDDİM, NUR-RESÛL-CEDD(S.A.V.) AŞKLA Yanmak SENİN KADERin Olur mu SEVDANLA Yananın hiç KEDERİ????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HABİBALLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 ARZ’IN EN-EDEPLİ-GÜZELİ NUR- FATIMA- ANNEM(R.A)(A.S.) MELEK-CEBRAİL, MİKAİL leş- düşmanına SİTEM, DÜNYA-MÜMİN Akıllı; leşlere kanmiyor Herdem, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDAN MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 EY İnsanlar: HZ.BEN de Sizin Gibi BİR İNSANIM, Aş YER, deli HZ.BİZİ UYUTURSA UYKu YAPARIM, Kimin Hakkı Çaldık-Zulm YAPTIM İYİLİK SANATIM....., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Hiç zır- deli görmemiş Gibi Tek övüp dururlar, EN- ERMİŞ BABAMA,,,,, zulüm olsun diye yaparlar.............., Bu; leşler- Zulüm= Şerlikten tavuğa da 🐔 taparlar!!!!!.............. YARATILMIŞ EN RAHMET HZ.NUR MUSA HALİLİBRAHİM(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 RABB’İM(C.C.) DİLEMİŞ-SEVMİŞ AHMED- DEDEM(S.A.S.) YARATMIŞSIN, ONU(S.A.V.) EVLADI-BABAMI(A.S.) ARZ’IN- KALBÎ YAPMIŞSIN, HÜRMETİNE Meyve, Sebzeler, Çiçek YARATMIŞSIN, YARATILMIŞ EN RAHMET HZ.BABAM=SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD İ.(A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 4 OĞLUM Olsa MAHMUD- ABDULLAH, MUHAMMED, HASAN, HÜSEYİN DER, MÜMİN- ZEVCİMLE OYNATIR GÜLÜPTE GEÇİNİRİM, Zalim- HİÇ-DEĞİLİM, Gram- Zulm-Kimseye ETMEDİK.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NUR HALİLİBRAHİM(A.S.) 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Hitlerde psikopat- müridler,,,,,HZ.BABAM(A.S.) HZ.BİZ MİYDİK????? BIKTIK,,,,,leş- tarikatlar= HİLE,,,,, MELEKLERLE HZ.BİZ MİYDİK????? BIKTIM Sinsi- zulmlerden=işkenceciler HZ.BİZ MİYDİK????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= YAKUP NEBİ MAHMUD İ.(A.S.) 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Leş- şerlere 14 kere defol MAL-MÜLKÜMDEN DERİM, Sonra o- leş- hırsız- teröre ASAMI ÇEKERİM, HZ.BEN Mİ VURACAM; TEK- RABB’İM VURUR GÜÇ-KÖLESİYİM..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHME ELÇİ YUSUF EYYÜP MUSA, BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 YUSUF,,,,, SAHTE-hısımı=zulümü asla AFFETMEZ, 2 ŞEHİD-HALAM, ŞEHİDLER Geri Gelir mi?????AFFETMEZ, KORUYAMADIK SENİ Diye AĞLAR HZ.KARDEŞLERİM(A.S.) Leş...bilmez, YARATILMIŞ EN RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN- YAKUP ELÇİ BİLAL- HARUN MAHMUD İ. H.İBARAHİM( A.S.))))))))) 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 TEK-RABB’İMİZ SENİ YARATMIŞ HABİBİM DEMİŞ, Daha Ne DESİN EN-SEVDİĞİM KULUMSUN DEMİŞ, ŞEFKATİM RAHMETİNDEN KOYDUM NURUMSUN DEMİŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE GÜZEL RESÛLULLAH (S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Derler: yavuz sultan selim çibandan Vefat Etmiş; Gençcene Yaşta, ÜNLÜ İSTANBUL’ Uma Gömülmüş. Leş- hasımlarımızı HZ.CEBRAİL- MELEK(A.S.) DÖVERMİŞ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN- YAKUP NEBİ MAHMUD(A.S.))))))))) