NUR RESUL 43
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM Gül 🌹
HZ BABAM MUHAMMED H.(A.S.)(R.A) EN BÜYÜK GÜL 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌹 Bu ahir zamanda EN BÜYÜK GÜL 🌹 Yaratılmış En Güzel NUR RESUL..... SELAMÜN ALEYKÜM ŞEHİDLERE, NAİM CENNETİNE ŞAHİDLERe, Yetimlere, fakir, gariplere, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. Alim olanlar, bühtan eder mi???, SEN RAHMETE, hiç bühtan eder mi???, RAHMAN RABBİME , bühtan eder mi???, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. FATIMA ANNEM için nimetler, RABBİM Sermişsin, Arza nimetler, NEBİN NURUNDAN, Büyük Melekler, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. Uhud, altının olmak istedi, NUR - CEDD SANA, hep hizmet düşledi, leş ebu - lehep küfür işledi, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Hürmetine Arz, Gökler, güneşler, Nurun Melekler, bebek, nass, eşler RABB Der : Olmasan yok, nass, güneşler, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. HZ..BİZ murada Mekkende Erelim, Haccım Edip Nur Evin Görelim, Mutlu Koşup, Gözyaşım Serelim, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Ordum , Müslim murada erecek, Sevdanla murada hep erecek, leş zulüm değil, mazlum gülecek, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. leş yezit, NUR HÜSEYİNİ vurdu, Dünyayı mutsuzluk gamla boğdu, Gamlanmayın, BABAM GÜNEŞ Doğdu, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. RABB Der : yer gök BENİ Tesbih eder, münafık, Dinimi inkar eder, Gadabımla tümü NAR ’A, gider, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. Nur - Kabemde, Ebabiller Döner, Pislemiyor hiç, Melekçe Döner, Tüm Melekler Gök - Kabende Döner, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Gücü Sonsuz RABBİM, rüzgar Yapmış, Yağmurlar için müjdeci Yapmış, CEBRAİLİ SANA, Kölen Yapmış, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. İncil ’de, SEN - RAHMETİ Müjdeler, FARAKLİD, Arzı Kurtaracak Der, hasmın tek kendine, yazık eder, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. RABBİM Der : Müminleri müjdele, Affım, Büyük Ecrimle müjdele, leş - dinsizi, hep gamla müjdele, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. samirin put, MUSACA Yakılmış, firavun Kızıl - Bahr ’e atılmış, Sevdalın Can, FİRDEVS’ E katılmış, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. BABAMA zulmü, hiç Affedemem, Ne deseler, zulmü Affedemem, İnşallah Şanınım, zillet Görmem, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. RABBİM Der : dağları direk Yaptım, BİZE, bühtana Cehennem Yaptım, Mümine ADN, Büyük Ecir Yaptım, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. MUSANIN, kavmine mücrimlere bak, Emretmiş, MUSA öküz putu Yak, ona tapana, gam zillete bak, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. YÜCELER YÜCESİ RABB ALLAHIM, SENDEN gayrıya tapılmaz ALLAHIM, Gadabın Çetin Sönmez ALLAHIM, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. RABBİM ŞEFKATİN RESULE Sundun, ONUN ŞEFKATİ BABAMA Sundun, Ad, Lut, Semud kavm, yeziti vurdun, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. RABB RESUL ırağında Ağladım, Kapına vuslat, Duam Bağladım, Yetime, mazlumlara Ağladım, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Uzağında Nederim Bilemem, Gelmek İsterim lakin Gelemem, BABAM Almazlar, ondan Gelemem, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. NUR - ANNEMİ, SULTAN HANIM Ettin, Hürmetine RABBİM , sebze Ektin, Güzel Ahlakta,Güzelde Tektin, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Duy, ŞEHİD HZ. HÜSEYİN Ölmedi, O Arş ’da, dinsiz yezit gömmedi, BANA, zulmde hiç huzur görmedi, Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. FATİH Han- Cedd NUR - BABAM Ağlıyor, RESUL CEDDİM Aşkıyla Ağlıyor, ONUN Hüzne, NUR - ANNEM Ağlıyor, Yaratılmış En Güzel NUR RESUL. Şehidle, hırsız hiç bir olur mu??? hırsız hain, lutuflar bulur mu??? Mazlum ahı, zulmle durur mu??? Yaratılmış En Yüce NUR HABİB. GENCECİKKEN ezadan BITKİNİM, TÜRKİYE’M mutsuz gamlı KIRGINIM, Affetmem BANA,,,zulme DARGINIM..... Yaratılmış En Güzel NUR RESÛL BENDE Sizin gibi bir İNSANIM, Yemek Yerim, Şiirler YAZARIM, BİLMEM Iraginda ne YAPARIM, YARATILMIŞ En Yüce NUR- HABİB..... NUR-FATIMA- ANNEM SEVGİSİ YETTİ, BANA KARDEŞLERİME ÇOK YETTİ, RAHMÂN ( C.C.) Müminine ECRİN EKTİ, YARATILMIŞ En Güzel NUR- RESÛL..... HÜKÜM RAHMÂN’İN(C.C.) BENİM ki, değil, DER: Nass; HABİBİME SAYGI EĞİL, Bak Dünyam ölümlü Baki Değil......... YARATILMIŞ En Yüce NUR- HABİB..... Ya HZ. LUT’ UN,,,,, karı!!!!! Huzur- buldu mu????? sapığa yardımla Lutf buldu mu????? Ateş Gölünde, Bakın doydu mu????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Mümin- ZEVCİMLE YANINA ERCEM, CANIMA MURADIMA ERECEM, NUR- RAVZANİ Çokcana GÖRECEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ..... SEVDANLA DOLUYUM SONSUZ ŞÜKÜR, Mümin: Dilin Dolsun SALAT Şükür, RABB ( C.C.) SEVDANI ETMEZ zulmde, fakir, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... FATİH-H. CEDD Baş- Veziri hain, Olmuş Lakin Asılmış leş- hain, Kimse sevmez TÜRKİYE’M de,,, hain.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB ( S.A.V.) Tüm Müslim Mümin; bol rızık Görsün, İman kurtarıp- AŞKINLA Ölsün, Lütfet FİRDEVS- CENNETİNE girsin..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL......... KENDİ-İlinde M.BABAMA Bakın, 50 yıl geçmiş ÇİLEYE Bakın, İftiraya- şer hileye Bakın..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB..... AFFEDER miyim, BİZE,,, zulmleri?????, TÜRKİYE’ME Çekiyi- zulmleri????? Dünya ne Etsin taştan- putları......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Afrika’ nin filleri çok büyük, İnsanı epey Çok; Büyük Küçük, ALLAH EN BÜYÜK,,,,, hasmı en küçük.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB..... HZ.FATİH H.CEDD KILICA toslayan, Bulmuş kendin- CEHENNEMDE yanan, Ukba Bakidir, bu Dünya yalan..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Kevser Sure NUR-FATIMA- ANNEME, Yani Kevser- Havzi NUR- ANNEME, AZRAİL Kılıç; ONA siteme, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB ( S.A.V.) Salâti- Selamın hep İkramdir, Derler ki ,zaman ahir zamandır, Dur EY fitne: KILICIM Yamandır.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Kongo- Afrika’da En Ün ülke, RAHMÂN’İ SEVMEK SENDE TEK İLKE, TÜRKİYE’M Masum Yetimdir Ülkem..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ ( S.A.V.) Kaç yıllar KALDIM, BEN Tekirdağ’da, Ne İŞİM Var İstanbul, bahr dağda, Hep Selâmet Olsun YURDUM; Sarda..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Afrika’nın çok mudur dağları, Yeraltı Elmas altın; kârları, Müminin çıkar Rızka yolları......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... HZ.FATİH HAN-CEDD HOCASI Bir şeyhti, Fakat Dürüsttü Akşemseddin’di, YURDU KORUDU talan ETMEDİ..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Görün aciz-zulm,deli ne yapar, K. HAFIZ- BABAMA..............(A.S.)(R.A.) hep tokat atar, Dünyanın EN- RAHMETİYKEN atar......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ ( S.A.V.) HZ.BENİ YARATAN TEK- RAHMÂN ALLAH’IM, ÇOK- ŞÜKÜR SANA; HEP TAM İMANIM, ETTİN HABİBİN ( S.A.V.) Nass’ a GUFRANİN......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... ŞEHİDLER UÇUŞUR AHHH’ la Vurur, Bakın hırsız- terörist Kudurur, BEN FATİH- MEHMED- HAN- CEDD’CE VURUR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ ( S.A.V.) HZ.BİLAL H., MAHMUD İ., İBRÂHİM, KARDEŞ LUTF SAÇAN NURLU GÜNEŞİN, Yok Güzellikte Arz’ da Bir EŞİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... HÜSEYİNCE DÜŞTÜM Kabre SIĞMAM, Küçük Evim Var, köle de Alsam, Teras Süpürtsem yemek YAPTIRSAM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ ( S.A.V.) Ali- BABAM, EVLADI HÜSEYİN, RAHMETTİ NUR HZ.HASAN HÜSEYİN......... YURDUMA Sahip Çık, Değer Verin......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... EY leş: hırsız- teröris; Tek şersin, Toprağa Ahhli- Kanlar dökersin, zulümsun,,, Masumları- kesersin..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ ( S.A.V.) Amazon nehri,ormanı uzun, Nimet rızık doludur; kış yazın, Muzları Çokcana mı, kış yazın? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... SEVDAN YAKAR, DUMANİM SAVRULUR, Ya Bir Umre Hacc ETSEM Çok mudur????? Lutf- Yuva ;M.BABAMADA Çok mudur????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ..... Afrika’ nin Gölleri ne çoktur, Balıkları bol etrafı toktur, MAŞALLAH benzeri Arz’ da yoktur, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL (S.A.V.) Amazon- ormanları ne yeşil, Papağanı çok mudur tam yeşil......... Çık YURDUMDAN- hırsız- terörist- leşi......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... Hatim- OKUDUM, Secdesin- YAPTIM, AŞIĞIM SANA RAVZAN ARARIM, Mümin- Zevcle İNŞALLAH VARARİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... HZ.LUT,,, karısı bak anne miydi????? Kaçtı EVLADI,,,ondan hep Çekti, RABB ( C.C.) DER: Terkedin onu o- hain..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ..... Kureyşsin- Haşimisin- Arapsin, LUTFET BEN KIZIN Umre YAPSIN, KILICIN OLSUN,,,,, hasmına ÇATSİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Salih Ameller canın Kurtarır, Dürüst çalışmak malın kurtarır, Hastayım Lakin RAHMÂN KURTARIR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ..... KUZUM- MAHMUD’DA İ. YURDUMA HİZMET, Bakın kimler Yapar ÖYLE- HİZMET, Zatulcempim RESÛL CEDDİM MEDED, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL S.A.V.) BİLAL H., İBRÂHİM YURDA KORUMA, hırsız- terörist sevipte, Vurma; Canını Mülküm -YURDUNU Vurma......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... Amazon-nehirde altın çok mu? İnsanı,,, hasmına Hep ok mu? Ün- Yemen açtır, orası tok mu? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL S.A.V.) ŞEFKAT- NUR- HANIM- FATIMA ANNEM, DUA ET Tez YANINA ERECEM, Rahmettir Toprağını ÖPECEM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB..... Güney- Afrika’ da nehir çok mu? İnsanı düşmanına Hep ok mu? Altını, gümüşü vardır; çok mu? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL (S.A.V.) RAVZAM VUSLATİMDİR Hep İSTERİM, HAYALİMİ ONUNLA Süslerim, ORASI Tüm Müminin düşleri, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB......... Afrika’da hayvanlar çok çeşit, Nimet SUNMUŞ RAHMÂN Çeşit Çeşit, Nas’i görür HÜRMETİNE Çeşit, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL (S.A.V.) YURDUMUN EN ZEKİ HANIMIYIM, Tüm - doktorları görüpte; tartsin, Dileyen Canını,,,zulme atsın......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... ebu- lehepce- leş; hısım- olmaz, RAHMÂN’A,,,dinsizden hısım olmaz......... BUYURDUN: Mümin nikâhsız durmaz, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) Tek- bağırmadan anne olur mu????? EVLADINA hep küfrden; olur mu????? Anayım dese, duyan olur mu????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... FATİH-HAN- CEDD Kaç Dili BİLİRDİ, zulm- hasmını, Kılıçla SİLİRDİ, Masuma Öksüze Hep GÜLÜRDU, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL (S.A.V.) kibirli seven Olmaz Dünya’da, Üstünüm deyip yaşar; hülyada, Sevdalin görür SENİ rüyada, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... NEBİLERE,,,,, yalancı demişler, RABB ( C.C.) ELÇİSİN HAKKINI,,, yemişler, Tek nankörlük - küfürler demişler......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Arz Ahlâkı: Müslimi Usanmis, Savaştan: fitneden Tam Usanmis, Yandilar; fitnenin başı yanmış......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB......... Mülk RABB’İN(C.C.)DİLEDİĞİNE VERİR, DİLER deprem EDER Yere SERİR, ONUNLA kim savaş edebilir????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Afrika’nın her yeri güzelmiş, Görmek DİLEMEM, Lakin güzelmiş, Ormanları özel mi, özelmis.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB ( S.A.V.) Bak YURDUMUN Gözleri Ağlıyor, ŞEHİD- AHHHlari Sözleri Ağlıyor, ARŞ’İ- ÂLÂDA MELEK Ağlıyor......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL......... FATIMA- ANNEMLE Mahşere VARAYIM, ELİNDEN TUTUP FİRDEVS’e VARAYIM, LUTFET RABB( C.C.)Hep NUR- DİZİNDE DURAYIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... SANA,,,,, düşmandan tarikat-olmaz, tarikatım dese Lütuf Bulmaz, sapık koruyandan anne- olmaz......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB......... Derler: şer- aciz- deccal çıkarmış, Kaç YURD yaktırmış Dumanmis, BENCEGİZ KILIÇİ PEK YAMANMİS......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... Annem deyip geçme, hep onurdur, Yardımın desteğin hep sürurdur, Öyle olmadı mı Lutf vururdur..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB ( S.A.V.) YEMEN’DE Bebekler aç inliyor, zulüm- keyifle Onu dinliyor, Görün TÜRKİYE’M Yüzü Gülmüyor......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) Mümin Mümineye RABB ( C.C.) ECRİ ÇOK, BENİ YARATMIŞ,,,,, leş- hasmına OK, Şuan EN ÜNSEM RAVZAN BULAM ÇOK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB..... YURDUM Felah Dursun GURURumdur, SEN -MUBESSİR RABB’İN ( C.C.)TEK NURUDUR, SANA AŞIK BEN KIZIN NURUNDUR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Afrika’da filler pek çok mudur??? Mümin Zevcimle, RAVZAM Çok mudur????? KILICIM KESKİN, vuran ok mudur????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ ( S.A.V.) Aşkla Salâvat Nurdur Huzurdur, Kime gam Vermiş??? AŞKIN Sürurdur, RABB ( C.C.) DER HABİBİM BANA GURURDUR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB..... Edirne’mde ki, hüzn BANA Yetti, şerlik- eden Tek kendine Etti......... RABB ( C.C.) DER GÜZELLİKTE NEBİM TEKSİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ (S.A.V.) KARDEŞLERİM BİR ZÜMRÜDÜ-ANKA; BENDE AYNI VE ONLARLA KANKA......... leş düşmanın YOKET Malından KOV.....YA, YARATILMIŞ EN ZENGİN NUR HABİB..... BABAANNEM NURUN;LUTFUN YAYMIŞ, NUR DEDEM; Akupunktur YAPARMIŞ, Tek M.HALİLİM Diye AĞLARMİS, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... Mümin Eşim Olsa DESE kızar, K.HAFIZ- BABAMA; fasiklar kızar, BİZE,,, zulme EL- KAHHAR TAM KIZAR, YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HABİB......... Mümine Anneni Hep Nimet gör, Zır deli ana sade eza bilir, Görürsün kimi Çocuk kesilir..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ......... EY zulm: NUR- BABAMDAN ne istedin????? Yarasına kaç yıl tuzlar ektin, deli saldırtip keyifler ettin......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB..... RABB ( C.C.) OK’U, Deyin; hedef VURMAZ MI??? FATİH H.CEDD GİBİ; zulm DURDURMAZ MI??? leş- düşmanların, Tek kudurmaz mı???, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... RAHMÂN Temizlik Temizi SEVER, 5 Namaz Doyan semizi SEVER, HABİBİN Seven; Er- Kızı SEVER..... YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HABİB( S.A.V.) RABB (C.C.) DER: Yer Gökler, arası BENİM, Lakin HABİBİM HEDİYEM; SENİN, SEKİZ CENNETİM MALINDİR SENİN, YARATTIĞIM EN YÜCE NUR RESÛL( S.A.V.) AKŞEMSEDDİN, FATİH H.CEDD’e DEDİ , HADİSİNİ; SEVDANI ÖĞRETTİ, YUTTU ONU ŞAN- CEDD Arz’a EKTİ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ......... ebu- lehep- kadını- ezaydi, NUR- RESÛL YOLUNA diken yaydı, Kimdir Bak; NUR- BABAMA ezaydi????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... ADEM Evladlari: Tevbe- Edin, RABB ( C.C.) Müminini Sever tez- edin, EN- BELAYA düşmeden tez- edin......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB..... YUSUFCA ÜZÜLDÜM YALNIZ KALDIM, ANLAMADIM kime zulüm YAPTIM, TEK UMUDUM RAVZANA VARMAKTIR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL....... Aşkla- Salâvat; beytine huzur, SEVDALIN Yanmaz; Tek CENNET Bulur, K. HAFIZ BABAMLA; YURD Nimet dolur.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... RABB ( C.C.) HÜRMETİNE Melek YARATMIŞ, Göklerde şeytanları Taslarmis, düşmanını EL- KAHHAR HASLARMİS, YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HABİB..... Tesettür Mümin Eşin boşama, O Talak Arz Titretir boşama, DEDİN: Mümin Nikâhsız yaşama, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... Ashabı- Kehf’ i TUTMUŞ TEK- RAHMÂN, Çok yıllar mağarada Tam inan, HER ŞEYE KADİR YÜCE YARATAN......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) Derler 8 karı deccallar varmış, Daldığı Yurdun; hali Dumanmis, İman Kur’an’a dal; yokolarmis, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... SULTANLIĞI SONSUZ TEK RAHMÂN’İM, SENİN KULUNUM BUYRUĞUN YAPTIM, LUTF Sevdanı KAPTIM Huzur Kaptım, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... TÜRKİYE’MDE Çok Liseler vardır, İNŞALLAH SEN- RESÛL Ona Yardır, OMZUMDA,,,,, şerler yükünü kaldır, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... tarikat TANIMAM; SEN -TANIRIM, YURDUM Felah Olsun Hep Sanırım, Çok Tez Umren YAPAM YALVARIRIM... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ (S.A.V.) deccal- karıysa,,,,,BENDE BAYANIM, ÖYLE OKUM VAR YURDUM KORURUM, SEVDALINİM Başka aşk NABARİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... EN- EDEP - NİSA FATIMA- ANNEM, leş- düşmanına CEBRAİL SİTEM, RAHMÂN TEKTİR SONSUZ GÜÇTÜR Herdem, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... GÖNLÜMÜ BAĞLADIM HEP TAM SANA, KOŞUŞTUM AŞKINLA YANA YANA, Fanidir Dünya ki, kime kala?, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... BANA Kölede; yakışmaz- biri, Övüldu Tekirdağ Sende biri, Taşımaz YURDUM,,,,, zulumu- kiri, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... SANA,,,kibirse- tarikat ölsün, RABB ( C.C.) DER: kibir Ateşe GÖMÜLSUN, YURDUM Fırsat Verme,,, hasmın ölsün, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... KULAĞIMDA KÜPE KÖLEN OLAM, RAHMET SEVDANLA Her daim DOLAM, Kavgayı NEDEM,,, hasmını KOVAM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... AŞKINDAN RABB ( C.C.) Yer Gökler YARATMIŞ, Ukrayna Rusya kavgaya Kalkmış, Kıyamet- Alametmis Nass yazmış, YARATILMIŞ EN RAHMET NUR RESÛL......... Savunma- Bakanı Dayi İşte, Ordu; Yurdum Koruma İşinde, M.BABAM- KARDEŞLERİM Hep Bu İşte.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... CEBRAİLİN, düşmanımı VURSUN, KANADIN AÇIP, yoluna DURSUN, o- leş; başını Taşlara vursun, YARATILMIŞ EN RAHMET NUR NEBİ.............. CANIMSIN İNŞALLAH ERECEĞİM, Hayır Mümin- Zevcle ERECEĞİM, RAVZANA GÖZYAŞIM SERECEGİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL (S.A.V.) Tevrad, İncil’ de RAHMETİN Över, zulüm: hasmına Yalancısın Der, Kur- anın Hep SEN, RABB ( C.C.)SENİ ÖVER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... Ezanlarin- Salâvatin dursun, Türkiye’m de, İlelebet dursun, hırsız- terörist gamla kavrulsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL......... esad dayı Suriye’ yi yönetti, Güzelim Suriye neden gitti??? zulüm her zaman kendine etti..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... TÜRKİYE’M MÜLKÜM SEVDANLA Dolsun, Öyle Hep Huzur Sürurla Dolsun, K. HAFIZ- BABAM Mülkün Malın BULSUN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) YA- RABB ( C.C.) AZRAİL’ de KANAT Çok mu? DEDİN: VURUR, dinsiz- yüze; çok mu? Zebanin İner mi Arz’ a, çok mu? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ..... Topkapı Saray FATİH- HAN- CEDDİN, Gelsin Müslim- Türk Ziyaret etsin, Salât- okusun, hamburger yesin, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL... Maaşım olsa Sadaka VERSEM, Ta Masum Yemen’e de, GÖNDERSEM, Salâvatim Çok RAVZANDA DESEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... BEN TÜRKİYE’MDE AĞLAMAZ MIYIM??? Mazluma ŞEHİDE AĞLAMAZ MIYIM??? M.BABAM Çok AĞLAR; AĞLAMAZ MIYIM??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL... Afrika dağında Altın çok mu? BEN HİÇ- DİLEMEM, meraktan çok mu? İnsanı RABB ( C.C.) hasmına hep ok mu? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... Bak: Bosna’min çarşıları özel, FATİH- HAN- CEDD Mirasıdır güzel, YURDUM Felah hep İNŞALLAH; güzel... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) Y. İmarette,,, kadriye- yenge, babası- hiç- yok; anne- remziye; Yenge der ona, tüm köyü yine... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... Şan- Konya İlinde çok mudur gül ? kadriye yengeye Ora mı gül? RABB (C.C.) KILMIŞ MI Müminini Tam gül ? YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HABİB......... Çok Eşlerin yoktu,,,buhtan derler, RABB ( CC) KIZGIN DER: BİZE,,, alay derler, YOKOLSUNLAR BELAMI İSTERLER, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) HZ. FATIMA- ANNEMİ ÇOK ÖZLEDİM, ÇIRPINDIM Hemen ERMEK İSTEDİM, şerler keyfte! kime zulüm ETTİM....... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ... hırsız- teröristten ün olur mu????? dikendir... gülüm dese olur mu????? CEBRAİL, hasmımi Çok VURUR MU? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... 120 Yaşa kadar Çok YAŞAYAYIM, zatulcempim Lakin YAŞAYAYIM, Mümin- Zevcle, SANA TEZ VARAYIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) Amazon- ormanda maymun çok mu? Muzları çokmuş, mideler tok mu? O- nasslar,, RABB ( C.C.) hasmına hep ok mu? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) TEK RAHMÂN- KULUYUM, Köle- değil, Her Kul bilir; Dünya baki değil, EMRİ- İLAHİ: MAHMUD’A EĞİL..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... EN Baş OLSAM, NEDEM Hasretinde, GÖZÜM YOK Dünya’da, Gurbetinde, Çok AĞLADIM Irak; MEDİNE’MDEN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL..... Afrika’nın altı elmaslar mış, Şanslı olanlar çok bulacakmis, Dünya fani, kime kalacakmış. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... Afrika’nın etrafı tam Deniz, Nass’ i çalışır, hırçın mı Deniz? Görmeyi DİLEMEM hiç BENDENİZ..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL... Afrika’nın toprağı altın mı? Üzümleri var mı hiç salkımlı? SEVDANDAN Varda Dünya rakımlı, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ..... RABB ( C.C.);FATİH H. CEDD ADALET KILICIN, Vurmamis bir Masuma KILICIN, Elena- Çiçek- Annem Hanımı... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) TEK DERDİM Endişemiz Hep SENSİN, RAHMET- RAVZAN SELAMETTE DURSUN, Müminler SEVDANLA Sürur Bulsun, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... hırsız- teröristi Övme Sevme, Öyle TÜRKİYE’M -VATANIN dövme, Hiçbir Mümine de,Kızma Sövme......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL DOĞRU HADİSİN Nass’a LUTF- IŞIK, CENNETİNDE Zümrüdden mi kaşık? BEN KİMİM ER- RAHMÂN SANA AŞIK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... Bosnam, Afrika; yeşil Şan - güzel, YURDUMDA Tam Yükselcek EY: güzel, Okuma bülbül matemli gazel......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) Aşkla Salât CENNETİN, Kokudur, Sevdalin Can; FİRDEVSLİK Dokudur, Namaz İSLÂM AĞACIN Köküdur......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... osman- nuri- dide- ho... Konya’da, 900009 talebesi varmış Orada. CANIM- RAVZANDA Hüznüm Burada, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Aşkınla- Salât, Cennete Yoldur, CEBRAİL K. HAFIZ BABAMA KOLDUR, Hasretin; İÇİMDE Daim Kordur, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... SEVDANLA Salât, yuvaya -Huzur, RABB ( C.C.)DER: HABİBİME İtaat dur, Ancak öyle ECRİM, CENNETİ bul..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL..... Namazlarımda Duam Hep Umren, EREMEDİM NEDERİM BİLEMEM, ELHAMDÜLİLLAH KIZINIM Herdem, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Bülbül hep AŞKINI Şakimaz mı????? Akıllı Bakipta anlamaz mı???? RABB ( C.C.) BANA,,, zulmü Hor- DAĞLAMAZ mı??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. AYNI- ZÜLKARNEYN- KARDEŞİM- BİLAL, Sanmayın hordur GÖKTEKİ HİLAL, En Bakan OLSAYDIM Kime zarar......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Afrika’nın yeri hep Elmas mı? GÖRMEYİ Hiç DİLEMEM, Elmas mı? CENNETİNDE Kaplar Elmas Tas mı? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL..... RABB’İN ( C.C.) RAHMETİ Tükenmez hiç Ver..... DEDİN: cimrilik! NAR’ DAN ağaç,,,ver, Tutunma dalına-NAR’A çeker, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... SÜBHANELLAHİ VE BİHAMDİHİ, SEVDANLA-Denirse ...BİHAMDİHİ, Sevapları-çok...De Nass;...HAMDİHİ..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) ebu- lehep’den eziyet GÖRDÜN, RABB ( C.C.) SEYRETTİRDİ Hep Cihan GÖRDÜN, Desinler kimi Dövdün Ev, Sövdun?????, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ..... Bosnam- Kosovam Rahat İNŞALLAH, Bakın ne gelişti MAŞAALLAH, Görsün YURDUMDA Rahat İNŞALLAH... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... Ramazan- Oruç vücuda Deva, Umma kul; hiç yok -içkide! Deva.............. Kurtarır Nass’i SANA Hep Vefa.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) Afrika toprağı çok, nası az... YAZ SULTANIM BANA RAVZANİ YAZ, Hayırlı- Müminden güzel Zevc YAZ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL ( S.A.V.) NEDEYİM En- Bakan OLSAM Daim, YURDUM Felahta-Olsun Tek Daim......... BUYURDUN: Kıl 5 Vakit ol Kaim, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... EN GÜZEL HANIM HZ. FATIMA-ANNEM, CEBRAİL KORUMASIYDİ Herdem, hasmına AZRAİL OLMUŞ SİTEM........ YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL..... Köle- Değilim, SENİN KÖLENİM, DUA ET hemen RAVZAMA EREYİM, Umremi EDİp BEYTİN GÖREYİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... FATIMA- HALAM ŞEHİDCE Düştü, M.BABAM Kabrinde AĞLAYIP DÜŞTÜ, YURDUMUN Öyle Kaç dağı Göçtü YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL... şefiye anne- köyü- kemal- köy, NUR- BABAM,,,orda Cuma KILDIRDI, Kıldırma DEDİM, GÜLDÜ KILDIRDI... YARATILMIŞ EN RAHMET NUR HABİB..... kafirde olsa,,, Mazlumun- Ahı, Tutarmis; zulümu Tam- Yakarmis, BENİM AHIMSA Gök, ARŞ KAPLARMİS......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) Mümine- Hanımlara,,, sövme, Cezası- Çok ve Mümine sövme......... Günahtır çok yapma sakın dövme..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB.............. zina- cürmü için,,,RABB (C.C.) 4 Şahid, İSTER; Erkek içinde 4 Şahid, TÜRKİYE’M GÜLDEN, çıkartma ŞEHİD......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ BİR İSMİN MUHAMMED,MAHMUD,YASİN, RABB(C.C.)DER: Aklı olan, taat etsin, SEN HABİBİME İtaat etsin, YARATTIĞIM EN ŞEFKAT NUR NEBİ ( S.A.V.) pintilik- kötü huyu hiç SEVMEM Kim seviyor zulümu,,, BEN SEVEM, FATİH HAN-CEDD DER: BİR SEVDAN BENEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... Dua et, annen deli olmasın, özürlü- başla Sana vurmasın, elde terlik hep kovalamasın......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ.............. 50 yıl geçti DER M.BABAM, zulümde; Eğlendiler, BEN,,,deli- zulümde, Ondan Tutarlar BİZİ zulümde..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) iftira yalanı BİLMEM SEVMEM, Bilen fasıklara Daim GÜLMEM, zulme hısımim olsada GÜLMEM..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Kendini- korumazi, kim korur??? Fırsat kollayan leş elbet vurur, K. HAFIZ- BABAMLA,,,zulm- suyu kurur.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL tarikat- osman nuri dide ş....., En zengin ün TÜRKİYE’MDE; Töre..........; EREMEM; Hasretin Yaktı yine, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. RABB(C.C.) YAPMIŞ SENİ SONSUZ NURUNDAN, KOYMUŞ İÇİNE TAM AHLAKINDAN, Kim eza görmüş; BİZ AHLAKINDAN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL YURDUMDA Lider OLSAM Nolurdu, Hasretin BENİ YAKAR DURURDU, CEBRAİL AĞLAR YANAR DURURDUR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) DEDİN: kavmi,,,LUT’TAN önce Vardı, çok leş- lezbiyen sapıklar vardı, Hâlbuki RABB’İM Nikâh BUYURDU, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL............. RABB’İM VERDİ Tek Oğluşum Ahmed, BEN ANNESİNE Nazlar yapar hep, Mümindir ilk sözü İLLALLAH hep..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ GENCECİK YAŞTA OLDUM zatulcemp, Tüm süruru DİLERİZ RABB’DAN ( C.C.) Hep, Gök mü, ARŞ’ İN mı? NUR- BAŞINA KEP, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. tarikat nedir? RABB’E SEN YOLSUN, İSA- BABAM Demiş: BABA YOLSUN, RABB’İME CENNETLere TEK- YOLSUN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ARZ’da EN Şair OLSAM ne olcak?, Buradayım...RAVZAN KORUYACAK, CEBRAİL, hasmımizi VURACAK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL..... Kaç kez DEDİM; CANIMI İSTERİM, LA o- riyad’i,,,CANIM İSTERİM, NUR- RAVZANİ RAVZAMİ İSTERİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) İNŞALLAH TÜRKİYE’M Hep Felahta, Olacak AŞKINLA; Hep Felahta NUR- BABAM- BİZ NESLİ Hep Felahta, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. TEK RABB’İMİZ Müminini SEVER, Mümin Suresinde onu ÖVER... hasmımi CEBRAİL MELEK DÖVER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Derler Afrika- Altı Elmastir..... KARDEŞLERİM PAHASİZ ELMASTİR, zulüm sevenin kârı; Tek Yas’tır, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... FATİH- SULTAN- MUHAMMED- CEDDİM KALK, K.HAFIZ- BABAMA,,,zulme TOKAT AT..... SUNAR mı RAHMÂN BANA Beyaz At?, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) BANANE Afrika Elmasından, Çıksada GÖRMEK DİLEMEM Biran, RAVZAN- CANIMI İSTERİM Heran, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ AVRUPA AMERİKA İmanda, HİND ÇİN’DE Müminin mi LUTF ŞANDA, Aşığın- Mümin; RABB(C.C.)ECRDE ŞANDA, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL......... dinsiz: zulüm: fitne başını yer, RABB(C.C.)DER:onun her amelî daim heder, o gübre kurdundan da, çok heder......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... hırsız- teröristin babası kim???, Ne İmanı tanıyor- nede Din, münafıkca anırir daim kin......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ALMANYA’ ya GİTSEMDE Ne olcak? Hasretin BENİ yine Yakacak, Hz.CEBRAİL, hasmımi VURACAK, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ......... Tek Derdim- TEK DERDİM herdem SENSİN, DİLERİZ RAVZAN Felahta Dursun, Yıkmak isteyen BELASIN Bulsun, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Kime zulm ETTİM gramda olsa, DİLEDİM RABB(C.C.) kulu Cennet bulsa, Zorlama yoktur, isteyen bulsa......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... RAHMET İken TEK Çilemiz Büyük, Olmadık bir Kula çok azda yük, Hainler BİZE, YURDUMA Hep Yük..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Nankörlük eden- musibet görür, RABB(C.C.) KISAS KANUNU ŞAŞMAZ YÜRÜR, Vefasıza şeytan 😈 dâhi gülür......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Aşkla-Salât huzur saçan Koku, Nass; süsle beytini Onla Oku......... Yanmaz Âşığın Cennetlik doku, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ( S.A.V.) M.BABAMA,,, saldırtan Ün mü olcak????? özürlü hep Vurur, ün mü olcak????? Hakettiğini şer Tez Bulacak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... üç ün teyzem kızı var, MAŞALLAH, M.BABAM Felah BULACAK İNŞALLAH..... YURDUM Daim Felahta İNŞALLAH, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL RABB(C.C.)DER: RESÛLler SULTANI SENSİN, Tek Âşığın LUTF- ECRİME ersin, AHLÂKIMSİN LUTFUM HABİBİMSİN, YARATTIĞIM EN YÜCE NUR NEBİ.............. Tarikatım der; SANA tam düşman, Ve üç günlük İmanına pişman, der: sürü eşin var; güzel, şişman, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Afrika’nın balıkları pek çok, Yemek DİLEMEM Lakin çok bol çok......... BEN FATİH H. AHLÂK,,,,, hasmına HEP OK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... Tüm doktorlar Yetkiye tam baksın, BANA; baktı yetkiye de Baksın..... M.BABAMA,,,,, saldırtan Ün olmasın..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) Afrika Okyanusu çok derin, RABB(C.C.) DER: HABİBİME Taat Serin, Dünyam Bak fani, Ukba’dir Evin......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... RESÛL AŞKLA- Salâvat çok oku, RABB(C.C.)DER: BEN OKURUM, Sen de Oku.............. Budur İSLÂM Ağacının Kökü......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. YURDUMA Sahip Çık ŞEHİD Gülsün, Er değil, hırsız- terörist ölsün, Güzel İstanbul’um da Tam Gülsün.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) ŞEHİDLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ, Sahip çıkarsan öyle BÖLÜNMEZ, Akif’ te Demez mi? Öyle Düşmez.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB.............. NUR- HÜSEYİNCE YARAM KANIYOR, ÖLMEDİM, ÜN CEBRAİL KORUYOR, hainler bakıpta; hor sanıyor, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ SEVDAN Yakıyor Lakin Huzurdur, Meleğin Övündugu Gururdur, RAHMÂN DER: Kuluma Tek Sürurdur, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. RABB(C.C.) EN SULTAN BEN GÜÇLÜ KULUYUM LUTFEDER HABİBİNİN KOLUYUM.............. karunda kesemez,,,,,NUR KOLUNUM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ŞEHİD Hısımlari Üzülmez mi????? hırsız- terörist yol kesilmez mi????? Kalk TÜRKİYE’M Kalk hiç Kesilmez mi????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Ün Edirne’m, BENİ Korudu mu????? K. HAFIZ- BABAMI Korudu mu????? AHLİ KILICIM; şer ho... Duydu mu????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) RAHMÂN DER: öküz- put Tam Yanacak, karunum dese Ateş Yutacak, MUSAM,,,,, o leşi KESİP YAKACAK YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Derler MUHAMMED- RESÛL Ölmedi, BEN- KIZIN NUR- KABRİNE ERMEDİ....., hırsız- teröriste şan DEMEDİ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Amerika ormanını Yaktı mı??? KURRA HAFIZ BABAM mı Yaktı mı??? Niçin zulmde; hiç insan ÜZDÜ mü??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Afrika’da çok mu güller; var mı? GÖRMEK DİLEMEM Meraktan var mı? Kongo Turistmis müthiş hep kâr mı? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ( S.A.V.) MUSAYA Kavmi; SEN RABB’LA(C.C.); Savaş, Biz otururuz yapmayız savaş, Deyenler naneyi yemiş yavaş..... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. NUR- BABAM KUDÜSUM GÖRMEK DİLER, BEN Pek DİLEMEM M.BABAM DİLER, RABB’İN (C.C.) ŞAN ETTİĞİNE,,, leş güler!!!!! YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ EY İSTANBUL’UM Ayasofya’ma Koş, MİRASIMDİR Namazların Kıl koş, Yokolur; hırsız- terörist koş koş.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL( S.A.V.) YA RABB ( C.C.) Hayır- Mümini AFFEYLE, NEBİN HAKKINA AF Yok..... LUTFEYLE; M. BABAMA Desteğe AF LUTFEYLE, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Şebnem, Gülün SANA Gözyaşı, Değil karun: firavunun aşı.............. GÖZÜN EN GÜZEL- HİLALDİR KAŞIN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL karun: firavun hep deli demiş, MUSAYA; bana tapmadın demiş, RABB’İM EN BÜYÜK KÖTEGİ YEMİŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. RABB’İ MUSA’Yİ TESELLİ ETMİŞ, SEN, deli değil VELİMSİN DEMİŞ.............. YANMIŞ leş- karun naneyi yemiş............... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Afrika’nın etrafı tam Deniz.......... Zatulcempten soldu; BENİM BENİZ İNŞALLAH Çok YAŞAYCAM BENDENİZ......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Afrika’da iş kapısı çok mu? Tümü leş- düşmanına Tam ok mu? hırsız- teröriste tapmak Hak mı????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL( S.A.V.) KUDRETİ SONSUZ TEK-RABB AŞIĞIN, AĞLAMAZ MI? BEN- KIZIN;AŞIĞIN, CEBRAİL YANAR Melek-AŞIĞIN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RAVZAN- CANIMDİR Ne olur LÜTFET, BİZE tüm mutlulukları LUTFET, BIKTIM,,, şerlerden NUR- CEDDİM MEDED, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) FATİH SULTAN CEDD,,,,,put KESMEDİ Mİ????? Tek zulüm:işkence KESMEDİ Mİ????? hasmına Fırtına ESMEDİ Mİ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ EN GÜZEL, EDEP FATIMA- ANNEM, Ali- BABAM Korumadi mı herdem, CEBRAİL KORUMASIYDİ Herdem.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Şehiddir Ali- BABAMDA Ölmez, FATIMA- ANNEME Gam; LUTF görmez, Ali- BABAMİ alsa; LUTF görmez............... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ..... GENÇ YAŞTA FATIMA- ANNEM GÖÇMÜŞ, ONA,,,vuran hiç Huzur mu görmüş????? Deli deli dönüp bitip ölmüş.