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 EN - hırsız- hainler AHHHIM sizi Yakacak, HEP- ZULM ETTİNİZ HZ.BABAMA AHHHI YAKACAK, TÜM- ŞEHİD- YETİMİ AHHHI-sizi YAKACAK............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR ELÇİ-MUSA HARUN(A.s.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 Daha 19 da,,,,, şey= ümmet- akten evine KOVULDUM, HZ.BABAMA- KARDEŞE,,,,, zulüm Olsun diye KOVULDUM, Zeki Ona,,,,,zulmü Unutmaz Derler; UNUTMADIM............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL GÜÇ NUR ELÇİ MUSA ( A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Fakir YEMEN’DE Bebekler Aç- İNLEYİP ÖLDÜLER, SALDIRAN Psikopatlara BEDDUA- ÖRDÜLER, LEŞ=dinsizler o-işkencelere Güldüler!!!!!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL GÜÇ NUR MUSA YUSUF ( A.S.) 🌹 Her gün şer, sürü zina Gezende, Nikâh mı olur??? ARZ’A Huzur yuva göstermedik der; Alay kurur, Duy EY En hainler; HZ.CEBRAİL MELEK(A.S.) sizi BULUR..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ, GÜZEL NEBİ MUSA(A.s.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Yer, Yedi-Gökler ırağında daim gamlar, Aklına SEN- NUR-HABİBALLAH Düşünce Sel Ağlar, HZ.CEBRAİL( A.S.) MİKAİL BÜYÜK- ÜN-MELEĞİN Ağlar, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ BİLAL H.(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Orman- Masum Nasslar Yakılmış; yakan yansa olur, ebu- lehep= yez it YAKAN RABB(C.C.) onlar YAKSA olur.......... HALİLİBRAHİME(A.S.) ZULM- Ateş; Zulmü-TEK- KAVURUR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NURDAN MUSA B.HARUN ( A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Zulm etme , ettiğin zulümler Tek seni yakacak HZ.BABAM DER: İstersen yapma MAHMUD’UM Başkan OLCAK, Olmaz hırsız- terörü Bulgara hizmetçi KOVCAM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HALİLULLAH MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 RABB’İMİZ DER: Önce RESULÜM- NURUMU YARATTIM; ONUNLA Bak.....Ne Güzel DÖŞEDİK DÜNYa YARATTIM, BÜYÜK MELEĞİM CEBRAİL Tüm- Meleğim YARATTIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL RAHMET NURDUR RESÛLULLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 SONSUZ-LÂNET-OLSUN; Zulm=hırsız-terörist-leşlere, Birde HZ.BABAMIN-EVİ= TÜRKİYE’ MDE Gezenlere, ŞANIZ-DİYEREK Masumları-zulmle=Ezenlere!!!!!.............. (((((YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHMET HZ.BABAM= YAKUP YUSUF- MUSA BİLAL-HARUN MAHMUD H.İBRAHİM(A.S.))))) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹 TEK- RABB’İMİZİN Bahçesinde Çiçekler açar, SEVDALIN Bülbüller Ağlar Nameler Saçar, EN-RAHMET- NASS’SIN, tek- şeytan😈 olmuşlar kaçar., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT CEDDİM-HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 EN- EVİ TÜRKİYE’ MDE AÇ Durur HZ.BABAM EN-ŞANIN(A.S.) VATAN NE DİYEYİM İşte HALİ; EN-ERMİŞ- ŞANIN, HZ.ONA(A.S.) bu zulmü ettiren-şerlerin kalır mı ŞANI????? YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT GÜÇ NUR ELÇİ MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 Şair Dede demiş; Öz Yurdunda Garip Öz VATANINDA PARYASIN, Doğru demiş ÜN ÜLKEM Hasta DEĞİLİZ YARAMSIN, ŞEFKATLİYİZ-TAM; ONUN için, ACIRIZ- YARAMSIN. YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE NURDAN NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Hainlik edenin sonu baştan Tek-Hüsrandır, EN-ERMİŞ-BABAMA=YURDUNA ihanet Hüsrandır.............. Nerde görülmüş Şerliğin sonu Aff, Lütuf Şan’dır?????..