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL......... RAHMET- NUR-HÜSEYN EN ULU ŞEHİD, Buna yer Gök ARŞ’İ ALÂ Şahid, Dinmez kerbela gözyaşı şahid......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. hırsız- teröristi Konya’ya Koyun, Yani tuz- gölüne tuza Koyun, Hemen ŞEHİD-Ailesine Sunun.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) ŞEHİD- FATİH SULTAN CEDDİM YETİŞ, leş- hasmımla KILICINLA ATIŞ.............. Mümine- Mümin Salâtta yarış, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... NUR- KABRİ ŞERİF’İN FELAH DURSUN, ŞEHİDLER ÖLMEZ KORUMAN OLSUN, Umren LUTFET YARAMA Lutf Olsun, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) TEK- RABB’İN GÜÇ KUDRETİ SINIRSIZ, DİLEDİĞİ GÜÇ Olur SINIRSIZ, GÜÇLÜ ZERRESİ KULUYUM Yalnız, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Kim RAHMAN’LA Savaş edebilir????? firavun etti mi? ki edebilir????? Tek hakkı boğulmak gören bilir.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Kadir Gecesi Mümine Kefil, Şanlıurfa’m TÜRKİYE’ME Sedir, ÇİN AMERİKA;göklerde Sedir, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Nikâhlan TÜRKİYE’M, İkram Ünle, NUR- RESÛLE AŞK, huzurlu günde, Siz için Çekti NUR- BABAM ÜNDE......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. YURDUMDA İ.Hatip Liseler çoktur.............. RESULÜ Seven,,, hasmına Oktur; ORDU,,, hırsız- teröriste Oktur, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) FATİH SULTAN CEDD KILIÇ KESKİNMİS, Bak, dinsiz-zulume Neler ETMİŞ, Masuma, güller ikramlar ekmiş, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL MEHMEDÇİK VAKİF Hayır değil mi????? hırsız- karunsa da, hiç iyi mi????? BİZE,,, zulme RABB(C.C.) Huzur VERİR Mİ????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Kara- sevda olanı Anlarım, MAHMUD- CEDDİM; Hasretine Kandım, Hemen RAVZANA VARIRIM SANDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL RAHMET KABRİ ŞERİF’İN Felahta, DURSUN; YURDUMDA Olsun Felahta......... Derler gemi yürümez hiç lafla..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Amazon nehiri çok derin mi? Balıklarını bolca serir mi? Balık RABB(C.C.) Rızkı; bolca VERİR Mİ? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) MAŞAALLAH Afrika insanı, Çocuk sever, BEN Gibi SULTANIM, RABB(C.C.) KILMIŞ SENİ İnsan SULTANI, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. FATİH- SULTAN HAN CEDDİM Hemen KALK, M.BABAMA- NESLİNE,,, zulüme BAK, o- leşe KILICINLA TOKAT AT, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL AMERİKA mı? Sanki seviyor, hırsız- terörist- karun Seviyor, Akıllı işkence ne; biliyor......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. hırsız- terörist- karun Tez Kovulsun, Kapatın Konya’ya leş avunsun, Tuz gölünde morukca ovunsun, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) BEN- DİLEMEM; Afrika’ya gidin, Çok güzel kıta, tatiller edin, Aşkla- Salâvat orda da, Ekin......... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. hırsız- terörist; sakın yaklaşma, Ölüm ARATIRIM Bak yaklaşma, M.BABAMA- KARDEŞİME yaklaşma.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Amazon- ormanında Ceylan var mı? İnsanı, SEN NUR HABİBE yar mı? RABB(C.C.) KESECEK, hasmını; ün kâr mı? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RABB(C.C.) DER: MUSAM ŞEREFLİ ELÇİMDİR, ONA,,, eza firavun kalleştir, EY Kulum: o hasmınızdir- leştir.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) münafık, Salât söyletse nolur, İçi-dışı-dinsizlik: zulm-küfür, Vakıf kursa hiç;onur mu olur????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) AVRUPA, Afrika’yi sever mi? Büyüktür derler, Gidip gezer mi??? O kıta elmas Lutfa erer mi? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB.............. SELAM- OLSUN Hayır- Müminlere, YURDUM’a: İSLAM’A Düşkünlere, hırsız- teröriste, küskünlere.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V) Güzel İstanbul’um Felah Dursun, hırsız- teröriste oklar olsun, leşler Hakettiğini tez Bulsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. HAKKIM HELAL Değil; saldırtana, NUR- BABAMA ; deli- saldırtana, ONA- ORDUMA Baş kaldırana, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB.............. MAHMUD İ.KUZUMDA- MEHMEDÇİK VAKIF, Kapatılsın varsa Tez, şer vakıf.............. MERHAMETİNMİS ARZ’a TEK- VAKIF, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ORDU - EMNİYET KOLKOLA DURSUN, hırsız- terörist tez Tam Yokolsun, Akan Masum Kanlar Tez Dursun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB(S.A.V.) M.BABAM DEDİ: KIZDIN; leş- vuracak, Emr- geldi koş doktora koş ancak, Baksın Doktorlar, BEN AKIL Ancak; YARATILMIŞ EN AKIL NUR RESÛL.............. Aşkınla- Salât; mutsuzluğa Ok, Yalana, nanköre KARNIMIZ Tok, CEBRAİLİN OLUR, hasmıma OK, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ............. hırsız- teröristi hiç besleme, YURDUM- RAHMETİ M.BABAM Aç GEZDİ, deli saldırgan itce hep esti.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL RABB(C.C.)DER: Alemler SULTANI SENSİN, YAPTİM; NUR MAHMUDSUN-HABİBİMSİN, Aklı Olan SENİ Aşkla sevsin, YARATTIĞIM EN AKIL NUR NEBİ.............. Mahkeme kötü BEN Tam verildim, 12 yıllar hüzün gamla DEVRİLDİK, Hâlbuki kime gram zulm ETTİK.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Ün Anadolum sıhhatte midir? Zatulcempim O sıhhatte midir? ORDU Koruyor, Niyazda mıdır? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ YURDUM, AMERİKA Orman yandı, BİZE,,,,, işkence Belaya daldı, Fani Arz; ebu- lehep mi kaldı????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL......... Büyük Afrika’da dere bol mu? Okyanus- denizi Ona kol mu? İmanlı çok mu? Cennetlik kol mu??? YARATILMIŞ EN AKIL NUR NEBİ(S.A.V.) K. NUR- BABAM DER: 45 yıldir TÜRKİYE’M, BENİMDİR..... şerler!!!!!;VERMEM-TÜRKİYE’M, Çekmediği KALMADI TÜRKİYE’M, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Afrika’da meyveler çok mudur? Kara kıta, hasmına OK mudur? FATİH-HAN- CEDD:SEVDALIN-OK MUDUR? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Mısır BENİM Olsaydı; İSTEMEM, RIZANSİZ Amel; Bir an DÜŞLEMEM, RAVZAN Altın OLSUN, BEN İSTEMEM, YARATILMIŞ EN AKIL NUR RESÛL.............. M.BABAM DER: SANA, Açılan- dava, SAKALIMİ; o Ağartti; Yanma, Başka hüzünler Ağartti Sanma.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RABB(C.C.)DER: şeytan 😈 hilesi pek küçük, ona desteğin hilesi büyük.............. hain; BİZE- YURDUMA-Tek- Yük.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Çok Edirneliler Afrika’da, Gezsin; tatil Etsin Afrika’da.............. HAKKIM yiyene CEBRAİL AHHH DA.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) RABB(C.C.) DER: o, Namazdan alıkoyan, ASARIM; cani-yalanci alnından, Toplasın kurultayıni YAKARIM......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. İstanbul’um Ayasofya’mda çok dur, Vur leş hırsız- teröriste Tam Vur, Ur olsun Yumruğun kalleşe Ur, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) MUSTAFA k. ATATURK MÜSLÜMANDİ, BABAMCA İmam; Yanında Tuttu, NUR- BABAM- YURDUMU- Aç KORUDU, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Zillet-birliği- hırsız- terörist, Bak çok şerdir, besleme terörist, Ramazan Oruç tut; biter terörist.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Savunma- Bakanı- Amca -KORUYOR, M.BABAMLA - Ordu; YURD KORUYOR, içme ; hırsız- terörist- leş-sudur.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. LÜTFET NUR- CEDDİM Hep KÖLENİM, KÜÇÜKLÜĞÜMDEN SENİ ÖVERİM, hırsız- teröristi HOR EDERİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB YARATILMIŞ EN YÜCE SULTAN SEN.............. RABB(C.C.)DER: İnsana, EN- TABİBSİN SEN, ULU NURUMSUN HABİBİMSİN SEN, YARATTIĞIM EN ŞEFKAT NUR NEBİ İŞİM Olunca Deve KESECEM, M.BABAMA KARDEŞİME Aş EDCEM Öksüze, Yetime Aş EDECEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) RAHMÂN Kalplerde olanı BİLİR, Mümininin günahını SİLİR, SANA- Aşığın- günahın- SİLİR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ.............. RABB(C.C.) DER: Gökler, ARŞ,CENNETİM SENİN, MAHMUDUM HEDİYEMDİR;Hep SENİN, Kulum; Sevdasıysan Tek Sevinin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) NUR-PARMAĞIYLA Gök, ARŞ DÖNDÜREN, TEK- RAHMÂN RABB; YARATAN ÖLDÜREN, Değil mi? ebu- lehep ÖLDÜREN......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ YURDUM Tam Felah Olcak İNŞALLAH, Emniyet- Ordu Mümin MAŞALLAH, TÜRKİYE’M TAŞIRİM; İNŞAALLAH, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) O kemal köy Dayı- Millet Vekil, BEN OLAMADIM MİLLET Vekil, hırsız- terörist YURDUMDAN Çekil.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Mümin; her Cuma Kehf- Suresinin, İlk 10, son 10 Ayetini oku, Kalbine girmez o zaman korku.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) NUR- BABAM 19 YAŞIMDA GÖNDERDİ, KAN- AĞLAYARAK BENİ GÖNDERDİ, Kim BİZ Gibi zalimlerden Çekti??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. SONSUZ GÜÇLÜ RABB’İME DAYANDIM, Namazin kılın, BEN Hep KILANIM, RAHMÂN’İM KORUR ONA DAYANDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL TÜRKİYE’Mİ Koru Felahta ol, RABB’E(C.C) GÜVENİM SONSUZ Rahat ol, NUR- RESUL TEKTİR;Sevdasıyla dol YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. ünlü samiri, öküz put yapmış, İlde ki, kavmi çabucak tapmis, ŞAN HARUN CANINİ Zor Kurtarmış.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL VALLAHU seni TUTUP ASACAM, EY; hırsız- terörist,hor YAPACAM, elin- ayağını KOPARACAM.............., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Hiç, hırsız- teröristi Ün etme, ŞEHİDLERE -Yetime gam ekme, YURDUMA- Canına gam ekme.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) H.İBRAHİM- KUZUM DER: ABLA,,,,,deli, BİZİM ki; ne yapsa yeridir ki, Malesef M.BABAM Mülkü beytidir............... YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) 50 yıl havlayan iti AFFETMEM, hısım- deliyim dese AFFETMEM, M.BABAM AFFEDMEZ BENSE Hiç EDMEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Gencecik YAŞTA BIKTIM USANDIM, VALLAHU, leş- şerlerden USANDIM, Hasretin Tek Derdim Tek Tasamdir, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Beylerbey Cami MURAD HAN CEDDİM, Ayasofya FATİH SULTAN CEDDİM.............. Koru YURDUM Nur Dolsun tüm Ceddin.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Korursan TÜRKİYE’M Yükselecek, hırsız- terörist NAR’ a İnecek, nankörlük zehirlerin yiyecek.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL.............. AZRAİL, zulmü DÖVÜP ÖLDÜRÜR YÜZÜMÜZÜ ELBETTE GÜLDÜRÜR, SONSUZ AZAMETLİ RABB GÜLDÜRÜR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. HİNDİSTAN’DA Müslümanlar Çoktur, Dünya’da Müslümanlar Pek çoktur, Aklı Olanlar,,, hasmına Oktur, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) EN EDEPLİ EN GÜZEL NUR HANIM, FATIMA ZEHRA-ANNEM O HANIM, EKBER- TABİBEDİR HEM İnanın, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ hainse Cezasını kul çeker, deli olsa Hastanede çeker, M.BABAM DER: Herkes ektiğin biçer............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Şemsettin Dayı oldu bir Vekil AKLIMA Profesörler Kefil, REZİL Ol; hırsız- terörist REZİL.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Aziz Mahmud H. vakıf, EN Zengin Ün!.............. Doğacak YURDUMA FELAH TAM GÜN, Çok AĞLADIK VERMEM Diye BİZ Dün, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Nikâh RAHMÂN EMRİ ondan DEDİM, Tüm YURDUMA Mutluluk DİLEDİM, Tez Sorun M.BABAMA Neler ÇEKTİ?.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. hırsız- terörist- leş: sen sürdün kan, Al- İyilik- Bayrağıma hep kan, Az kaldı;ŞEHİD Kısasına hep kan.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL ( S.A.V.) YEMEN’i vurmak marifet midir????? Bebek aç etmek marifet midir????? Umren Edelim Halkla Tez midir? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ.............. EN RAHMET NUR NEBİSİN, İnsana, İSA- BABAM Der: LUTFSUN İnsana; RABB(C.C.) SUNMUŞ Aş ,HÜRMETİNE Nass’ a, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Kuran’ın Okurum Her Fırsatta, 3 deve KESECEĞİM İmkanda, ELHAMDÜLİLLAH BEN- KIZIN ŞANDA, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. SÜBHANELLAH RAHMÂN’İN Uzayı; Resm Çekmişler Güneşini Ayı.............. Çık- YURDDAN,,,,, hırsız- terörist- AYI.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) Edebiyat NEDEM, DERT İYİLİK, Desin; kime ETTİK Az Kötülük, Nankör kendine Ar; RABB(C.C.) EN- BÜYÜK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Zekât düşene İSLAMDA şarttır, Ve İçme içki sade zarardır, Nisa; Mümin Zevcine taat Şarttır, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL( S.A.V.) Topkapı Sarayıma tez git gez, Mümin Eşinle hamburger de, ye.............. Zatulcempim NUR- CEDDİM Sürurlar DE, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ CEBRAİL, hırsız- terörist VURCAK, YURDUM İNŞALLAH Tez Tam Kurtulcak, Hep doğru DERİM Akıl Duyacak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) ÜN CEBRAİLİN Kaç Kanadi Var, BİZİ KORUR, Mümine YARDIM- yar, Korkmayın RAHMÂN(C.C.) KÂFİ RAHMÂN YAR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ M.BABAM DER: Cihad ECR, YURD LUTF BULSUN; ORDUM CİHADDA Eri çok Olsun İsterse on milyonları Bulsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) Koruma İSTİYORUZ tez çok Bak, Uzay değil, YURDUM KORURUZ Bak, TÜRKİYE’M Süngünu haine Tak.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Korkma; ORDU- EMNİYET Tez BULCAK, karun- olsa-hırsız- terörist; BULCAK Görun, zulüm pahalılık Duracak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. SULTANLIĞI SONSUZ EHAD RABB’İM; Tek Özel GÜÇ VERDİĞİN ZERRENİM, Tüm Süruru, Lutfunu DİLERİZ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Ecel Her Nass’ i, Gelip Bulacak, İNŞALLAH BENİ 120 de BULACAK, TÜRKİYE’M Tez Tam FELAH Olacak, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Bakma,,,,, hırsız- terörist; Kanın emer, Vampirler Gibi Canın, Malın yer, Etme YURDUMU- Kendini Heder.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) İstanbul’um da, durda çok Çıkma, Ayasofya’mda Namaz kıl yanma.............. MHP ÜYESİYİM; şer- leş hor sanma, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Bu sene Umren Haccıni LUTFET, RAHMET RAVZANİ Tezce LÜTFET, BİZE tüm Mutlulukları LUTFET, YARATILMIŞ EN YÜCE HABİB(S.A.V.) Tek DERDİMİZ RAVZAN Yıkılmasın, leş- şer- birileri- uğramasın, uğraşsın da,asla alamasin, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) YURDUMDA EN AKILLI BAYANIM, Tüm Ün doktorlar, baksın Anlasın, FATİH H.CEDD - AHLÂKIM Bilesin............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) MAHMUD İ KUZUM BİR MEHMEDÇİK VAKIF, ARZ’ da, EN İlim, İrfanli ATIF, Tutma varsa hiç; hain- şer vakıf, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) HADİSİ- ŞERİFLERİ Çok Oku, Sahih Olanları bulda Oku, YURDUM Koru, NEBİYE(S.A.V.) AŞK Doku, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) RABB(C.C.)DER: fasık- buhtanciya Kanma, Tek yalandır sözüne inanma, Sonun pişmanlık olur gam,yanma.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) CEBRAİL, MİKAİL;KORUMA ET, M.BABAMA- BİZ- RAHMET- NESLİNE ET, BIKTIM,,,,, şerlerden NUR- CEDDİM MEDED, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Hasretimsin AĞLARIM EREMEM, Kullar Hacca gider, BEN GİDEMEM, İLK ÜN OLSAM Irakta GÜLEMEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V) Annen- akıl olsun Nass’la evlen, 13 yıl soba yakma; otur dinlen, Tekirdağ’da acır, SANA İnan.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) RAHMÂN DER: HZ.MERYEM SIDDIKADİR, SANA Vefalı Kullar Sıddıkadir, Kalpler BİLİRİM İSMİM EL- KADİR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) Yazarlık yazılar çok uğraştır..... BIKTIM,,,, hasmımi Dertle Uğraştır, Tek ateş göllerinde dolaştır, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) İşsizim MHP’MDEN Bir İş İSTERİM, En İyi İş VERECEK BİLİRİM, İNŞALLAH YURDUM; Hüznün SİLİRİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) EN ŞAİRİN OLSAM ne olacak, Gurbet Hasretin BENİ Hep Yakcak, hasmımi, Ün- CEBRAİL VURACAK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL............ karuna- mal- babadan mı kalmış????? fuhuşlar ettirip zulumle almış, İSLAMDAN çıkıp CEHENNEM almış.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Oğluşum Ahmed bana ninni DE Der, Ş.ANNESİNE hep nazlar eder, Bıktım şerden olsun işi heder, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL HZ.LUT,,,,, karısından çekmedi mi????? NESLİYLE,,,,, yanından KAÇMADI MI????? RAHMETİNİ Nass’a SAÇMADI MI????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Oğluşum Ahmed der; ANNE gidin, deliden başka bir yere gidin, SİZE zulmederler, hemen gidin.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Psikologlar hastalık Bilir, deli - hilenin cürmünu silir, İNŞALLAH YURDUM Yüzün Tez Tam Gülür.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) YURDUMUN Her İli gülle dolsun, Dikeni, hırsız- terörist Vursun, şer- leş; tuz gölde tuza konulsun, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL nankörlügu kim uğraşır korur???..... EMNİYET- ORDU; haini Bulur.............. VUR SULTANIM, leş- hasmımi SEN VUR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. M.BABAMA desteğe SEN DESTEK OL, HZ.CEBRAİL OLSUN Mümine Yol, düşmanıma OLSUN KILIÇ LAV- KOL.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL nankörlükle hangi akıl durur??? Akan Su Olsa, Çeşmesi kurur, CEBRAİL M.BABAMA SAYGI DURUR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) M.BABAM DER: hep Herkesin ettiği; Kendine, zulmde etse kendine, SANA zulüm; Tek eder kendine.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL İşkence: zulüm, zulüme hiç kâr mı????? hırsız- terörist ün olsa, hiç yar mı????? Bu zamanda artık Ahir zaman mı?, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) ALMANYA AVRUPA İSLÂM Sarar, HİNDİSTAN’LA SEN- RAHMETİ Sarar, AMERİKA Sarmaz mı ki, Sarar, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Oğluşum Ahmed Yanına DÖNDÜM, NUR- BABAM DEDİ: Geske KALSAYDIN, Umreden SUUDUMDA KALSAYDIN.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) EN- AKILLI-NURDAN- NASS-SEN- İDİN, DEDİN: RABB(C.C.) BENİ YAPTI İLK İDİM, ARŞ’ ta, GEZİP DOLAŞİYOR İDİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) YURDUM Doğru DERİM LUTF DİLERİM, Huzurun, Mutluluğun DİLERİM, İNŞAALLAH Çok Tezce Güleriz, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Nankörlügu kim sever BEN SEVEM??? Neler Çekti, RAHMET- BABAM DİYEM, Yetki OLSAM hırsız- hain KESEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Erin- Mücahidin Hep Çok Olsun, YURDUM 350005’i, Edirne’mde Dursun, hırsız- terörist leş- su- kurusun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) Derler; Su uyur, düşman uyumaz, BİLİRİM,,,,, şerlikten hiç durmaz, Kim olcak, hırsız- terörist durmaz.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB(S.A.V.) Annen- Akıllı olsun hiç korkma, Yanında leş şer duramaz, korkma.............. Koru YURDUMU,,,,,hainden korkma.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. KUZUM DER: M. BABAM CEDDİ- FATİH HAN, Bir ÇEKMİŞİM HIRS, İMANIM Heran, O MUHAMMED HAN Sevda SANA Tam, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Tek- Oğluşum Ahmet pek güzeldir, Aynı ANNESİ, çirkin değildir, Nikâh TEK- RABB’İMİZİN EMRİDİR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. hırsız- teröristin dinî yoktur, RABB DER: onların aklı da yoktur, Ondan zalimdir-Vicdanı Yoktur.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) FATİH HAN- CEDD Adalet KILICI, Vurmamis bir Masuma KILICI, Hep İkrammis görmemiş Nass Acı.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RABB(C.C.) DER: Müminler ayrılmayın, Birbirinizle kardeşler olun, hırsız- hain ister; Ayrılmayın.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. vefasız -uğraş ,fareli köye, öyle yüz GÖRMEK, DİLEMEM Bile.............. hırsız- terörist; git Ateş- Göle.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ............... hırsız- terörist; katıksız şerdir, Her halle Savaş, sonun Zaferdir, YURDUM Korumak Ündur Zaferdir.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) HZ.MUSA,,, eşi hain-dilemiş, RABB’İ ONU UYARMIŞ SÖYLEMİŞ, hain kim olsa; kendine etmiş, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ............. Hz.İSA- BABAM SANA SEVDAYDİ, Hep BABAM ŞAN-BABAM DEYİP Durdu, leş- düşmanlarını O ÜN Vurdu, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Nankörlügu hayvan dâhi sevmez, Vur bakalım dönüp sana gelmez, Cimri ve nankör Murada Ermez.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Hz.HACER Gibi Çok KOŞUŞTURDUM.............. RAVZAM SAĞLAM DURSUN KOŞUŞTURDUM, YURDUM; Sen İçinde KOŞUŞTURDUM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESUL.............. RABB(C.C.) DER: MUSAM ŞEREFLİ ELÇİMDİR, ONA saldıran Tam deli kindir.............. Bu anda MAHMUDUMA(S.A.V.) AŞK DİNDİR.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RABB(C.C.) DER: MUSAM Niye ZORLUYORSUN, BU DİN LÜTF HUZUR GİRİN DİYORSUN, Bırak nankörler BELAMI BULSUN YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. ADINA KURBAN Ağlar Melekler, ŞEHİD;UÇUŞAN CENNET Yürekler, Ondan SORDUM,,,,,haini kim sever??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) BEN BİLMEM Hiç; HÜKÜM TEK RAHMÂN’İN, Zebanimi TOPLADIM DER; Bakın, BANA İster inanın LUTF Alın, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Öküz- putu Yakmak BENCE Kolay; Tuz- göle BASAYIM olsun olay, Alay Edin onlarla Tek Alay.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. CEBRAİLİN M.BABAMİ HEP BEKLER, Hacc için RABB’E(C.C.) SUNDUM DİLEKLER, BİZE Destek kim; İman Yürekler, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. RAHMÂN’İM KORUYOR, Tam Mutluyuz, HÜKMÜNÜ DERİZ ONDAN KUTLUYUZ, İNŞALLAH YURDUMLA Huzurluyuz.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ zır- deliler M. BABAMA deli der, EN- EVLİYA NASSKEN HAKKINI yer, onlara AZRAİL CEBRAİL GAM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. hırsız- teröristler akıllıyken, NUR-BABAM MI,,,deli; EN VELİYKEN, Diken Dolsun buhtan- dile Diken.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Profesörler Yetkiye Baksın, BANA Baktılar, Yetkiye Baksın, DİLERİM M.BABAM HAKKINI ALSIN.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) KURRA HAFIZ- BABAM Gün GÖRMEDİ, deli küfür gamdan; Ün GÖRMEDİ, Kim zır delilerden Huzur Gördü??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. ÖLÜM MELEĞİ AZRAİL KIYAM, zulüme Vuracak DER: RABB(C.C.) KIYAM, Ve zalimin her işi Tek Ziyan.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ Hasretinden Çilem GÖREMEDİM, YARAMSİN ERİP Merhem SÜRMEDİM, hain-zulüme Hiç GÜLMEDİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL M.BABAM DER: Umre Versinler SANA, SEVDALİN CEDDİME KAVUŞSANA.............. Zemzemin İÇİRT BİZE Tam Kana, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. BEN Ak parti’den, MHP’YE GEÇTİM, Çokçana seneler oldu GEÇTİM, YURDUM-Koruyani BİLİRİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) şizofrene Yardım zor BİLİRİM, Çok terlik YEDİM Ondan BİLİRİM.............. deliye Gülermişler Ne DEYİM YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB.............. Müminler Tümü VATANIM Korur, hırsız- teröre, Tokatlar Vurur, İNŞAALLAH, o- leş su tez kurur, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Nikâh- Er’ledir..... kadinla-değil, fuhuş-ne tür olsa hiç kâr değil, Nikâhlan TÜRKİYE’M; Hiç ar değil, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ DERİM; Su uyur hain uyumaz, Kapatın Tuz göle olsun, doymaz.............., BEN FATİH H.CEDDCE, HİZMEDTEN DURMAZ, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) RABB’İM Mümineye Mümin Eş VER, BANA HABİBİN NURUNLU DÜŞ VER, leş- hasmımi Yerlere Hemen SER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ fasıka: buhtan, Sakın inanma, ve Pişmanca Başın taşa Vurma, RAHMÂN DER: Sakın Asla inanma.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Bosnam; Ukrayna- Rusya Müslim al, Yaralarını Sende daim Sar, YURDUM Seni hep Sarmadı mı?? Sar.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) TÜRKİYE’M Hüzünu hiç Yok mudur??? Dünya tür gam’da; YURDUM ok mudur??? fitneci işi- buhtan; Hak mıdır??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ. Annen zır deli olmasın yeter, Yoksa 45 yaşın, olur gam keder, Derler saldır HOCAYA; deli şer, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. YURDUMA HEP YARDIM Değil miyim??? hain istese hiç VERİR MİYİM??? Tezce Umren Hacca ERİR MİYİM??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Aşkla- Salâvat evde huzurdur.............. SANA,,, düşman: zulüm Tek Kusurdur, Kıyamet Hak Üflenecek Sur’ dur, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. RABB’LA, savaşan kimler kazanmış, ZEBANİ GÖNDERMİŞ LAVLAR ATMIŞ leş- hasmın Tek BELALAR, Gam Almış, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ MUSA’YA ,,, düşman Lutuf mu görmüş????? firavun dâhi Denizde-Ölmüş, ELÇİSİNE,,, zulmü RAHMÂN DÖVMÜŞ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) CEBRAİL KANADLARİ ÇOK, BÜYÜK, hırsız- terör TÜRKİYE’ME Hep Yük, Birlik Olun- Vurun RABB(C.C.) EN BÜYÜK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) TEK- RABB ( C.C.) Vefalı Kulunu SEVER, SANA ( S.A.V.) M.BABAMA Vefayı SEVER.............. Hangi Kul; vefasız nass’i Sever????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RESÛL CEDDE Sormuşlar RABB ( C.C.) Nasıl, SEN GÖRDÜN HABİBALLAH; nasıl? - SONSUZ GÜÇ- NURDUR, DİYEYİM NASIL? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL hırsız- terörist- sevene- yazık, Edindi kendine NAR’DA Azık, Öksüz, Yetime, Miniğe yazık, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V) M.BABAM EVİNDE Huzur mu GÖRMÜŞ?????, Sorun bakalım kaç dakka GÖRMÜŞ?????, zır deli saldırı zulüm GÖRMÜŞ.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ RABB(C.C.); DİLESEN ARZ’i DÜRÜP ATARSIN, Kıyamet Saatine KATARSIN, CEBRAİL KORUMAM YAPAR MISIN?, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL......... BEN NEYİM, RAHMÂN SANA SEVDALI, BEN- KIZIN-SANA; KARA-Sevdalı, Eş SUN BİZE de; Kara-Sevdalı, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) ELHAMDÜLİLLAH TEK RAHMÂNİMA, NİMET, ŞAN SUNAN TEK SULTANİMA, BENİ KIZIN ETTİ NUR CEDD SANA, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL ŞANLA savaşma tek yenilirsin, RABB(C.C.) ELÇİLERİ ŞANDIR bilirsin.............. İNŞALLAH YURDUM BİZLE Gülürsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Arnavutluk ülkesi güzelmiş, GÖRMEK DİLERİM Pek özelmis, Nere GÖRSEM RAVZAM EN GÜZELDİR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Derler Timur Han Dünya Yönetti, Lakin Mümindi, zulüm Etmedi, BANA,,,,, zulüm tek kendine Etti YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) HİNDİSTAN’İMda, Develer Var mı? Kansız Kalmışım az YESEM Hak mı? Lideri Mümin olan Şans; Tam mı? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ (S.A.V.) FATİH HAN-CEDD;BABAM GİBİ OLDUN, NUR İÇİNDE YAT Ahlâkın DOLDUM, SENİNLE ŞANIM- KENDİMİ BULDUM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Timur gibi ÖFKELENDİM,,, terör, Kim saldırtir M.BABAMA,,,deli; şer, Gel istersen beş yüz bin leşle gel, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) RABB ( C.C.) DER: İnsanın çoğu Secdede, BANA, İmanla Yapar; Secdede, TEK RAHMÂN; MUSAN ŞANda SECDEDE, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL EMİR OLSAM Nolcak Kulluk Önemli, TEK- RABB’E Daim Kulluk Önemli, SANA Tam Saygı- Sevgi Önemli, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ......... Çocuklara Kur’an öğretin, Kızlara Nisa- Sure öğretin, Yunus der, illa Edep; öğretin............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Çok param olsa şekerler saçsam, Miniklere çukulata alsam, NEDEM Çok parayı Sadaka SAÇSAM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ ÜN ORDUM- EMNİYET Çok Çalışır, NUR- BABAMLA UYUMAZ ÇALIŞIR, TÜRKİYE’M Görür, Hizmet Çalışır YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. SÜBHANELLAH RABB’İM NE YARATTIN, NUR RESULÜN İçin Yer Gök YAPTIN, dinsiz: zulme 7 CEHENNEM YAPTIN.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) ELHAMDÜLİLLAH GÜÇLER VERİRSİN, RAHMÂN’İM NE DİLERSEN EDERSİN, İnsanlar, hayvanlar Kuş EDERSİN.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ zina YASAKLADİN Nikâh SUNDUN, RABB’İM Kullara Huzurlar SUNDUN, Mümince yaşayana Tek SUNDUN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Namazların kıl BEN Hep KILARIM, Profesörler Bilir SORARIM, Hastayı Bilmez mi? hiç SORARIM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Fakir- Yemen’de çok zulüm varmış, Ordum- Emniyet İyilik Şanmis, Kongo’da ateş- gölü de, varmış YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Doktor- Akıl ,deliyi bilmez mi? Deli Akılim dese; Gülmez mi? YURDUM Lutf, RAHMETİ Hiç Bilmez mi? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) EN- EDEP- HANIM- FATIMA- ANNEM, RABB’İM CEBRAİL KORUMA Herdem, leş- düşmanına CEHENNEMİN SİTEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB.............. HZ.LUT,,,,, karısı hiç- annemiydi, 4 EVLADINA Hep zulüm etti, RABB(C.C.); ona deli lanetli DEDİ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL FATİH H.CEDD KILIÇLA, kim savaşmış, MUSA’NIN ASAYLA, kim savaşmış, TEK- RABB(C.C.) DİLEDİĞİNE GÜÇ SAÇMİS, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Çanakkale’yi İyi BİLİRİM, Oralı bir şeyle,,,,,kavga ETTİM, ŞİKAYET ETTİM, ayvayı YEDİM YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) RABB(C.C.) DER: MUSAMA ÇOK ÇOK GÜÇ VERDİM, TEK- İLAH BENİM DİLEDİM VERDİM, LUT,,,,,kavmini BEN Yerlere SERDİM YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ M.BABAM, Terkedilmekten DÜŞMÜŞ, Gelin Bakın zır- deliye DÜŞMÜŞ, Hep,,, küfür hakaret, zulme DÜŞMÜŞ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) 555 Profesör tez gelsin İSTERİM, M.BABAMA,,, zulmü Görsün İSTERİM, zır- deli nasıl Görsün İSTERİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) Her Akıllı Gördü mü anlıyor, Vahhh M. BABANIN Çekisine diyor, Şan etmediler, zulm HAKKIN yiyor, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL YUSUF Emirliği BİLMEZ MİYDİ??? Hep Masum Gözyaşı SİLMEZ MİYDİ??? zulüm Tek kendine Etmez midir??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) YAKUPCA HÜZNÜ M.BABAMA YETTİ, KIZINA,,,zulme Kederi YETTİ, Kim zulmedse, Tek kendine Etti.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) RABB’İM(C.C.) ZEBANİLERİNi GÖNDER, BANA,,,,,zalimlere Hemen GÖNDER, ŞEHİDLERE,,,,, zulme Hemen GÖNDER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Aciz zır özürlüden, kim korkar??? Gaye M.BABAMLA-alay; kim korkar??? Saldırtirda Hep eğlence yapar!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) İstanbul’um Nasıl iyi midir? Bakırköy’um, Bebek iyi midir? Vermez; haine Ün verir midir? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Osmanlı’ da sadrazam kesmişler, Satmış bu, ERE ölüm Demişler, Ün-Millet; Kızdı mı ün tanımaz YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) En Ün Yetki OLSAMDA NEDEYİM, DİLERİM Çok tez Umren EDEYİM, NUR KABRİ ŞERİFİNE EREYİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Develer bir mübarek hayvandır, Derler bu zaman Ahir zamandır, dinsiz: zulmün işi Zor - yamandır.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Bırakmam TÜRKİYE’M Seni herdem, dinsiz: işkenceye Oldun Sitem, zulümu YAKMAK,RAHMÂN’DA KASEM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. RAHMÂN Hayırlı Mümini SEVER, NUR HABİBİNİ Seveni SEVER, M. BABAM- NESLİNİ Seveni SEVER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR MAHMUD(S.A.V.) Timur HAN Dede- BABASI AMİR, Arapmis; Nas’a OLMUŞ Tam AMİR.............., EY; hırsız- terörist dişin kemir, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) MEDİNEM çok ÖZLEDİM EREMEM, Hasredden hırstan AĞLADIM NEDEM, DUA ET NUR- CEDDİM Hemen EREM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) zulüm göreni BİLİR TANIRIM, EY zulm terör; merkepce-anırin.............. TEK-RABB’E; Mümin dua yalvarın, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL Edirne’min tarlaları büyük, Bahçesi, tarlaları çok; büyük, hırsız- terörist YURDUMA Tek- yük.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) Milletvekili hiç OLAMADIM, ÇOK İSTEDİM Lakin OLAMADIM, İstanbul’um Sana, DOYAMADIM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) FATİH HAN-CEDDİM Eşi- Elena, ANNEM ve Mümince Durmuş heran, Ve İsmim Çiçek Demiş; O heran .............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL leş- hain,,,,,BENDEN Korksun; BEN- KORKMAM, bir herif; ben şeytanım dese, TAKMAM, Kime gram- zulmettim hiç Ahhh, ALMAM YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) Çileli TÜM YURDUM Ağlamaz mı??? Çekimiz Tam- Der de, Ağlamaz mı??? hırsız- terör Bit Der; Çağlamaz mı???, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Tek- oğluşum Ahmed Tam çok kızdı, Kim saldırtir özürlüyu; kızdı, Görcek saldırtan az sonra; KIZDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) dayımın bir- oğlu da özürlü, Çalışır da; aklı- yok özürlü, BİZİMki gibi daim küfürlü.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) TİMUR Dede Kabri Semerkand’da, GİTMEK DİLERİZ Çok Semerkand’a, Kurtar RABB(C.C.); YURDUM,,,,, terör leş zandan, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) CANIMSIN NUR- RAVZAM GELEMEDİM, fitne- zulmleri YOK EDEMEDİM, AĞLADIM İNLEDİM EREMEDİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL hırsız- terör yer,,, Mazlumlar- Hakkı, ŞEHİDLER Yetim, Öksüzler Hakkı, Kanar mı YURDUM, Yedirmez Hakkın YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) SONSUZ- GÜÇ RAHMÂN’İM BOYNUM- EĞİK, KUDRETİN- KARŞISINDA- HEP- EĞİK, KILDIN BENİ Güçlü, Hemde ŞEVİK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) ORDUM- EMNİYET Hep Uğraşmaz mı? Şehir şehir Hizmet Dolaşmaz mı? NUR- BABAM- KARDEŞİM UĞRAŞMAZ MI? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) Yüz altmış bir Ülke de, malları, Kimin var öyle çok çok malları, Kur’an-DER: karunun-o-malları, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) karun,,,,, MUSA’NA Hep deli demiş, RAHMÂN-DOSTU, ELÇİN HAKKI yemiş, Birde mal babamdan!!!!!!!!! kalma demiş, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ YURDUM- Hep İşti; gam niçin kattın???; hırsız- terörist, karun’a baktın Yazık değil mi??? VATAN Ağlattın.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL.............. Bir Mehmedcik Vakfi MAHMUD-KUZUM.............. leş; vurma Er,Hepsi Mumin Kuzum......... OLAYIM MI SÜREYYA- YILDIZIN?, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. Edirne’m de, bahçe meyve çoktur, Derler; eskiden nüfusu çoktur, Boştur Lakin; Askeriyye Çoktur YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL dinsiz: zulmü kim sever BEN SEVEM??? GELEMEDİM İstanbul’um NEDEM??? BEN Yerine; Mümin sen gez NEDEM? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. üç- teyze kızı var MAŞAALLAH, M.BABAM Huzur GÖRCEK İNŞAALLAH, 5 zır- deli KAPATCAM İNŞALLAH YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) RABB’İM(C.C.) GÜÇ ETTİĞİNİ, kim yıkar, DOKUNSA,,,haine tümün ASAR, o- leşler- canın- ateşe satar.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ karun kendine- putca Taptirmis, en büyük, ün- ben diye bağırmış, TAPMADİ diye, MUSA’NA vurmuş YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) BEN OLSAM,,, karunun- dili KESER, Bir - köpeğe yiyecek EDERDİM, İlahsin ya!!!!!!!!!!!!!! Kurtar kendini DERDİM YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) BEN OLSAM,,,,,karun- malı kapardim, Yetim, Mazlum, Masuma SAÇARDİM, ÖMRÜMCE Hayır- Dua ALIRDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) ORDUM- İntikam TUGAYI KURMUŞ, VAROLSUN Ne Kadar İyi Yapmış, hırsız- terör kendine zulm Yapmış.