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 KİTAPLAR Der; Görün deccal sahte her şeyh it Uzak dur şeyhten=tarikat... HZ.RESULULLAHTIR(S.A.S.) TEK MÜRŞİD, Namazın da, kıl Evladım Kızan 9 yaşta eşid............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇTÜR NURDAN NEBİ MUSA(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Kalabalık ÇİN’İM MAŞAALLAH Ne Güzel Çok Nass, HZ.TİMUR- FATİH- HAN- CEDD SEVDAN HAYKIRMIŞ AVAZ AVAZ, Suudumuza VARMAK İSTERİM Hoca Ver cevaz. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD (A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Derler: İSTANBUL osman nuri şeyh- dide oca’nın..... HZ.FATİH HAN CEDD DEMİŞ; şeyh- kostantine Anlaşalım, HZ.BEN OLSAM Hemen ASARDIM ,,,,,EN- İŞKENCECİ şanı!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NURDAN MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Derler TÜRKİYE’MDE,,, tarikatcılar 2500000 i, geçmiş, Alıp Tam İSTANBUL’Umu da Evi edecekmiş, VERMEM Asla; HZ.FATİH SULTAN- CEDDİM Nasıl FETHETMİŞ?????, (((((((((YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MUSA- YUSUF BİLAL-HARUN MAHMUD H.İBRAHİM(A.S.)))))))))) 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Konya koçaşlı hoca âlim denilen şey Vardı, HZ.BABANA DE; SENİ,,,,, ümmet aktene VERSİN Dedi, Tehdit etti,,,,, Zulm- eve GİTTİM, Öldü NAR’A Gitti....................................................... YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE HZ.NURDAN BABAM MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 TİMUR HAN CEDD SAĞ OLSA Doktora Gönderirlerdi, BENCE-12 Yıl Alay-etmek-için Gönderirlerdi, Nolcak Hepsi, gizli- hırsız-terör...BİÇ KES GİT; DERDİM..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 BENCE YUSUF NE-EN- EDEPLİ-EN-GÜZEL SENSİN(S.A.S.) HZ.TİMUR HAN-CEDD NE-EN- BÜYÜK- İNSAN-SULTAN-SENSİN(S.A.V.) TEK- RABB(C.C.)DER; Sevenlerin Tek Rızk, CENNETE Ersin, YARATTIĞIM EN RAHMET GÜZEL NURSUN HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Doğruluk Dürüstlük HELAL- Aş, VEFA Eder SAFA, RAHMÂN’A(C.C.) NUR-SANA-HZ.BABAMA(A.S.) VATANA-HEP-VEFA, Kim istemiyor Kendine Aşına Daim VEFA????? YARATILMIŞ EN DOKTOR GÜZEL RAHMET HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 HZ.YUSUF ONA Gerçek Sevdalı BİLMEZ MİDİR??? Müslüman olan; GÖZ YAŞIMIZ, Gelip silmez midir??? EN-ERMİŞ-BABAM- YURDUM GÖZYAŞI Hiç DİNMEZ midir??? YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT NUR’DAN ELÇİ YUSUF(A.S.) 🌹 Tehditle kaç yıl ilaç Yutturdular,,,HZ.BANA H.BİLALE, KANIMIZ düştü çok; Tam- ölüm yan etkili hemde, Kim çekmez bu-zulm= LEŞlerden?????zulmler HZ.BİZ=ŞEMS, HİLALE.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL GÜÇ NUR YUSUF-MUSA(A.S.) 🌹 🌹 Korkma VATAN YEDİRMEM Seni, sırtlanlara, Hele her Gün HZ.HALİMİZİ Gelip Bir Sor da, yılanlık eden Tek-Bulur kertenkele- yufka. YARATILMIŞ EN GÜÇLÜ ŞEFKAT NEBİ MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 BUYURDUN: aciz- deccal yardımlarla büyüyecek, EVLADIM; HZ.M.HALİLE-NESLİNE,,,,, Zulm-GÜLMEYECEK, Ne uğraşsa başarıya, Nimete ermeyecek....., YARATILMIŞ EN RAHMET GÜZEL NURSUN HABİBALLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 yunanistanda diyorlar; meyhaneler vardır, Gönder BAŞ=hırsız- terörist, eşini; ZULÜM- Şandır....., Olsun temizlikçi Savaş Bitmiş; İntikam-ŞANdır............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR NEBİDİR MUSA(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 KENDİ- VATANDA AÇ TUTULAN HZ.BABAMA(A.S.) BAK, ÜLKEM-FATİH HAN CEDDİN, inkâr hırsız havaya Bak... psikopat- deliler ün mü, ŞEHİDLER Kaç Say Bak????? YARATILMIŞ EN RAHMET YÜCE NURDUR NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 UĞRAŞİP YAPTIK EV 🏡İ; Lakin Sırtlanlar Oturtmaz, Saldırtır-zır- deliyi, HZ.BABAM( A.S.) AÇ; CAMİye KAÇAR, Doktorlar İSTE alsınlar DEDİ; ASLA SALMAZLAR!!!!!..... YARATILMIŞ EN RAHMET GÜÇ NUR NEBİ H.İBRAHİM(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Akıl- Profesör- Dayılar deliyi Bilmez mi??? BIKTI HZ.BABAM(A.S.) DEMEYE bu- zır- deliyi Bilmez mi??? Müslimce gelip Gözyaşı Gözyaşımiz Silmez mi??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR HZ.BABAM= YAKUP NEBİ MAHMUD( A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 BİRLEŞMİŞ MİLLETLER- HZ.NUR- BABAMI Eş Başkanın yap, HZ.BENİ DE Yardımcısı yap TEK- RABB’DAN(C.C.) Elmaslar Kap.............. ARZ’DA Kaç- Garip sokakta çaresiz, kaç Aşsız kap.............. YARATILMIŞ EN RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Kaç DEDİM- MÜLKÜM tarikatı Netcen; NESLİN Doyur....., Derler; Psikopatlar- hasmın UYUMAZ SU UYUR, Dertlenme Müslim, zalimler ettiğin Hemen Bulur.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL GÜÇ NUR NEBİ MUSA(a.s.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 EN-ERMİŞ-BABAM,,, AÇ YİNE BURA-MÜLKÜM AŞ’LAR dır, Kaç On yıllar bir paket - yardım GÖRMEDİK; ARLARDIR, deli aş verir diye YALAN DERLER.....Yalan- ARDIR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL NURDAN YUSUF- MUSA(A.S.) 🌹 🌹 DURMAM TÜRKİYE’ M HZ.BABAM-KARDEŞLE Tez-GİDECEĞİM, Nere MÜLKÜM-MÜMİN= Çok- AHLAKSA Ora GİDECEZ, HZ.MAHMUD-KUZUMUN KADRİ BİL HEMEN; BAK GİDECEĞİZ. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE NURDUR ELÇİ MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 EN-ERMİŞ-BABAMA(A.S.) DERİM; KOV TÜRKİYE’NDEN GİTSİN, HZ.FATİH HAN-CEDD-EN- EVİNDEN Defolsun HEMEN Gitsin, HZ.SANA- BİZE düşman,,,,,Tüm-hırsız- teröristler GİTSİN.............. YARATILMIŞ EN YÜCE HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD(A.S.))))) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 profesör- Dayı der; Psikopatlar-Sırtlan, Büyütme sakın; Eder herşeyini Sinsi Talan.............. EN- ERMİŞHZ.BABAM DER: şeytan 😈 onlar- içine dolan.............. YARATILMIŞ-EN-ŞEFKAT RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Derler; moruk - Deli- şeyh= kostantin Seven Çokmuş.............., Yahu apoyu da; TÜRKİYE’ MDE sevenler vardır........., Hep mi ÇEKCEZ ÇEKECEK ARZ, Zulume BELA HAKTIR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NURDAN MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 HZ.NUR- BABAM(A.S.) DER: SAHTE-hısım= ziynep’e, diğer 6 ya, eza mı ETTİM HZ.BENLE Sinsi- savaş yaparlar Ya, Zaten dinsiz=zulm EN-RAHMET- HZ.BİZE NASs’a yetti ya, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT DOKTOR HZ.BABAM= SÜLEYMAN-YAKUP NEBİ MAHMUD(A.S.)))))))))🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Birde Diyorlar: TÜRKİYE’ MDE teröristler varmış, ŞAHLAN HZ.FATİH SULTAN CEDD; ERi Gibi,kim tutarmış, Zulm hırsız-teröre BAŞ;-Yardım kendine zarardır.............. YARATILMIŞ EN RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN ELÇİ MAHMUD İ.( A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 HZ.BEN Mİ BULCAM, hırsız- terörleri ER- POLİS Bulur, Ne ÜN olsalar Her hâlleri Zulm- sinsilik Solur, Kalk HZ.BABAMIN(A.S.)EVİ- VATAN; o- leş= ZulM- Çamur KURUR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 TEK-RABB’İMİZ(C.C.)SENİ(S.A.V.)SEVMİŞ ARZ’IN KADEMİNE SERMİŞ, HÜRMETİNE NURUNDAN(S.A.S.) RESÛL YAPIP GÖNDERMİŞ............... DER: YER, GÖK ORDUsu BENİM, BANA eş kim olmuş???!!!... YARATTIĞIM EN RAHMETİM ŞEFKAT NUR NEBİM MAHMUD(A.S.) 🌹🌹🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 TEK-RABB’İMİZ(C.C.) DER: Rızık DİLEMEM TEK- RIZK-VERENİM, Kalbinizde Olanı, Her yaptığınızı BİLENİM, YARATTIM HABİBİM(S.A.S.) ONU EN ÇOK SEVENİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.BABAM= YAKUP NEBİ H.İBRAHİM(A.S.))))) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Hasta mısın?????!!!...EN-ERMİŞ-BABAM(A.S.) AÇ DERİM zulm inanmaz, YALAN BORCUM MU VAR YALAN!!!...MI; DERİZ????? leş-inanmaz, TEK-RABB(C.C.) HZ.ONA ELÇİM-DER; psikopat=dinsiz inanmaz!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR MUSA BİLAL-HARUN ELÇİ(A.S.))))) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 AMCAM-oğlu MÜMİN-Halamla evli; salih- Abi, Sık sık umre Hacc yapar Türkiye’mden Görevli. HZ.BİZDE Tez VARACAĞIM Suuduma NİKÂHLI, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 EN- ERMİŞ-BABAM DA( A.S.) DER: HZ.MAHMUD’UM(A.S.) BAŞ OLACAK, Bu Anda EN-İLİMLİ; HZ.BEN(A.S.) O ARZ’da ŞAN-OLACAK TÜM ŞEHİDİN GÖZYAŞI Dinip Nass-Irk Aş Dolacak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HZ.BABAM= YAKUP NEBİ MAHMUD(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ÇİÇEK- ANNEM ÇOK SEVEN-HZ.FATİH SULTAN-CEDD KOŞTURMUŞ, SEVDASI SENİ(S.A.V.) ANLATMAK İçin ŞEFKAT KOŞTURMUŞ, RABB(C.C.) RESULÜME Salât de Nass; BEN(C.C.) DERİM BUYURMUŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL YÜCE RESULULLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 RABB’İMİZ(C.C.) SENİ YARATMIŞ RESÛL- HABİBİ(S.A.V.)SEÇMİŞ, GEL MAHMUD’UM(S.A.S.) SEÇ GÖK, ARZ’IMI BOYAYALIM DEMİŞ, leş= düşmanların CEHENNEMDE ZEKKUM yiyecekmiş................ YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL RAHMET HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Banane İsterseniz Psikopatlar-ÜN edin, EN- ERMİŞ-BABAMA( A.S.) Gıcıklıktan YURD’DA Büyütün, Yine ne İşkence Çekilir?????Doktorlara Sorun.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT HZ.NUR- BABAM= SÜLEYMAN NEBİ MAHMUD(A.S.))))))) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 şeyh-kostantin- vezirleri,,, Nass kesip-Kan içerlermiş, HZ.FATİH-HAN-DEDEM,,, onları KESİP YURD YURD GEZDİRMİŞ, Ve Yahu Ne YAPCAK; YURDLARA AŞ- EV🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠🏡🏠 LERİ AÇTIRMIŞ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHMET NUR HALİLİBRAHİM(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Param Olunca 3 su kuyusu ACTİRACAĞIM, Kongo; BAŞ-DAYIYA 🔥- GÖL İlinde ACTIRACAĞIM, acz-deccallar yakalanmış yaksın diye AÇTIRACAĞIM. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NUR’DAN MUSA EYYÜP BİLAL-HARUN (A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 RABB(C.C.) DER: iyiliğin karşılığı TEK- İyiliktir, KORUDUĞUM HZ.ELÇİMLERİ kim- yener zarar verir????? zulmden-leşler bıkmaz; BELAM-onlara Hemen-GELİR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR YUSUF MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 RABB’İM(C.C.) YARATTIN HZ.FATIMA- ANNEMİ(A.S.) ŞAN SEÇTİN, TÜM-CENNETİNde EN ŞAN- HANIMEFENDİ SEÇTİN, HZ.MERYEM- ANNEMİ-HABİBİNE(S.A.V.) ZEVCE SEÇTİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT YÜCE HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ŞİİRLERİM NEDEYİM DERDİM TEK SENİ(S.A.S.) ÖVMEK; Yer, Gök, CENNET SEVDALIN,,,,, leş- hasmın Lav’a- GÖMMEK, onları RABB’İN LANETLER; giydiği= ATEŞ 🔥- gömlek.............. YARATILMIŞ EN RAHMET GÜZEL NURSUN RESULULLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 YUSUF İMAN AHLÂK BEN,,,,, şu Fakültede-Zindanım, 12 yıl HÂŞÂ..............mecnun dedik-dedirtdik!!!!! leşler-lafı... Dokun YURDUM’A Çıkar; ŞEHİDLER, BENİM-TEK AHHHIM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL GÜÇTEN NURDAN ELÇİ YUSUF(A.S.) 🌹 HZ.TİMUR HAN CEDD YAŞASA şerler ONA DA,,,,,deli derdi; LEŞLERİN işi, tek- BÜHTANDIR; yalan- söz Tek Derdi, HZ.FATİH CEDD: ERMİŞİM RABB(C.C.) KILIÇ ETTİ DER; KESERDİ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ GÜZEL NUR NEBİ MUSA(A.s.) 🌹 HZ.BABAM(A.S.) DER; Suriye kamptan Suriyeliler gelsin; edirne’ me çok Çekti O gariplerde; tez gelsin, İstedikleri kadar gezip kalıp tatil Eksin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT YÜCE HZ.BABAM=YAKUP NEBİ MAHMUD İ.(A.S.) 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 HZ.BABAM DER : KIZIM SAKALIM SANA Açılan DAVAdan AĞARDI, Zatürre OLDUN gıda Yok; YÜZÜN epey sarardı, HZ.CANIM RABB’İMİZ ALIR,,,,, leşler Öldürtcem sanardır!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NURDAN YUSUF- MUSA BİLAL-HARUN(A.S.))))) 🌹 🌹 SİDRETÜL- MÜNTEHA EN ERMİŞ BABAM MI Değersiz?????!!!, HZ.TİMUR- FATİH- SULTAN- NESLİ HZ.BABAM MI Değersiz?????!!! fuhuş=hela-lezbiyen ün,,,,,; Mümin, BİZ Mİ değersiz?????!