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) BEN,,,karun- hırsız Hiç TANIMAZDİM, İNCELETİP Hemence ASARDİM, Bak şeytanım dese, EEE YAKARDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) MUSA- ŞANA,,,deccal mı hiç vurur???, eli-değil, leş- kafası- kurur. KALK TÜRKİYE’M,,, hırsız- terör DURUR.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) M.BABAM Bir dakika GÖRMEDİ, Huzur Sürur yüzü hiç GÖRMEDİ, Saldırtip- leşler Hep alay etti, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Cuman Mübarek olsun TÜRKİYE’M, Müminin Müminen artsın herdem, Ancak şimdi SÖYLÜYORUM NEDEM............ YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB(S.A.V.) hırsız- terörü, Tuz- Göle ATIN, Tüm- leşleriyle hemence ATIN, ŞEHİD- Ailesi Hep YAS BAKIN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Aşkla- Salâvata çokça sarıl, O Yol huzura; hemence sarıl, DEDİN: Koyun 🐑 bereket, lutf karil YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL............. Derler: Su uyur düşman uyumaz, Savaşta durmak; Can İl bırakmaz, KALK TÜRKİYE’M,,,hain hiç Vuramaz.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) buhtan deme, İman Hanımlara, Büyük günah iftira; BİL Ya, Aklı olan Nass zaten yapmaz da.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V) Kalk TÜRKİYE’M ERİN 19999999 Olsun, hırsız- terör hakkı- NAR’DİR Bulsun, BOĞULUP DURSUN BOĞULUP DURSUN.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) KALK TÜRKİYE’M ŞEHİDLER UYANIK, Anne- Babaların Bağrı yanık.............. Kul;nedecen Haramı -leş atık.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) LAİLAHE-İLLALLAH EN Zikir, EN- AKILLI- İNSAN- SEN HEM FİKİR, Bırakma Müminini aç fakir, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Gamlanma YURDUM TEK- RABB(C.C.) EN BÜYÜK, hırsız- terör,,, TÜRKİYE’ME Tek yük, Atın tümünü Tuz- göle küçük YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) BİZİM, deliye- hısımi demiş, NURİYE’Yİ, Cin çarpacak demiş, DEDİM; Cin- netsin? BANA-ŞAN-YEMİŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) YEMEN’in Ahı Unutulur mu??? Nass’i, tehditle avutulur mu???, Etse hiç tehditler- yutulur mu, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB(S.A.V.) Annen Akıllı olsunda Yeter, Etmez hiç; 41 seneni hep heder, KALK TÜRKİYE’M- ORDUMLA Kıl Sefer, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Terörün deli de,olsa yeri, Kanun bilir; Zincirlerdir Yeri, BOĞ ,,, hırsız- terörü -Boğ-Matemin, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) HATİCE- HALAM- ŞEHİDCE- GÖÇTÜ, ÜN- YURDUM’DAN Kaç ŞEHİDLER GÖÇTÜ, RABB(C.C.); hırsız- teröre KISAS- SEÇTİ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Tam- şizofrenin Kahrı kolay mı??? Gelin- sorun M. BABAMA, Kolay mı??? Saldırtip hep eğlenmek!!!!!!!!!!!!!! olay mı??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) aziz- M.- hüdayi vakıf EN Zengin YURDUM Fakirlesti Derler Niçin!!!?, hırsızlık- hainlik biçim biçim.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) HAFIZ- BABAM Yarı aç UĞRAŞTI, TÜRKİYE’M KORUMAYA UĞRAŞTI, deli- kovalar, Camiye KAÇTI, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) M.BABAMA, zulmü Evde Tutmayın, Daim saldırır Nolur Tutmayın, RAHMÂN- GADAPTA bunu yapmayın. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) zır- deliye hep küfrettirirler Seçtiklerine küfrettirirler, Bak; En çok M.BABAMA Ettirirler YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB(S.A.V.) Çok alay DUYDUM; Bak annen akıl, SENDE hiç yok; öyle zekâ akıl, M.BABANDA geri zekalı akıl.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) karun hoca imiş ne, ne çıkar??? fuhuşla zenginmis ömrü zarar, onu- YAKMAK TEK- RAHMÂN’DA-KARAR.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) Yemen’de 18000000 İnsan açmış, zulmedenler ARZ’a- fitne Saçmis, Tüm Arap Gamlarda; Dünya açmış, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) zalim olan elbet zulüm sever, RABB(C.C.)DER: o- leşlerin işi heder, SUNACAĞIM, onlara hor- kader.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) M.BABAM Suuda GİTSE Nolurdu? YURDUMA bir milyon ER ALIRDI, RAHMET Değil mi??? Kimlere VURDU?????, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) hırsız- terörist Demek De; Zan mı??? Vurma EY; hain Demek hiç zan mı??? YURDUM Tam Felah Olcak Az An mı? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB(S.A.V.) Denir; Afrika altı Elmasdir, Çıkartın beya, zenginlik Ündur, osman n. dide Yardım eder ündur.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) İzmir-Osmaniye çok Garip mi? Edirne’m Zengin Onlar Garip mi? FATİH SULTAN KIZI BEN GARİP Mİ??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB(S.A.V.) Hep- saldıran- deli- yeri; ev mi????? Saldırtip eğlenen Bakın şey mi????? Sorun M.BABAMA huzur GÖRMÜŞ MÜ????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) Afrika- insanı çalışkan mı, Fakir YEMEN insanı çalışkan, Aç kalmış zulümden çok çalışkan, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) RABB’İN(C.C.) ZEBANİSİ OL; ÜN ORDUM, ŞEHİDLER Matem, Ağlıyor YURDUM, At hırsız- terörü; tuz göle SUN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR RESÛL(S.A.V.) MHP’M- İYİ’PARTİ- CHP- ZEBANİ OL, Ak- p’ le, hırsız- terörü Tez Vur, Öldürme Kısastir Tuz- göle Koy, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR HABİB(S.A.V.) hırsız- terör; barış dese Durmaz, ATA Der: Su uyur, leş-uyumaz, Akıllı YURDUM; Zaten hiç Kanmaz.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) FATIMA- HALAMA ÇOK- AĞLADI, K.HAFİZ- BABAM MATEM ÇAĞLADİ, TÜM ŞEHİDLER İçin ÇOK AĞLADI, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB(S.A.V.) SONSUZ- GÜÇ EN- HİKMET TEK- RAHMÂN’İM, DİLEDİĞİNE ÇOK GÜÇ SUNARSİN hasmına CEHENNEM’ de Der; ar’ sın............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. YUSUF kime Âşıktı BEN OLAM?? YURDUM Hep Ferah Olsun ŞAN OLAM, İSTERİZ RAVZANA Çok Tez VARAM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ Zır- özürlüyu fitlemek iş mi????????? Saldırtipda eğlenmek iş mi????????? Burda tutup M.BABAM Üzmek iş mi???????? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) M. BABAM DER: Herkesin ettiği Ona, BİZE,,,saldirtanin zulmü ona, DİLERİZ Hemen BELAYA Doya.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) Halkım Sahip Çık; YURDUM- ORDUMA, Bırakma Heran sırtlan- düşmana, GÖR canakkale’de , yanan Cana.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) RABB ( C.C.) DER: Herkes ettiğin Görecek, ELÇİME Yardım- Mümin erecek, Çok Ecrime, CENNETE Erecek, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V.) Savaşta - Sürat- Canın - Kurtarır, Boğ, hırsız - terörü-Malın- Kurtulur, At tuz- Göle TÜRKİYE’M Kurtulur. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ(S.A.V.) En Başkan; OLSAMDİM ne olurdu, Hasretin BENİ Yakar Dururdu, KILICIM,,, hırsız - terörü VURURDU, YARATILMIŞ EN GÜZEL EY;NUR RESÛL(S.A.V.) M.BABAM - NESLİNE SARILDI AĞLAR, DER Ki; GÖZLERİM 51 yıldır AĞLAR, Saldırtip-hep -eğlence-yaparlar!!!!!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB(S.A.V.) Öğretmişler anne der: yalancı, Bağırır çok Ey NURİYE,,,,,,,,,yalancı! ŞEHİDLER yalan Demek BEN,,,,,,,,, yalancı. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL(S.A.V) SANA Aşk İmanın Tam Şartıdır, Mizan ONUN içindir, Tartıdir, RABB(C.C.)DER: dinsiz hemen NAR ’A ATILIR, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR NEBİ.............. RAHMÂN(C.C.) Vefa İlla Vefa İSTER, SANA(S.A.V.)M.BABAMA- NESLİNE İSTER, DER: BENİ SÖYLER ELÇİMLER GÖSTER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR RESÛL hırsız - terör kendini güç sanar!!!!!!!!!!!!!! leşleri dâhi Hep öyle sanar!!!!!!!!!!!!!! Atın tuz- Göle ciğeri Yanar.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Nikâh RAHMÂN’İN EMRİ BEN DEMEM, Tesettür O’NUN EMRİ BEN DEMEM, YEMEDİK Hiç Kul - Hakkını YEMEM.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) BİZE tüm Süruru VERECEKSİN, Karı- deccallari EZECEKSİN, BİZ Haccda MURADA ERECEKSİN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. Ün olsa hırsız - terörist Kül Et, Öyle TÜRKİYE’M Kendine Lütfet, Onları Affedme; kelbi -Affed, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. SULTANLIĞI SONSUZ EHAD RABB’İM, Kimi DİLEDİN LUTF ELÇİN ETTİN, Rızık VEREN SENSİN Dünya EKTİN.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ.............. YEMEN yakanın eli - kırılsın, bu Aç-tüm minik- bebek; tam-kırılsın, Ukrayna’ya Kısasa Konulsun.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. SALDIRGAN - deli- anne- İSTEMEM, M.BABAMA - BİZE Çile İSTEMEM, Kime zulm ETTİM,eza İŞLEMEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ NUR - BABAM RAVZAM İçin Gam ÇEKER, Almayana BEDDUA OLAM DER, Yeme-HAKKINI Tek - münafık yer......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB.............. hırsız - terörü Hemen Tam Vurun, ünüm dese; Birlik Olun Vurun, Su Uyur, o- uyumaz hiç; VURUN, YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) Mümin - Partiler - Sliahla - Vursun, hırsız - terör - münafık- Yokolsun, Şunu DERİM; TÜRKİYE’M Kurtulsun.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) CANIM ÖZLEDİM Niçin vermezler??? NUR - RAVZAM ÖZLEDİM Hiç bilmezler, Olmazlar mı o zaman Gülmezler??? YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL.............. Sorun 51 yıldır CANI EMİN Mİ??? NUR - BABAM CANI EMNİYETTE Mİ??? DER: Almazsan SUUDUM senin mi??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR HABİB.............. Tüm Savcı, Hâkim; Kanun Bilir, M.BABAMA,,,zulme Nass mı gülür??? Mümin olan gelip HAKKIN VERİR YARATILMIŞ EN YÜCE NUR RESÛL(S.A.V.) EN ün vakıf - osman nuri dide.............. YURDUMA BAKTIM GAMLANDİM Yine, hırsız - terör koruma bile bile.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NUR NEBİ(S.A.V.) Jandarma- Birliği Tam Bağırır, DER: hırsız - terörist şer anırir.............. ona Destek insan mı sayılır!!!!!!!!!!!!!! YARATILMIŞ EN YÜCE NUR HABİB(S.A.V.) Vefayı kim sevmez BEN SEVMEYEYİM??? Fakir miyim !!! Lutfa ERMEYEYİM??? Kim diyor, MEDİNEM GELMEYEYİM??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR NEBİ(S.A.V.) Zır - özürlü saldırtip eğlenirler, HOCAYA saldırcak der; eğlenirler, EVLADLARİNA DA, der - eğlenirler, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) İstanbul’um koş Ayasofyam Doldur, Namazların kıl bahçesini doldur, Vur öyle hırsız - teröristi Kovdur.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) BANANE edirne’mden MEDİNEM Var, TÜRKİYE’M Sever BENİ ALLAH YAR, Der ki; Bir türkü ALLAH(C.C.)YAR ALLAH YAR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) hırsız - terörist Tam deccal surattir, Korkmayın; BEN RABB’DAN ( C.C.) ona TOKATTİR, ZEBANİ Ol; Tüm Müminler Er Attır.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) Nikâh TEK - RAHMÂN’İN EMRİDİR uyun, fuhuşçu - hırsız - terörü-tez Vurun, Su uyur düşman uyumaz Tez-Vurun.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) hırsız - terör zenginse hiç ün müdür??? Derdi hayır etmek mi, hiç Gün müdür??? ORDUM- POLİS- Mümin ÜN; o ün müdür??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) BEN KİMİM ki, RABB’İM SANA SEVDALI, Hemen EREM Diye AĞITLAR YAKTIM, Niçin vermezler kime zulüm YAPTIM???, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB(S.A.V.) ÜN YUSUF’A çirkin diyende olmuş, MÜMİN Ayna DEDİN: kendini görmüş, Müslim M. BABAMA yardıma Hep ermiş, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) ÇOCUKLUK AŞKIMSIN Çokçana Ağlardım, SANA VARMAK İçin Hayal KURARDIM, BİZE Tüm Süruru Tezce SUNARSİN , YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB.............. zır deli annede iftira gırla, Öğretirler hep, at şuna buna, Zincir hakkıyken leşler evde tuta, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) saldırgan - deliyi Burda tutmayın, M.BABAM ÇOK AHHH EDER İnan; Tutmayın, hırsız - terör Koyun değil, Yutmayın.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ Saadet Ablam-M.BABAM- BEN AĞLADIK, RAHMET- KARDEŞLERİMLE çok AĞLADIK, saldırttilar deliyi çok AĞLADIK, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD(S.A.V.) FATİH HAN - CEDD- MALINDA gam BABAM, hırsız - terör HAKKINI Yer Heran, BAĞIRDI Kim Malındasin leş; Heran.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V. M.BABAM,,,zulm Görür der; delisin deli, Gönderin bin Doktor çıksın kim deli, özürlü anne Hep der!; Ey deli !!!!!!!!!!!!!!! YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V) EN BAŞ OLSAM MEDİNEM İSTERİM, Üzülme YURDUM GİDER GELİRİM, MAHMUD İ. KARDESİMLE Hep GELİRİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) Yardımsız YURDUMU KORUYAMAYİZ, deli Saldırtirlar KORUYAMAYİZ, Hemen Gel Sahip Çık KORUYAMAYİZ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) BİZE Destek ol, İstanbul’um gülsün, Hemen hırsız - terörist Kabre Girsin, ŞEHİDLER - Yetimler, Tüm Masum gülsün.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) Edirne’me Tez Gelin, tatilde et, Ciğeri, köftesi çok, bolca Nimet, BIKTIK,,, zır - deliden; SUN BİZE Nimet, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Nankör; yakın - hısım olsa ne olcak??? saldırgan - deli annen olsa Nolcak??? Mümin: Akıl Lutfa, CENNETE koncak, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) LUT,,,,,kavmi sapığı ü.....den ne Çektim, Buhtan derler kimseye zulmetmedim, DÜŞTÜM Artık gün geceler İNLERİM YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL.............. N. ŞERİFE Hasta M.BABASİ Hasta, Yap buhtanin; çok ararsın Aş, pasta, Zatulcemp ettiniz BENİ NUR Hasta YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(S.A.V.) FATIMA - HALAM NUR Hakiki ŞEHİD, TEK-RAHMÂN SEN(S.A.V.) NUR- BABAM Buna ŞAHİD, DER: Kızı Ayşe- BİZCE Çile Şahid.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL leş zillet - birliği - hırsız - terörist, YURDUM Mümini - Birlik; kaç terörist, tuz - göle kaç , başka yer Yok terörist.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) aziz - m.- hüdayi- vakıf EN - ZENGİN - ün.............. YURDUMU VERMEM Diye AĞLADIK Dün, Görmedi Hele K. HAFIZ - BABAM Hiç Gün, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) M.BABAM DER: yılanı küçükken ezcen, ejderha olursa sonra Nedecen???, Sabred TÜRKİYE’M Murada Erecez, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL.............. ŞEHİD- Hısıma incinme denir mi????? En Kul Hakkı, gam ağlar hiç denir mi????? Hep deli zulüme ana Denir mi?????. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) İstanbul’um Ayasofya’mda çok dur, Namazınla,,, hırsız- terörü tez Vur, KALK TÜRKİYE’M ŞEHİD İçin Savaş-Vur, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) M.BABAM;3 Kat Evini İŞLE YAPTI, Çok UĞRAŞTI TIRMALAYİPDA YAPTI, leşler!!!!!!!!! deli saldırtip-alay- yaptı.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİB(S.A.V.) 45 senedir M.BABAM Edirne’mde, Hele hanımları çok zeki yerde............. leşler düşürmesin YURDUMU Derde.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) LUT,,, kavmi sapığı BANA saldırır, Derler EMİR OLSAN doktor çağırır, Sesle; Tam narsist deli leş - bağırır.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL M.BABAM DER: BİZE,,,,,zulme artık LUTF Yok, Veliaht P. BENİ Almazsa SUUD Ok; OLSUN BANA - NESLİME,,,,,zulme ARZ Ok, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB.............. M.BABAM DER: hırsız - terörist- karundur , Vurunuz tüm- leşleriyle; karundur, Yetmez tuz- Göle At, Kısas Lutfundur.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) ciğeri beş para etmezden Gördük, Öylelerinden çok havalar Gördük, ÜN TÜRKİYE’ME Hep RAHMETTEN GÜNUZ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) RABB(C.C.)DER: Yüz üstü sürünen olur mu???, Hiç Dosdoğru Yürüyen bir olur mu???, Hiç; AKILLI,,,deliyle bir olur mu??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. NUR - BABAANNEM Aşlar çok YAPARMIŞ, O Zaman düğünlerine YAPARMIŞ, Erler- Nisalar-Ayrı; ün-oynarmis YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB.............. RABB’İM DİLESEN Arz DÜRÜP TOPLARSIN, O Kıyamet Saatine ATARSIN, EY leş; saldırı kendine yaparsın.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. BEKLETMEM SULTANIM İLLA GELECEM, M.BABAM DER: GEREKSİN ORDU GELECEM, RAHMET BEYTİNE Tezcene GİRECEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) M.BABAM DER: zır - deli Namazı Olmaz, Dursada en okuduğunu hiç bilmez, Nass olan BEN - NESLİM HAKKINI yemez, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) MAHMUD İ. KUZUM DER: GİDECEĞİM, Avrupa ’ya ,Eyfer Kulesi GÖRCEM, Gitsin GELMESİN bu şarttır BİLİRİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL RABB ( C.C)DER: Müminler Salih amelde Nass ’in En İyisi Salih amelle, dinsiz: zulm En kötüsü leş - amelde YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. TEK-RAHMAN’LA savaşan kim kazanmış??? Bakın LUT,,, leş - kavmi anında YAKMIŞ, Sonrada HUTAME- NAR ’İNA ATMIŞ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL.............. KORUYAMAM TÜRKİYE’M ELİM Bağlı, İstanbul’um dâhi Bağırı Dağlı, Bak NUR - BABAMA GÖZLERİ Hep YAŞLI.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) İstanbul’um nasıldır İyi midir??? BEN,,, zulümde yine Sen iyi midir??? edirnem çok rahat Arz görür müdür??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Maaşım olunca Deve KESECEM, ADADIM RABB’E(A.C.C.) ŞÜKÜR KESECEĞİM, Yetime, Öksüze Aş EDECEĞİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) Mahmud hoca ölmüş İNŞAALLAH, İmanla, SANA AŞK İman; DER ALLAH, kızı olan Babaya küfretmez ya.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) Oğluşum Ahmed der: K. HAFIZ DEDEM, Çok Uslu zır - deli DÖVMÜYOR, DEDEM, Ben Olsam Döverim, Derim sus madem.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL YANDIM NUR-RAVZAMA EREMEDİM, NUR -HUSEYİNCE DÜŞTÜM EREMEDİM GELECEĞİM CESEDİM gömemedin!