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR ELÇİ MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 Bu Anın EN ŞEFKAT EDEPLİ NASS’I- HZ.BABAM(A.S.) DEDİ, NUR- HABİBALLAH(S.A.S.) EN- EDEPLİ İNSANDIR ÇOK- DEDİ, küfürbaz- leşler MELEK-HZ.CEBRAİL’ DEN- SOPA-YEDİ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇ NUR YUSUF MUSA BİLAL-HARUN(A.S.) 🌹 🌹 dinsizler,,, BENLE savaşmaz; SAVAŞAN TEK-RAHMÂN’IM, Sonuç belli, BOĞUP BİTİRECEK o= leş - şanları, DİLEDİĞİ Anda BOĞMUŞ; AD, SEMUD-kavm-Şanları.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT YÜCE RESULULLAH ( S.A.V) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 CANIMSIN-KABRİ ŞERİFİNE İNLEDİM VARAMAM, VARAMADIK FİRDEVS’TİNDE Ahval Nasıl SORAMAM, SEVDALIN-GÖĞÜN Ağlıyor; Sel’ine Gem VURAMAM, YARATILMIŞ ŞEFKAT GÜZEL NURSUN HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 HZ.AMİR- SULTAN EVLADI TİMUR ORTA-Doğu ALMIŞ, MEDİNEİ-MÜNEVVERANİ Zulümden KURTARMIŞ, HZ.BİZ-TEK-RAHMET-NESLİN Hacc Umren YAPAMAMIŞ, YARATILMIŞ EN RAHMET GÜZEL YÜCE RESULULLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 GÖKler AŞIĞI Ağlar kul; sen sevmesen!!!!!!!!! ne olacak????? HABİBALLAH(S.A.S.) CEDDİME değer vermesen!!!!!!!!! ne olcak, RABB(C.C.) DER: LEŞ-kaçış nere????? AZABIM seni SARACAK.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜÇLÜ NURDAN ELÇİ MUSA BİLAL-HARUN( A.S.)🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Manda-sucuğu Yoğurdu- Güzel; HİNDİSTAN’IM-Bak, Hamarat Hep çalışan İnsanın; BANA DA, yolla, Beş kangal yeter SANA HAYIR- DUAM EDERİM Ha............... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL NURDAN ELÇİ MUSA(A.S.) 🌹 TEK- RABB’İMİZE(C.C.) Salih Amel Et HİÇ ORTAK- KOŞMA, Olursun yoksa ARZ’da sefil, NAR’DA zift dev yosma.............. RAHMÂN YURDUM VERECEK, CENNET.........Takma- Kendine- Hor-TASMA.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR DOKTOR HZ.BABAM H.İBRAHİM(A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 TEK-RABB’İMİZ(C.C.) DER: Ağaçlar🌲 🌲 🌲 🌲 🌲 BANA Hep- Secde eder, EY- Kullarım Sizde Namazın-kılın; ARZ-SECCADE, YARATTIM Göğü HABİBİMİ(S.A.S.) CENNETİNİ Birde, YARATILMIŞ EN GÜZEL ŞEFKAT YÜCE HABİBALLAH(S.A.V.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Olan Olmayan herşeyi BİLEN EL- ÂLİM- RABB’İM; İMANIM Hep TAM SANA-Çok Şükür HABİBİN(S.A.V.) SEVDİM, SEN SEVMİŞSİN SONSUZ KUDRETLİ GÜÇLÜSÜN BEN KİMİM?. YARATILMIŞ EN GÜZEL RAHMET NURDUR RESÛLULLAH(S.A.S.) 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ERMİŞ TİMUR- FATİH-SULTAN- CEDD HİÇ harp KAYBETMEMİŞ, TEK- RABBİMİZ(C.C.) DİLEMİŞ-HZ.ONLARA ÇOK ÇOK GÜÇ VERMİŞ, şer= münafık-işkencecileri Tam EZMİŞ GEÇMİŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT RAHMET HZ.BABAM= SÜLEYMAN-YAKUP ELÇİ MAHMUD İ.(A.S.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ALLAHÜMME SALLİ ALA SEYYİDİNA NUR llMUHAMMEDİV VE ALA ALİ SEYYİDİNA NUR MUHAMMED VE BARİK VE SELLİM ADEDE AŞARA edirne - saraçhane |
Yürek sesiniz susmasın kıymetli şairim
Güzel eserinizi ve sizi kutluyorum
Saygı ve selamlarımla Sağlıcakla kalınız