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) hırsız - terör büyütmek marifet mi????? hırsız - terör olmak marifet mi??? SEVDAN TEK Nimet Huzur Hiç külfet mi????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) H.İBRAHİM KUZUM DER: anne - deli, Ondandır ABLAM, ne yapsa yeri, 51 yıl işkence M.BABAMA iyi mi?????????????? YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB.............. hz. MUSAN ŞANINLA kim savaş etmiş, tümü çeke çeke İmansız göçmüş, TEK -RAHMAN DİLEDİĞİNİ ŞAN ETMİŞ YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) Mümine Profesör deli bilir, Der: tam narsist deli Tek zulüm kindir, EY İnsan; şu anda Din İSLÂM DİN ’dir, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL ŞAN -Hz. CEBRAİLİN AĞLAR UCARMİS, SEVDASI SANA RAVZANA KOŞARMİS, hasmın ne iş etse Herdem naçarmis, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) BÜYÜK MELEK HZ.CEBRAİL, MİKAİL, GELİR mi,M.BABAMA DESTEK MİKAİL, ARKADAŞI inanın Hz.CEBRAİL , YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) ÜN - TÜRKİYE’M Adan Göremedim Çok AĞLADIM RAVZAMA EREMEDİM, Kimden EN - MURADIMA EREMEDİM????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL emine erdogan kızı sumeyye, BİZİM AMCA torunu da sumeyye RAVZAM AĞLAR GELEMEM EY umeyye, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.), BİZİM,,, sümeyye de,,,Fakülte mezun, koruyor İNŞAALLAH o da, YURDUM, Hangi Masum Miniğe Nass’a VURDUM??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) kızı olan Babasını hiç dövmez, hiç küfretmez, elleriyle dövmez, Ve Nass olan hırsız- terörü övmez.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) hain- kulun ettiği Tek kendine, hırsız- haini Kapatın tuz - Göle.............. Akıllı - nass; Aşkın - İman’a ere, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) osman nuri hoca dide darvişi, Edirne’de çok çoktur o-darvişi............. Kalk- ÇEK YURDUM; hırsız- terörün - fişi, YARATILMIŞ EN RAHMET NURDUR MAHMUD(S.A.V.) Aşkınla - Salâvat Huzur kokudur, De Nass evini sürurla doldurur RABB(C.C.); CEHENNEMİN, hasmınla DOLDURUR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL hırsız - terörist - karun - leş firavun, Kalk TÜRKİYE’M hep birlikte Tez Vurun, Ancak öyle ki, Huzurlarla dolun.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. AHKEMUL-HÂKİMİN-BENİM-DER;TEK- RABB(C.C.): EY Nass; kul, taş - put değil BEN TEK RABB(C.C.), MUSAMİ ŞEREFLİ YAPTIM iyi BAK, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(C.C.) ELHAMDULİLLAH EHAD- RAHMÂNİMA, Yer göğün TEK HÂKİMİ SULTANİMA, Tüm Sürur SUNACAK BİZE ŞANIMA , YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) zır - deliye çok; Hep küfrettirirler, Masum - Müslimlere küfrettirirler, İşi-Hizmetlere küfrettirirler!.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) o tekirdag ilde Çokça AĞLADIM, Başka Dert GÖREMEM SANA(S.A.V.) AĞLADIM, HZ.CEBRAİL- MELEK DER: SEVDAM AĞLARIM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ.............. Derler ya susma sıra sana Gelcek, hırsız - terör derdi TÜM YURDUM Bitcek, İNŞALLAH, onlar tuz - Göle Düşecek, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL BİZİM,,,anne osman- n.- hoca- dideyi, karısını tam dinler ne derse der, onlar en büyükmüş,,,SİZ, ACİZSİN der.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(S.A.V.) KUR’AN YOLDAŞIMDİR, Yüküm değildir, fasık arkadaşın yük, Lutf değildir, RABB(C.C.) DER: ona inanma Baş yedirir.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL ŞEHİDCE VURULDUM Lakin ÖLMEDİM, Kime zulm ETTİM Kimseye SÖVMEDİM, hırsız - terörü hiç ün ,lutf GÖRMEDİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) Nikâhlan YURDUM-kına-gecede-Yap; aciz- kula değil, TEK- RABB’E(C.C.) tap, o- leş- hırsız- terörü, tuz göle At, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. SUNMUŞ TEK- RAHMAN (C.C.); Gökler ve ARŞ SENİN, Tüm- Arz’ida SUNMUŞ İSTEMEMİŞSİN, EN - DİLEĞİM CANIM RAVZANA ERSİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) DEDİN; Ahir - Anda çobanlık nimet, Koyunlar berekettir.,Bak TÜRKİYE’M, BEN,,,,, hırsız - teröre Hep KILIÇ-SİTEM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. hırsız - terörist - leşlerini al GİT, DÜNYA’da yer Yok, Ateş Gölüne GİT, deccal-değil misin-zina- iti İT ?????.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR MAHMUD(S.A.V.) bir macit hoca vardı M.BABAMİ üzdü, Eve gelip veledleriyle dövdü, Ne mi oldu, Namazsız gavur öldü, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. Türk - Silahlı -Kuvvetler Çalışmaz mı??? Başkanı - Amcayla hep Çalışmaz mı??? Kurra HAFIZ BABAMLA Çalışmaz mı??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR MAHMUD(S.A.V.) YURDUM İÇİNDE,,,,, hırsız - terör BİTSİN, isterse tümü şu- ıraka Gitsin, Babalar- Analar Gözyaşı Dinsin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. İLMİ-HİKMETİ- SONSUZ- TEK- RAHMÂN’İM, BEN- Zerrenim SEN(C.C.) SUNARSİN ŞANIM, KILDIN Nass’a NUR-HABİBİNİ GUFRANİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Avrupa hiç, hırsız- terör mü sever? onu ancak ahmak , deliler sever, Mümin-Savcı, Hâkim,,, o-leşi döver.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) nemrut: karun: zulüm işkence- zulüm, attı H.İBRAHİMİ nar’a YURD- GÜLÜM, EY; hırsız- terör-soldu-şabnem-gülün.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) hırsız - terör şerdir, Taşı dövdürur, leşlerine anlatıp çok güldürür, TÜRKİYE’M, KILICIM , onu ÖLDÜRÜR, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(S.A.V.) RABB ( C.C.) DER: hırsız-küfr- zulm: terörü KESİN, eli ayaklarını çaprazca KESİN, VEYAHUT, o- leşleri VURUN ASIN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) Aşkınla- Salâvat savaşta Şarttır, Güç kuvveti Başarıyı Arttırır, Deyin çok; tüm hırsız- terör Yok durur.............., YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) MÜMİN - ORDU TATBİKAT YAPARMIŞ, Nolur İNŞALLAH edirne’mde Yapın, KALK TÜRKİYE’M,,, hırsız - terörü ASIN, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(S.A.V.) oğlu olan; Babasina hiç sövmez, eliyle,diliyle vurupta dövmez.............. Gamlanma ORDU MHP’M; ŞEHİDLER ÖLMEZ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) FATİH SULTAN CEDD KENDİN EZDİRMEDİ, Yani hiç bir leşe küfrettirmedi, KÜKREDİ Hiç bir Masumu EZDİRMEDİ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. KALK Ayağa Ün Güzel Anadolum, Ol, hırsız- terör başına Taş - Dolu, Kırılsın kalmasın ayağı kolu.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 RAHMÂN DER: TEK İLAH TEK RABB Hep BENİM, Tapma aciz- kula YIKAR EZERİM, MUSA’Mİ DA; ŞEREFLİ ELÇİM SEÇTİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR MAHMUD(S.A.V.) saldırgan- zır- deli, Nass- öldürmez mi????? Kaç vaka var, haberler Bildirmez mi????? M.BABAM-AHI-Yer Göğü-İnletmez mi????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) BEKLERİZ HANGİMİZE,,, saldıracak, zır- deli,,,BİZE yine saldıracak, Öyle mi, YURDUM huzurlar dolacak, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) Bakın; hırsız- terörün hepsi birlik, Su sızar mı arasından, leş şer birlik!!!!!????? YA RABB(C.C.) Birlik VER YURDUMA Tam Dirlik , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL ÜN TİMUR HAN CEDD HAYIRLI MÜMİNMİS, AŞKIN ANLATMAK İçin KOŞUP DURMUŞ, Der: zalim DEĞİLİM, kim zulmle durmuş, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ.............. Her gün- dakka saldırani kim ister?????, Hep küfreden zır- deliyi kim ister?????, Gelsin baksın Doktorlar kimler ister????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL KALK İSTANBUL’UM FATİH H.CEDD ÖNÜNDE, Koş AYASOFYAM’a Namaz Kıl Gününde, RESÛL AŞKLA Salât saç her gününde, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR MAHMUD(S.A.V.) hırsız- teröre destek kimse KESİN, İNŞALLAH, hepsini tuz Göle ATIN, Huzurla Koyun yeyip keyif Yapın, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL..............(S.A.V.) HZ.CEBRAİL MİKAİL; RABB’İM(C.C.) NURUNDAN, YAPMIŞ O- MELEĞİ ZERRE NURUNDAN, Kaçtır ASHABI-KEHF, BİLMEM NURUNDAN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ BİLAL- HARUN, MAHMUD- İSA ÜN-KARDESİM, HALİL-İBRAHİMDE TAM ER KARDEŞİM, YOK ARZ’ da, GÜZELLİK HAYADA EŞİN, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............(S.A.V.) şu asiye tiyzeyle üç kızına, Gelirmiş Ak- PARTİ paket Hep hızla, Ün Edirne’m fakir zaten! Gam gırla.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Maaşım olunca Koyun YİYECEM, zatulcempe Şifaymis 2 YİYECEM, Kudüs hurma şifa ye, BEN YİYECEM YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) EN EDEPLİ HANIM FATIMA ANNEM, hasmına,CEBRAİL AZRAİL SİTEM, RAHMÂN ÖĞRETTİ Ondan SÖYLER BU KALEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Edirne’mde de, Çok Tatbikat Olsun.............., hırsız- terör ektiği çile; Tez Bulsun, Hapse değil tuz Göle mi Konulsun? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ............... KILIÇ BANA VER,,, hırsız- terör KESCEM, En Koltukta OLSAM Hasrette NEDCEM? Tez mi SULTANIM NUR- RAVZANA ERCEM?, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(S.A.V.) SONSUZ GÜÇLÜ TEK- RABB’İM SEN HESAP SOR, MİKAİL AZRAİLİNLE Hemen SOR, NUR- BABAMA,,,zulmettirenlere SOR, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) NUR- BABAM Başkan OLSA Olmaz mıydı??? YURDUM Tek Huzur LÜTUF dolmaz mıydı????? BENDE OLSAM LÜTUFLAR Dolmaz mıydı??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL ÜN TÜRKİYE’M- ERİN 9 Milyon Olsun, AŞKLA- SALÂT Çok De Muzaffer Olsun, hırsız- terör Hemen tuz Göle Konsun.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) FİRDEVS CENNET, TÜM CENNETLER Hep SENİN, HEDİYE ETMİŞ HABİBİN TEK- RABB’İM, 7 CEHENNEM’DE EMRİNDE MİDİR? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL.............. RABB(C.C.) DER: ZEBANİMİ ÇAĞIRACAGİM, çağır karun- leşin,,, ÇAĞIRACAGİM, Kuran’da DER: Anda ÇAĞIRACAGİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ ER- RAHMAN’LA, savaşan kim kazanmış, karun: nemrut’u Anda VURUP YAKMIŞ, KALK YURDUM hırsız- terör tozu kalmış..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(S.A.V.) HZ. YAKUPCA- BABAM Hep Çokça ÜZÜLDÜ, şeytan 😈 vesvesesi Hased; çok kötü!.............. Kul, NUR- HISIMİN,,, üzer mi çok kötü??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR MAHMUD(S.A.V.) Kuran’ım oku; BEN her gün Okurum, RABB(C.C.)DER: nankörlük etme Bak SORURUM, NEBİME(S.A.V.) M.HALİLİNE..............Bak SORURUM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) Masumlar AĞLAR- BEN Nasıl GÜLEYİM, Kılıç Ver,,, hırsız- terörü KESEYİM, TİMUR H. CEDD- FATİF HAN CEDD’CE KESEYİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Peki BİZ ÖLDÜRÜLSEK Ne olacak????? Kim yarım-gram Huzur, Lutf bulacak????? Saldırtirlar Hep DERİM; Ne Olacak????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. Hacc zamanı geldi yine VARAMAM, hırsız- terörü Ateş- Göle ATSAM, KANMAM; CANIMDİR NUR-RAVZAN VARAMAM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Edebiyat SEVERİM BAŞARIYIM, Hiç kime eza ETTİM zulüm YAPTIM?????, Tek hırsız- teröriste TOKAT ATTIM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(S.A.V.) NURU- SULTANLIĞI SONSUZ RAHMÂN’İM, Eski Camiye VARIP Dua YAPTIM, Çok Üzduler BENİ, Kime zulm YAPTIM????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL GENEL- KURMAY İntikam- Bölük Kurmuş, Çok VAROLSUN Ne kadar Güzel olmuş, KALK TÜRKİYE’M terörün vakti dolmuş, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) EL- HAMİD SONSUZ GÜÇLÜ TEK RAHMÂN’İM, GÜÇLER VERDİĞİN BEN; Sade ZERRENİM Hacca VARAMADIM Hüznüm NEDEYİM , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL İçi- hain olanı Kimse Sevmez, Akıllı anlar Zaten değer Vermez, o - hasmındir; LUTFA, Murada Ermez.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ.............. Genel- Kurmay- Amca- Ordu Vuruyor, M.BABAMLA,,, hırsız- terörü Vuruyor, Kalk-Ün- Türkiye’m; o-leş- kan-Kuruyor , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) TEK İLAH RAHMÂN DER: Kur’an Hakimdir, Mümin Adil hakimin yeri Cennettir, Sekiz Cennetim SENİN; HEDİYEMDİR, YARATTIĞIM EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ.............. hırsız- terör hiç Cezasız olur mu????? zulme mi Aff, ŞEHİD KANI Kurur mu????? RABB(C.C.): onun el ayağın Kes BUYURUR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) HZ. CEBRAİL- MELEK BİZLERİ KORUR, MİKAİLİNLE mi, hasmımiz VURUR, KALK TÜRKİYE’M Akan ŞEHİD- KAN Durur, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR NEBİ(S.A.V.) FATİH HAN CEDD DER: Cihanım İstemem, Çölün RAVZAN İSTERİM ŞAN İstemem MEDİNE’MDEN gayri Yeri DÜŞLEMEM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİB(S.A.V.) leş- deccalin bir gözü kördür Derler, 2 gözü kör olsun karun’un Hemen, Zaman ahir zaman BEN-ŞANim madem, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) hırsız- teröre destek kolu kesin, ona yardım vakfı yılanı kesin, ŞEHİD GÜLSÜN, RABB(C.C.) DER: ayağın kesin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) Hep küfrettirilen M.BABAMA Yazık, ORDUYA; Hep Hizmet ÜNLERE Yazık, Vur bunu yapan leş- başa; taş kazık, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) içi-dışı-Hep- haini kim paklar????? Paklayan olsa, ER- RAHMÂN TOKATLAR; DER: HABİBİME Taat sizi Aklar, YARATTIĞIM EN YÜCE NURDUR MAHMUD(S.A.V.) Tek saldırı küfür deliyi atma, Doktora; iğneleriyle hiç atma, Nolcak canım, M.BABAM DUASI Alma.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) YURDUMU BEN N. ŞERİFE YÖNETMEDİM, Nisaya, Nisa- Sure BELLETMEDİM, BELLETİN BUYURDUN; BELLETEMEDİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) RAHMÂN’İM(C.C.); TÜRKİYE’M Mümine ACI.............. YARDIM EYLE; EY BAŞIMIN NUR TACI, SENSİN(S.A.V.) Her sıkıntının TEK İLACI, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİB(S.A.V.) KUR’AN RABB’İN(C.C.) İNDİRDİĞİ HAK-Kitap, Der: CENNET istersen TEK RAHMÂN’A tap, İstersen tapma- AZAP Kaynar Su kap.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) Genel- Kurmay- Amca, dürüst, Çalışır, Orduyla M.BABAMLA Hizmet; Yarışır, hırsız- teröre Tek Bela yakışır.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB.............. hırsız- teröristin dilini Kesin, AHDİM Var; o-buhtan-dilini-Kesin, RAHMÂN(C.C.) DER: elin ayağını KESİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Deyin; ne haber aciz- deccal Gidin, Ülkemizden çıkın defolun gidin, Yer kalmamış; ateş- gölüne gidin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB.............. Anadolum Vefa kuşağı Takmış, Bak TÜRKİYE’M; Ayağa nasıl Kalkmış, Kara yağız Atlar gibi Şahlanmis.............., YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(S.A.V.) SIRAT- Başında Hâkim Sallanırmis, Kemiği O an yerinden Oynarmis, Lakin; Adil- Olan Felah Olurmuş.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Nikâhlan TÜRKİYE’M kına gece yap, BENCE bir değil, üç gece ünlü Yap, Yemişler Verelim, hamburger de Kap.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB.............. Hiç GİTMEDİM İtalya güzel midir? Bağ, bostanı, Denizi özel midir? RABB(C.C.); kulların sınavı Sözel midir? YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) NUR- BABAM, Ruh hastalıktan TAM ANLAR, TÜRKİYE’MDE Bir Numaralı ANLAR, Derler; artık zaman ahir zamanlar YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB(S.A.V.) M.BABAMA Hep- küfrün dilini kesin, Çünkü Sizede eder Hep, Tez Kesin, Yunan- FATİH HAN- CEDDİMİN Bak- sussun.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(S.A.S.) Bayramın Mübarek Olsun ÜN ÜLKEM, zatulcempim ateşim Çıkar NETSEM? RAHMÂN EN BÜYÜK 120 YAŞA ERECEM , YARATILMIŞ EN RAHMET NURDUR RESÛL..............(S.A.V) YURDUM; K. HAFIZ- BABAMA,,, küfrettirme, VATANA Hizmetlere,,, küfrettirme, terör- büyüteni Ünlü Ettirme, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) ANADOLUM Edirne’mde gelde gez, Lüks şehir; köftesin, ciğerin Ye Gez, BİZ hiç GÖRMEDİK, Sen Ye birde kaz , YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) M.BABAM Diyanet Baş OLSA Nolurdu????? hırsız- terör- fuhuş; leş su! Kururdu, hain Evinde olsa Tam vururdur.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) MERHAMETİNDEN, bıkanlar saldırdı, RABB’İN(C.C.) TEK RAHMETİ SANA, saldırdı, Yediği Rızka, Tam- ahmak saldırdı, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HABİB.............. Su Uyur düşman hiç uyumaz Derler, Doğru; savaşta anda ne ederler? İNŞALLAH YURDUMDA Kalmaz gam Keder..... YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(S.A.V.) hırsız- teröre Lutf eli Kırın, Hiç ACIMAM aniran dilin kırın, Ey Ak Partim Koşun; Sizde Tam kırın, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Söz VERDİM YURDUM; SÖZÜMDE DURURUM, TOPKAPI SARAYIM Gez İkram Buyrun, BAŞ ÜN OLSAM Kına gecen KURURUM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. Kimseye zulmetmedim hiç ETMEMDE, RABB’DAN(C.C.)Kalemim tek zulme SİTEMDE, Gördün Tüm ŞEHİD- Hısımi Matemde.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB(S.A.V.) İSLAM’DA Kadın kadına Oynarmis, Erkek-nisaya oynarken bakmazmis, TEK- YARADAN RAHMÂN BÖYLE BUYURMUŞ, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............. MEHMEDÇİK 2 VAKIF MAHMUD İ. KARDEŞİM, OLAYIM mı YURDUM SENİN GÜNEŞİN, Dünya’da Yoktur ŞEFKATTE EŞİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ(S.A.V) RABB ( C.C.) YARATMIŞ SENİ HABİBİM DEMİŞ, SONSUZ ŞEFKATİNDEN TAM ŞEFKAT EKMİŞ, ebu- lehep tek kendine zulmedmis, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HABİB(S.A.V.) YAKUPCA M.BABAM yıllarca GÜLMEDİ, nankörler! KIYMETİNİ hiç Bilmedi, O AĞLARKEN TÜRKİYE’M Hiç Gülmedi.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) terör- oğlu- terörist- hiç insan mı????? onlara Destek! Baksınlar insan mı????? La- nass; hayvandan aşağı hayvandır.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) ÇEKTİM LUT,,,,,kavmi- sapıktan- il- güldü, EL Yara OLDU kömürden il güldü, hasmımi, HZ.CEBRAİL ( A.S) DÖVER DÖVDÜ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) M.BABAM DER: Hısım ebu- lehep gibi olmaz, Yani kendini öyle hiç leş; yapmaz, Akıl: Mümin BİZE,,,,, düşmanlık yapmaz.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) İçini hiç karartma RAHMÂN(C.C.) KERİM.............. DER: Müminime Çok Ecir VERİRİM, SANA İtaate Ecrim VERİRİM, YARATTIĞIM EN GÜZEL NURSUN RESUL..............(S.A.V.) HZ.HASAN,,, karısı hiç anne miydi????? Zehirledi,,, MÜBAREGİ,,; deliydi, Kim ne derse-herdem onu ederdi.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB.............. Mahmud hoca dide ölmüş Müslüman; İNŞAALLAH................RABB(C.C.) YAPAR Çok Müslüman, DER: Müslüman olmazin hali BELAM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) EĞİTMEK Güzeldir Çok Türk- Gençliği, zulm: hırsız- terör Sevmez Türk Gençliği, SUN O Müminlere çokça Harçlığın, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HABİB(S.A.V.) hırsız- teröre Destek tek- yılandir, Babası kim-nerde Edep tek yalandır, DUR leş; FATİH- HAN- CEDD- KILIÇ YAMANDIR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Çok hile GÖRDÜM,,, hileci BİLİRİM, iste gör, Pırasami mı VERİRİM????? M.BABAMA,,,vurani ARZ’dan SİLİRİM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) GENCECİK YAŞTA Zatulcemp İnlerim, Çıksın desin; kime zulüm ETTİM????? TÜRKİYE’M için M.BABAM Açca GEZDİK, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Osmanlı’ da Yeniçeriler Kesmiş; hainmis-sadrazam Kesmişte, Satmış, Çok Güldüm İyi Etmiş- Hayır- Etmiş, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) Derler ya; Sabah ola Hayır Ola, hırsız- terör başına Taş- Jop Bula, Arz hangi zulme kalmış leşe- kala, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(S.A.V.) firavunla- kızı,,,MUSANA demiş, Mecnun,,, MUSA; Ey aklını yitirmiş, RABB(C.C.) DER: siz- deli- sizden- leş-kim- imiş????? YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL(S.A.V.) ARZ’ da kaç- leş RABB(C.C.) DOSTUNA,,, saldırmış, deli başını LANETE Daldırmis, KUR’AN Der; RABB(C.C.) ZEBANİLER ÇAĞIRMIŞ, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(S.A.V.) Dua Edin, zatulcempim İnlerim, Terasta DİNLENİP Kuşlar DİNLERİM, BANA,,,zulme Elbet Vardır SİTEMİM YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) tarikatı Boşver YURDUMU Düşün, O Ferah Olsun-Yükselsin Tez Düşün, RESUL AŞKLA Lutfa, FİRDEVS’e Taşın.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) M.BABAM Diyanet Baş OLSA OLMAZDI!! !!! OLACAM Bir Şey DERSEM kurtulmazdir, TİMUR- FATİH H. CEDDCE kurtulmazdir, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) GENEL- KURMAY, MHP’M Yanıyor ŞEHİDE, KURRA HAFIZ BABAM- NESLİ Hep ÖYLE, EY hırsız- teröre Lutf; Yalla- leş De, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(S.A.V.) Osmanlı’ da çok YENİ-ÇERi Varmış, Bazen Kızar baş, vezirler Asarmis, Mümin- Erler Canın RABB’E(C.C.) Adamış, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(S.A.V.) YAKUPCA M. BABAMIN Hüznü DİNMİYOR, bunlar nedir? hasedligi Bitmiyor, Şeytan 😈 huyu - şeytan 😈 veled Ediyor.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) 12 senemiz YUSUFCA daim Çile, İGRENDİK senden inan, şer- leş hile, SUNACAK RAHMÂN Artık size TEK- ÇİLE.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. Müslim NUR- BABAMI,,, üzup- döver mi????? Gebersin Haccsiz deyipte söver mi????? o- leşe; İnsan- Irk Değer verir mi???? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(S.A.V.) M.BABAM DER: Buzul- Erime Kıyamet, EREMEM RAVZANA NUR- CEDDİM(S.A.V.) Meded, Ağlasır Tüm Mazlum EL- MEDED Meded, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. aziz-mahmud- hüdayi- vakfı GEZDİM, Acayip Zengin ün, ACAYİP SEZGİM, Masuma Değil, işkenceye KIZDIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB(S.A.V.), hırsız- terör ün, K. HAFIZ- BABAM MI hor????? Aç TÜRKİYE’M İçin, EY Lânet: leş: hor, ARZ Yıkılcak başına dene; leş- hor.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. BİRLEŞ MHP’M, İYİ PARTİ,CHP Mümince, Çatlasın hırsız- terör- leş: düşkünce............. N. ŞERİFENDE ŞEFKATTİR; ÇOK DÜŞKÜNCE, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİB(S.A.V.) BIRAKMAM TÜRKİYE’M Ne- İlde OLSAM, İKİ ELİM KAN İÇİNDE de OLSA, DİLERİM Mazlumlar- Hakkını Alsa, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(S.A.V.) RAVZAN- Hasretinden Gamım kış, yazın, OLAYIM mı ZÜMRÜDÜ ANKAN- KIZIN, SUNACAN Tüm Sürur BİZE kış, yazın, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Her grup hırsız- terör Tek- haindir, onlara destek elde Tam- haindir.............. M.BABAM- HALİLİN ŞEFKAT- HALİNDİR , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB.............. Ateşim Çıkar İnler DURURUM, Ve Umrende ETSEM Hayal Kururum, Üzülme YURDUM ÖLMEDİM Dururum, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL.............. Tek küçük Oğlum çokçana Korktu, babadan çok sopa yedi de, korktu, Küçükken ondan kekeme de, oldu YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR AHMED(S.A.V.) HALAM KIZLARI Mürvet- Sezgin ablam, AMCAM KIZI Şefkat; Saadet ablam. zulmü; eski baş vezir olsa SAYMAM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. EN BAŞ OLSAM; CÖMERTİM Aş SAÇACAM, İlk fırsatta NUR- RAVZANA Dalacam, GÜNEŞCE TÜRKİYE’MDE BAK AÇACAM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİB hırsız- terörü,Tuz- gölde Et Heder.............. Mümin Erlere- Mümine eşler VER, HZ.CEBRAİLİNİ BİZE GÜVENLİK VER, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD(S.A.V.) GENCECİK YAŞİMDA Üzüntüm Çokça, Sanki TÜRKİYE’MİN Hüzünu azca, Maaşta GÖRMEDİM, Ne kışın yazca YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL YUSUF kime Âşıktı ki BEN OLAM??? İSTERİM K. HAFIZ- BABAM HAKKIN ALAM, Mümin- Zevcimle Umre Hacclar YAPAM YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) F. HALAM Torunu 3 Sabriye,Fatma; Abla.. Yunanistan YURDUMA Kem söz Atma, RABB (C.C.) DER: EY Nass canın AZABA satma.............. YARATILMIŞ EN RAHMET NURDUR HALİL.............. o- korucu köylü zaynep; öğretmen. Dediler; SENDE Gel OL Bir, ÖĞRETMEN, Elgel çok!!!!! OLAMADIM Hiç Öğretmen, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RAHİM Adana’m nasıldır; Tam İyi midir? FATİH HAN CEDD’E Övgü SERİR midir? fuat- oktay-dayı da- GÜLÜR müdür?? YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL..............(S.A.V.) nankörlügu Kim sever BEN SEVEYİM????? DİLERİM Vefa Vefalı GÖREYİM, TÜRKİYE’M Gözyaşını Tez SİLEYİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HABİB(S.A.V.) zalimleri Kim sevmiş BEN SEVEYİM????? MHP’M İYİ PARTİ MÜMİNİ SEVERİM; DEVLET- BAHÇELİ-ENİŞTE SEVERİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) TÜRKİYE’MİN EN AKIL HANIMIYIM, İsteyen inansın Akıllı kalsın. hırsız- terör: zulüm kaygı yaptırır.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) Geçmiş Olsun Muğla’m TEK- RABB(C.C.) KORUSUN, ER Ol- Hepiniz TÜRKİYE’M Korunsun, Ormanın yakan- terör Kabre DOLSUN.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Ne esad dayıymis??? SURİYE Yanmış, Koca- Yer Ahı Gitmiş Vahi kalmış......... Tek- zulm - olanlar- kendin Nass mı sanmış????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) sahtekar- kişiden çokçana Sakın......... Tek hiledir hırsız- terörler Bakın, Takma YURDUM; Savaş Kılıcım Takın, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) RABB(C.C.) DER: Dünya; nebatat yeşerten Su, DİLEDİM Mİ, Güz Sarartacak Onu, EY İnsan; SINAVIM Cihan HÜKMÜM BU, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(S.A.V.) anneden dayaklar Yiyen şans.. değil, RABB(C.C.) Şans VERİR, anneden şanslı değil. DER RAHMÂN: NEBİME İtaat eğil YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) aziz- mahmud- hüdayi- vakfa- yardım, Süper.........Balkan gelmiş ORDUYA Eder yardım., Yokol BİT; EY hırsız- teröre Yardım!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(S.A.V.) Diyarbakır Ün nasıl İyi midir ?? hırsız- teröre İlin verir midir??, Zeki Güney Doğu; Vermez BİLİRİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) RAHMÂN’DAN KORKARIM, Gayriden KORKMAM, Kul hakkı YEMEDİM asla Hiç ALMAM, Birine VURMADİM, Masuma KIYMAM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. Kara- Sevdalıyim SANA(S.A.V.) ANLARIM; Öyle Olanın Halinden ANLARIM, RABB(C.C.) DER: RESÛLE Taat Nass- Şanlari, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL RAHMÂN DER: ELÇİMLERİ Tam dinleyin, Daim VEFALAR İtaat işleyin; zulüm- leş!!!!!!!!! Taatle FELAH İsteyin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) Tarçın- tereyağlı kurabiye Yap, Mümine; Erine-Evladına Yap, Güzel derler, istersen lokumda Kat..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.). YEMEN’DE Bebekler Tam Aç İnliyor, leş- zulüm kahkaha atıp dinliyor, İmanı olmayan Şefkat bilmiyor .............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. Felsefe OKUDUM,,Lakin SEVMEDİM......... Zalim DEĞİLİM,,,,,zulmü HEP SEVMEDİM, Yamyamdir zulüm- Kim Sevmiş???SEVMEDİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) Düşenin dostu olmaz Derler Doğru, TÜRKİYE’M Bosna’mi nasıl Savundu, O da, YURDUMA Tek Yardımlar sundu.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL..............(S.A.V.) Ne desen etsen-Edirne’m BENİMSİN, FATİH SULTAN HAN CEDDİMİN Beyt’isin, Toz VERMEM gelse terörist istesin!..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) ÇOCUĞUNA hayırsız-Kime hayır, zır- saldırgandan Kim umar hiç Hayır?????, Salın Denize yüzer Hep bağırır......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. Nevşehir, Kayseri hiç BİLMİYORUM.............. hırsız- terör gözyaşı SİLMİYORUM, GÜLMEYİZ,,,o - leşlere GÜLMÜYORUM; YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HABİB(S.A.V.) hırsız- teröre destek eli kesin, Birleşip TÜRKİYE’M-Hemen kesin.............., Hep zarar; RABB(C.C.) DER: El ayağını kesin.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL..............(S.A.V.) Ün- İzmit’im nasıldır iyi midir?? Sanayi, Gemileri derir midir?? MHP’M Çağrım Var Der, Gelir midir??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) Hayali Hiç SEVMEM, Gerçek EMELİM, Hedefler Çizer Onda İLERLERİM, Hüznüm Hasretinden ŞANIM NEDEYİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD(S.A.V.) Şu İran La Fars Soy; Türklerde Fars Soy, DEDİN: Hayırlı-Soy; Arap, Fars, Rum Soy, M.BABAMDA ÜÇÜ-FATİH SULTAN CEDD SOY, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL............... MEHMED Amcam Kızı Saadet Abla, M.BABAM DER: BANA Çok Benzer Mehmed amcan, Yeğenim Ayşe halan, çile gırla YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL..... DEDİN: En- şer soydur yecuc mecuc soy, yakında GÖRDÜK; kol huzur yutan soy, YURDUM Tam Felah Bulcak h.- terör duy, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. Ahmed Abisini NUR- BABAM SEVER, ABİM Akıllı Lakin Çileli DER, Akıllı Kul Hakkı değil, koyun yer.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ İlahiyat- MEZUNUM Daim HİZMET, Eksik TAHSİLİMİ YURDUM Tamam Et, Ağlasır Tüm Mazlum EL-MEDED Meded, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HALİL.............. leş- hırsız- terör- DİNİNE saldırır, NUR RAHMET PEYGAMBERİNE saldırır, münafıkca anırirda anırir.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL(A.S.) Safranbolu Karabük MAŞAALLAH, Tez Büyüyor TÜRKİYE’M MAŞAALLAH, hırsız- terör tuz Göle; haydi Yalla.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) RAHMÂN EMRİ; Salâvat Niyaz Namazda, Derler; bu kıldı zır- deli Namazda, M.BABAM DER: onlar anlamaz Namazdan.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. ümmet akten,,,,,,,BANA dava açtırdı, NUR- FATIMA- ANNEMİ- ÇOK- AĞLATTI, Ondan,12 yılı geçti Gün Gecem Açtır, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HALİL.............. KARDEŞİM- MAHMUD İ. Saray’da OTURUR, Öyle YİĞİTTİR Hep TÜRKİYE’M KORUR, BİLAL, HALİL İ. KARDEŞİMLE KORUR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL.............. Amerika yüzük-efen..... film çekmiş, İnsan şeytan 😈 savaşa misal etmiş, Lakin şeytanlasmis- nasslar Gerçekmiş YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) BEN MUTLUYUM Edirne’m- mutlu mudur?? YURDUM Tam Felah Olcak-mutlu mudur?? SEVDALINİM; Şan- SEVDAN KUTLU mudur? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. Nasreddin- Hoca Hâkim- Kadıymis, Zaman bu; Sen, Sende haklısın Demiş, Hocam BENde Hep HAKLIYIM, Hep DEDİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............. İSTANBUL’UM İyi Tutun Kaçmasın, Yani hırsız- terör yan- göz- bakmasın, Sonra isteyen İtalyam’a kaçsın YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(S.A.V.) Derler bir deli, Kuyuya taş atar, Kırk- Akıllı Çıkaramaz Gam kapar..... M.BABAM DER; zulüm Tek kendine yapar......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR RESÛL (A.S.) KARDEŞİM İSMİ BİLAL; Ağır isim, SEVMEM O İsmi; GÖBEK ADI HARUN, BENCE Sen Oğlan- isim, Dünya Koyun YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) Komşum Arkadaş E. Spora Gider, GİDEMEM zatulcemp ateşi keder, ELHAMDÜLİLLAH Tek Hasretin Keder, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............. Hep, Tek Doğruyu Doğruları DEDİN, Milletin için fakir Taam YEDİN, EN ZENGİNDİN Ülkeleri FETHETTİN, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ(S.A.V.) Osmanlı’da Dürüst vezirde çokmuş, Hatta Biri çokça Gözyaşı Dökmüş, Deli- ibrahim padişah zulm etmiş.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL..... deli ibrahim sultan nişanlamis, baş vezirle torunun nişanlamis, 2 yaşındaymış; YURD KIYAM Olmuş.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(S.A.V.) EN-PRENSES-OLSAM Kİ, NE-Olacak? Şu Hasretin BENİ, Herdem Yakacak, RAVZAN; Bu Yarama MERHEM Olacak, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(S.A.V.) Boşver şeyhi,,, NUR- RESULULLAHİ Çok sev, TEK-RABB(C.C.) DER: TEK- RAHMETİM O(S.A.V.) Sev Hep Sev.............. FİRDEVSİNDE Elmas, Zümrüt mü Tüm Ev?, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HABİB.............. Niçin SEVCEM,,,zalimi? Kimse Sevmez, Herkes yerlere İter Değer Vermez, Aklı olan Kul- Hakkı Yük, Hiç yemez.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............. FATİH H. CEDD 1000155 Erle; bizans’a GELMİŞ, Devrilmiş leşler,,, İSTANBUL’um Esmis, ADALET LODOSu HUZURu ESMİS.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(A.S.) şerlerden şeytanda korkmuş Derler, öylesi hep olur tokatlar yerler, huzursuz, mutsuz kafasını yerler.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(A.S.) Beşiktaş"im Ihlamurda , OKUDUM, M.BABAMLA Ihlamur-Kasrımiz GEZDİM, İlim Tam Felah Olcak İnan Sezdim.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. RABB(C.C.) Dünyasını DÜRÜP GÖTÜRECEK, GEÇ KARŞIMA Hesap Ver DİYECEK, o-dinsiz: zulüm Nane LAV Yiyecek.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR RESÛL.............. buhtanlar! etmek kolay,,, Mümin Fer’dir. Çok Subay Dayıya, Gani derlerdi! Erler-Aşından-çok-o-yer-derlerdi, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) ÖZBEKİSTAN’İm Çok Güzel Ülkeymis, Müthiş Aş Yapar Halalar, CAN Çekmiş, GİDER YERİZ İNŞALLAH, RABB(C.C.) LUTFETMİS, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. Mahmut- hoca- cenazesi Müthişmis.............., İmanla Göçen Sırattan Geçermiş İnanın M.BABAMİ Sayan Geçermiş......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V) NİKÂHLAN YURDLARİM düğünün de Yap, ER- Nisa Ayrı oynayın, Lakin Yap, EN-ÜN-OLAM, Kına-gecen-İkram-Bak, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL..............(A.S.) Tüm Dünya ARZ ŞEHİDLERE Ağlar, Jandarmam= Genel Kurmay KAN- AĞLAR, hırsız- teröristler- kendini- YAKAR.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL(A.S.) Nerde 29000 , 3000 de Olsa Maaşım Yok, ELHAMDÜLİLLAH DERDİM Hasretin- Ok, O Dünya- Kalbine saplı Tek Gam- Ok , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL hırsız- terörün en derdi dağıtmak, Kavgalar ettirip Mümin dağıtmak, büyü, fuhuş yaptırır dert ağlatmak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL..............(A.S.) Oku 5 Felak 6 nass, hırsız- terör BİTSİN, ona- yardımlarla tuz Gölü İçsin, Babalar- Analar Matemi BİTSİN.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL Deniyor; ARZ NUR- DUA ile Durur, Oku 5 Felak 6 Nass’i Korunman Olur, Dert Etme, h. terör ettiğini BULUR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL.............. Cuma M.BABAMLA(A.S.(R.A.) ORDU- Eve GİTCEM, İNŞALLAH Şifa; Çorba Aş YİYECEM, Ve zatulcempi Mutlaka YENECEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL BIRAKMAM SEN CANIMI ALACAĞIM, Gereksin ÇIKARTIPTA ALACAĞIM, PEYGAMBERLER ÇÜRÜMEZ-ALACAĞIM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(S.A.V.) MEDİNE’M Müminleri Pek İyidir, Hakkını YEMEYİZ Hizmet- Erindir, RABB(C.C.) DER: Savaş dinsiz: zulmle EMRİMDİR YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(A.S.) HZ. HÜSEYN CEDD’E, İSTANBUL’a GELSİN, FATİH SULTAN HAN CEDD YANINA GELSİN, zulüm: dinsiz Hakkı BELAYA Ersin.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL..............(A.S.) Bu akşamda M.BABAM aş YİYEMEDİ, saldırttilar deliyi YİYEMEDİ, Duy Komiser- Abiler ; Ondan DERİM..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. GELDİĞİN Değil DEĞDİĞİN Yer Cennet, EDER RABB’İMİZ O Yeri Ün Cennet, Ağlasır Mazlumlar El-Medet MEDET, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ Kavuşacaksin FATİH SULTAN CEDDİM; RESULE-SEVDA, Çiçek-Annem-Eşli, Tez Murada ERCEN Gam’sin değil mi? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD.............. Daim Doğruyu Doğruları DERİM, İşte TÜRKİYE’M-Masumdur- Mümin-DERİM, BENDE Hep fakirce Aşlari YERİM YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(S.A.V.) suudum Müminleri de, Çalışkan RABB(C.C.) DER: tembel-köle- olur; çalışkan, Dunya-Nass- Mümin: Çalışkan: Çalışkan, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) dinsiz-h. terörün işi leş uğraşmak, fareyken hep Fil olmaya uğraşmak, hayal- hasta; olmayınca ağlasmak.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(S.A.V.) lağım- farelik-yaptı; Veba- yaydı, Tek Orta Doğum Mi????? Kaç Ülkeye yaydı, o-hırsız- terörden,,,,, Çok Canlar Yandı.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. zır- deli büyütüp, M. BABAMI(A.S.)Ezmek, Ne eğlendik HOCA- NESLİNLE demek, lağım- farelerin işi zulüm; emek!!!!!!!!!!!!!!.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(A.S.) firavun- küçük, şeytan- küçücüktur, RABB(C.C.) DER: onlara yardımlar büyüktür, hepsi gübre Kurdundan adi- yüktür.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD(S.A.V.) RABB(C.C.) ZEBANİ ÇAĞIRIR, ŞEHİDLER OK, Git hırsız- terör- leşlerinle, Aş yok, size Toprak Yok,,, ateş Göle git; çok..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(A.S.) RAHMÂN DER: leş-deccalda çok küçüktür, ona destek leş- fitneci büyüktür, gübre Kurdundan adi- tümü Yüktür..... YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD zır d... anne der: Hükümet beni korur!!!!!!!!!!!!!!, Öyle mi sanar??Durmadan M.BABAMA vurur!!!!!!!!!!!!!!, terör- kollarını CEBRAİL( A.S.) KIRİR , YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) SULTANLIĞI-SONSUZ- GÜÇLÜ- TEK- RABB’İM, ÜN Seccademizi KAPINA SERDİM, BİZE Tüm Süruru SUN, SENSİN DERDİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL FATİH- SULTAN- HAN- CEDD Çabuk HIZLIYDI, Ondan 55 günde İSTANBUL’u ALDI, Savaşta çok süratli Can Kurtuldu.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL..............(A.S.) h. terörün deli kölesinide, At, Nereye olacak Tuz- gölüne At, Kahve iç, Mümin- Eşinle Keyif Yap.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL NUR ŞEHİDLER MATEMİ Çok YURD Mülkümde, Hep Çalışıp Didinen ÜN- ÜLKEMDE, hır...terör; size Şan değil Aş Yok De.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(A.S.) RABB(C.C.) DER: fasık haber getirir Kanma, Sonra KAVME Haksızlık Edip Yanma, Pişman Olup; Mümin Tevbe Et Yanma......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL Sorsunlar edirne’de gram zulm ETTİK Mİ????? Bir Nass’in Hakkını gram yedik mi????? Eden kendine eder, BİZ ETTİK Mİ????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ.............. leşlerden: fitneden,,,,, BIKTIM USANDIM, TÜRKİYE’M MASUM YEMEN AÇ AĞLARIM, EN ŞAN OLSAM Hasretinde Hüzn ŞANIM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL RAMAZAN ORUÇLARIN Tut BEN TUTTUM, Haksız kızma hiç öfken Yut, BEN YUTTUM, ŞEHİD,,, edene Öfke Kus BEN KUSTUM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ..............(S.A.V.) M BABAM kime eza Etmiş????? saldırtir; leşler-zır- deliyi her gün, saldırtir, ARŞ’İ- ALÂYİ KIYAMA KALDIRTİR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL osman- nuri- şeyh- dide- yalı,, GÖRDÜM, TÜRKİYE’M Hâline BAKIP DÖVÜNDUM, KIZDIM,, bizans’i Tarihe mi GÖMDÜM?? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN BEN NİSA.............. Şan- Ankara nasıl Tam Rahat mıdır?? O da TÜRKİYE’ME KOL Kanat mıdır? Edirne’m Çok Rahat, O Rahat mıdır?? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL BİRER ZÜMRÜDÜ ANKA KARDEŞLERİM, Yaklaşma,,, h. terör VALLAHU DEŞERİM.............., İNŞALLAH son- nefesin GÖRECEĞİZ.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HABİB(S.A.V.).............. TİMUR HAN DEDEM AZERBEYCAN ALMIŞ, MÜMİNMİS DÜNYA’ ya AŞKINI YAYMIŞ, İNŞAALLAH FİRDEVS- CENNETİN ALMIŞ.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL..............(S.A.V.) lağım- fare h. terör kuyruğun Sallar, işi; Tek-fitne- kötülük- zulm- Arar, ona önce CEBRAİL(A.S.) HESAP SORAR, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ..............(A.S.) Umre arkadaş kemal köylü abla, Ayşe-Mümin: dürüsttür:Sezgin abla, CANIMSIN BEN-KIZIN RAVZANA VARSA, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL kemal köylü melek-abla arkadaş, Umre, ne SÜRURdum ORDA Arkadaş, Bak Edebiyat Oldu BANA Yoldaş YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL.............(S.A.V) Derler; Yaratılanı hoş gör kızma, Da; yılanlara da mı?????bakıp kızma, h. terör deli bile kullanmış, kızma!!!!! YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(S.A.V.) Sevenler sevdiğinle tek evlensin, Hayır- Mümine: Müminle Evlensin, Kına gecede yap, YURDUM Şenlensin YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL MİRASIM- KUL- Hakkım Hiç-Yenmemeli, İnsan Hiç Müslimleri dövmemeli, KALK TÜRKİYE’M,,,,,h. terör-KABRE Girmeli.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ..............(S.A.V.) nankörlügun bahanesi Olamaz, NUR-BABAM-AĞLAR - ŞEHİD- AĞLAR-SUSMAZ, Zeki Bedr- Savaşta Durmuş mu, Durmaz, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Adanalı,,,kiracımiz o-nuray, Çorba ikram etti mi??? M.BABAMA. HAYY, HİKMETİ SONSUZ RABBİMİZ DOLDUM HAYY YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ(S.A.V.) KARDEŞİM- MAHMUD İ. NUR- BABAMLA GEZDİM, yenice yörük Dağlarını GEZDİM, ESTİM orda ne olcak, ÇİLEM ESTİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL(S.A.V.) İSTANBUL’UM TÜRKİYE’Mİ BIRAKMAM, İste hır... terör; pırasa da, SAÇMAM, Masum: Milletimiz Asla Ağlatmam.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. RAVZAN Hasreti Yaktıkca yakıyor, Aklı olmayan BİZE hor bakıyor, Mazlumlar Ahı ŞAN ARŞ’A Çıkıyor.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Kimse Kimsenin Mirasın çalamaz, En- Kul Hakkı yeyip Huzur bulamaz, zulümu kendi dâhi Koruyamaz.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİ.............. HAFIZ- BABAM HZ. CEBRAİLLE GÖRÜŞÜR, NASS SURETİNDE, GÖRDÜM Lakin NURDUR, RABBİMİZ EMİRLERİNİ BUYURUR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL ELİF SALİHA MERYEM ASIM YEKTAM, SİZ BEN HALANİZA Tam CÜMBÜŞ Herdem Bıcır BICIRLAR Bir Görseniz Herdem, YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HABİB(S.A.V.) ORDU- EMNİYETE,,,,, küfür- ağzı- KIR, Yazıktır M.BABAM ŞEHİD AĞLAR DURUR, KALK YURDUM, hırsız- terör leş- su Kurur.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL işi Hep işkenceyle Huzur Olmaz, hırsız- terörün işi Hep bu; konmaz, RABB(C.C.) Lutf, RAHMETİNE, CENNETE konmaz.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(A.S.) HAKKIM MİRASIMI Hiç HELAL ETMEM, Yeme Haramdır Çarpıl; ASLA ETMEM, Kime zulum ETTİK, Kimseye ETMEM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ KARDEŞİM- Bİ...ALPEREN Ocak... ÇALIŞTI, TÜRKİYE’ME O’DA Hep ÇOK HİZMET YAPTI, hır... terör, ÜN MÜ????? TEK-KISAS Kaptı.............. YARATILMIŞ EN RAHMET NURDUR HALİL(A.S.) BİZİM,,, ş. anneye sağlam-rapor Vermişler, Der: öldürüm-SİZİ- Rapor- verdiler, GETİR Profesör ne diyecekler!!!!!?????.... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) EN Yetki OLSAM ÇOK GÜZEL mi Olur, ÜN TÜRKİYE’M Öyle EN ÖZEL OLUR.............. Gamlanma,,,,,Zulm- Hakettiğini BULUR, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(A.S.) Bedir’de ASHAB HIZLA dinsiz Kesmiş, Der: zulm:dinsiz durmaz, aslına çekmiş, Savaşta durup bekleyen Çok Çekmiş.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ(A.S.) NUR-BABAM-ORDUM MHP’M İYİ PAR... AĞLAR, ŞEHİDLERE Tüm MÜMİNlerle AĞLAR, KALK-TÜRKİYE’M; h...terörün EV🏡i, YANAR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(A.S.) NUR- BABAM DER: ŞEHİD HAKKI EN-HAKTAN, KALK-TÜRKİYE’M VAZGEÇME HİÇ HAKKINDAN, Vur ORDUYLA GEL,,,,, hır... terör Hakkından.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ(A.S.) osman nuri şeyh- dide- sohbeti- çok, BENDE GİTTİM BAKTIM İNCELEDİM ÇOK., KALK-TÜRKİYE’M OL,,, hırsız- teröre OK, YARATILMIŞ EN ŞEFKATTEN NUR- BABAM(A.S.) ATATÜRK Alkolik diyen-Yalan der, Kimi Sofuyum der-Daim Yalan der, ÜN EMİR HAKKI da, yer-yılan şerler.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL(S.A.V.) hırsız-hainler Hayvandan- aşağı, RABB’İMİZ DER: o- leş hayvan- aşağı, Tara onu Neyle? Kızgın- kaşağı.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ..............(S.A.V.) gönen’e çok GİTTİK BİZ MAŞAALLAH, Ora-Edirnem Gibi rahat..............ALLAH, İSTANBUL’UM Hep Rahat Olcak, ALLAH YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL(S.A.V.) Edirne- fakülteden gelme Ayşe, Aklı çok değildir herdem Tek neşe, SİTEMİM ÇOK,,,,, hırsız- hain: kalleşe YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) Şu An ARZ’in EN AKIL- HANIMIYIM, Tüm Sürur SUN, NUR- RAVZANİ ARARIM, zulm h.....sonu Çok Tez SANIRIM.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) İzmir’im- Gaziemir’de 1 yıl KALDIM, komşum saliha Abla İyi Nass’ti, zulümler yapan leşler kendini astı, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. MÜMİN TİMUR HAN DEDEM KITA ALMIŞ, Kaç.....zalim DEĞİLİM DER; ŞEFKAT-Saçmis, dinsiz: zulm o zaman, nereye Kaçmış? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) AVRUPA, ASYA TİMUR DEDE MÜLKmus, FATİH HAN CEDD’DE, O’NCA Lüks’e Küsmüş, Öyle Olana KABRİ Elmas SÜSMUS.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. DÜNYA ÖLÜMLÜDUR, Herkes Biliyor, M.BABAM DER: NUH TUFAN Buzul-Eriyor, BİZE işkence kendi- başın yiyor.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİB(S.A.V.) NUR- BABAM Aşı çok fakir, Sefalet, ÇOK ÇOK MİRASI OLDUĞUNDAN ELBET, BUNALDIM,,,,, şerden RESÛL- CEDDİM(S.A.V.) MEDET, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Vefa SEVERİM,,,,, nanköru Kim Sever????? nankör- olanı her İnsan Tek, döver, Türküler dâhi Hep Vefayı över..... YARATILMIŞ EN RAHMET NURSUN NEBİ TİMUR HAN CEDD, İZMİR 15 Günde ALMIŞ, TÜRK- ORDUSUYLA ŞEFKATİYLE SARMIŞ, hırsız: terör Tek-yalanlar atarmis.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Şu Edirne’li tanıdık ün- aysel., Derler TÜRKİYE’Mİ Çok VURMUŞ Gam Sel, BEN FATİH HAN CEDD’CE, şerlere GÜRSEL.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ.............. Derler: firavun EN psikopatmis, Bir firavun; leş aciz genç- karıymis Bu anda olsa,YAKARDIM şeytan 😈 mış. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. RAHMÂN Öyle YARATMIŞTA Özeldir, Çok ölümden DÖNDÜM ÖMRÜM ÖZELdir, HÜCUM-MARŞI- ÇAL- BUGÜN- ÇOK- GÜZELDİR.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ..............(S.A.V.) DERDİMİZ TEK- DERDİM Daima SENSİN, DİLERİZ NUR- KABRİN EMNİYET OLSUN, SANA(S.A.V.) ,,,her- saldırı kafasın VURSUN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. NUR- BABAM Hurma YİYEMEZ MİRAS ÇOK, SUUD DEDESİ MÜLKÜYMUS Ondan OK, Kimlere?? GARİP Ün YEMEN’E Mİ OK??? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) RABB(C.C.) DER: dinsiz: zulm Önce BÜYÜK- AZAP, Görecek, sonra NAR’İM KÜÇÜK- AZAP, ZALİM DEĞİLİM leş istedi; AZAP.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. bin evler- karaağaç ASKER BÖLGE, Çok Yerde olsa nolcak ASKER BÖLGE, 9500000 ER- KIZAN-Olsa YURDUMA-GÖLGE, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) Nisa Ferace Al İstersen mavi, Siyah, mor, güvez, Dünya rengi mavi, MERYEM SERRA YEĞENİM GÖZÜ Mavi, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. EMNİYETTE - ORDUM Gibi Mümindir, RAHMÂN DER: SENİ Tam Seven DİN; DİNDİR, Gübre kurdundan adi: zulm, Tek KİN’dir, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) edir... Belediye yazar getirmiş, BEN YAZARİ İSTANBUL ŞAN Ettirmiş.............. MÜMİN TİMUR HAN DEDEM,,,,,zulm KESTİRMİŞ, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Azerbaycan’ım, TİMUR H.DEDEM ALMIŞ, MALIYMİS..............Ve SURİYE’M- LİBYA’M ALMIŞ, VAHHH Zavallılar ne-ellere Kalmış??.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) Kim Kimin Miras Hakkını çokça Yer, Aç GEZER NUR-BABAM Çok, bu değil Kader, RABB(C.C.) DER: EN- BELA Gör; ELÇİME Keder!!!!!!!!!!!!!!.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. zatulcempim GATA GİTMEK İSTERİM, MHP’M ÜN- ÜYESİYİM Tedbir İsterim, DEVLET B. ENİŞTEM Der; h. terör Keseriz.............., YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) Gün yap Nisalar İkramı güzelce, Ya Boşverin Çorum Pide al BENCE, Ayda dokuz gün çok mudur ki Sence? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL..............( A.S.) Şu İran’ı TİMUR HAN DEDEM ALMIŞ, museylemetul-kezzap Orda Şanmis, Yahu, Irak’la savaş kim çıkartmış????? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) Kimyam İyi değil, beşti genelde, TÜRKİYE’M HALKI MÜMİN genelde, SANA AŞK Olacak Tek Lutf Görenden, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Derler: ELİ- ŞANLİ KILIÇ, KESECEK, 31 leş- deccali KESİPTE YAKACAK, İnsan: Müslim her gün Bayram Yapacak, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(S.A.V.) D. BAHÇELİ ENİŞTEM İç- İş.....Bakan Olsun Nolcak Kılıçtar Emmide Bakan Olsun , Meral Akşener Abla da,Vezir Olsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) FATIMA- HALAMDA Çok Neler ÇEKTİ, Dava Açtırdı şerler Çok Çile ÇEKTİ, Hep DERİZ,,,,, zulüm Tek kendine Etti.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ.............. emine ,selma;melahat yenge- kız, oğlu mehmet te, edirnemde yaldız..... EY; işkence: eza KISAS Aldınız....... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİB(S.A.V.) edirnem de, Cenazeler YIKADIM, Yardımcılarla tâbi pek YIKADIM, Kime zulüm ETTİM,,, zulme TOKATTİM YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) TÜRKİYE’M FATİH HAN CEDDİM MÜLKÜDUR, Malıdır İnkâr eden bir Nass Yoktur, DEDİ M. BABAM MÜLKÜMDE,,,,, ezan Çoktur......... YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) RABB(C.C.) DER: DE, RABB’İM YARDIMI YAKINDIR, Edepsiz: zulm Hayvandan- aşağıdir.............. Vefalı ol, Vefa Nass’a Hep Şandır.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. Bedir Savaşı bir kaç saat Sürmüş, ASHAB,,,,,dinsiz: zulmü Süratle Yenmiş, KISAS, zulüm ağızlara Tek GEMMİS, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ M.BABAM KENDİ- MÜLKÜNDE Aç Tutulur, MÜLK Bu BEYT SENİN, diye avutulur, RABB(C.C.) ZEBANİ ÇAĞIRMIŞ-VURCAK VURUR, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. M.BABAM AĞLIYOR Şimdi ŞEHİDLERE, KURAN’DA GÖZYAŞINDA ŞEHİDLERE, ŞAN CENNETE NİMETE ŞAHİDLERE, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ........... ..(S.A.V.) Şemsettin E. Dayı Milletvekil Oldu, M. BABAM DEDİ: SEN OLSANDA Ne Olurdu, TÜRKİYE’M Tek; Huzur RAHMET Lutf Dolurdu.............. YARATILMIŞ RAHMET NURSUN HALİL(A.S.) Derneklerde çokçana TÜRKİYE’MDE, İNŞAALLAH Tümü Hayır Hizmette Kim durmuş, hırsız- hainlikle NİMETte????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ.....(S.A.V.) M. BABAMIN MÜLKÜNÜ ye; ZEHİR OLSUN, Nass- Irk: Müslimi sana BELA SUNSUN, DERDİM, Derdimiz MAZLUM Hakkın Bulsun, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD..............(S.A.V.) Yazarlık, dikiş güzeldir; BEN YAPTIM, MİRASIM- TÜRKİYE’Mİ ÖVDÜM KALKTIM, Nereye; Camiye Namaza KALKTIM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL tekirdag da, vardı ün fatma Komşum, Oğlu burak Kızan, SÖZLEDİM KOMŞUM; Kızıyla annesi sessiz, saygı Komşu. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ..............(S.A.V) Dolmabahçe sarayİM-M.BABAMLA GEZDİK, MAHMUD İ. Küçük; Arslan- başa Havvv Dedi, Deriyle koymuşlar alt Katta İdi YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) firavun- genç,,,ARZ’da EN zulm-karıymis, Çok sinsi; hain oğlu hain ŞANmis, İncil’ DE LAFZ Çok, hayatını , YAZmış..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) firavun,,, Minikler atmış zindana, Kaplan 🐯 Dişi sunmuş Çokça Halkına, Doymamis- zulme!!!!!.............. ARZ Kime kalmış ya????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ..............(S.A.V.) Kazakistan, HİNDİSTAN’ida ALMIŞ; MÜMİN TİMUR H... DEDEM, ŞEFKATİN SAÇMİS, dinsiz: zulmden ONA Kaç ÜLKE kaçmış.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) Müslim Vezirler Osmanlı’da çokmuş, Onlarda dinsiz: zulme Sitem - OKMUS.............. KALK-TÜRKİYE’M ŞEHİD- KIYAMA- KALKMIŞ............... YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL..............(A.S.) ibrahim- Koçaş..dide vardı öldü, M.BABAM DER: BANA hiç Yardım etmedi, NE ÇEKTİM TÜRKİYE’M İÇİN, etmedi.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(A.S.) SURİYEMLİler çokmuş çadır Kurmuş, Konya’mda Toprak Çok, orada Kursun; Yetmezse bu Edirnemde de, Kursun.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) BANA,,,,, sövemez, Kendine Sövdurme, Hiçbir fasıka, Fasıgi Sövdurme, Miniktir- Erlerini hiç Ezdirme.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(A.S.) MÜLKÜNDE Malında M.BABAM yine Aç, şeytan diyor git HİNDİSTAN-MÜLKÜN Kaç, RABB(C.C.) ; KIL hasmım bir yudum AŞ’A.............. muhtaç YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(S.A.V.) ÜN-Kosova, Arnavutlugu ALMIŞ, FATİH-MUHAMMED- HAN-CEDD, MÜLKÜ YAPMIŞ, onlar Garip Ukrayna’ya Aş YAPSIN.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) H.İBRAHİM KUZUM eşi de, Tokat’li, ORDUMUZ- POLİS,,,,,h..... teröre TOKATLI, Derler; Olcakmis Tez ATOM-TOKATLI.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD(S.A.V.) M.BABAM HAKKI yedin-MÜLKÜM YEDİRMEM, Çoğunu yedim desende YEDİRMEM, İste leş, sana pırasa VERDİRMEM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(S.A.V.) Yalancılar mumu Yatsıya kadar, Ne atsa zulmü, artık onu YAKAR, MAZLUM ŞEHİD AHI, Ta ARŞ’A Çıkar.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(S.A.V.) Hüsamettin Dayı M.BABAMA Sırdaş, Oldu her derdine daima Sırdaş, BİZE, Destekler Olur ADN’E YOLDAŞ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) Derler: zulmle gülenler Abad olmaz, MAZLUMLARIN AHI Yerde hiç Kalmaz, Akıllı; M.BABAM HAKKI yeyip almaz.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) M.BABAM DER: SİZE,,,,,zulmedenler ÇEKSİN, HELAL ETMEM HAKKIMI ASLA ÇEKSİN.............. ARZ’da BELA, UKBADA CEZA ÇEKSİN.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL..............(S.A.V.) M.BABAMLA Her gezen dost değil elbet.............. yahuda dost muydu????? NEBİYE,,,,,zillet. BIKTIM,,,,, şerlerden ; RESÛL- CEDDİM MEDET, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL (A.S.) RABB(C.C.) DER: şeytan- deccal hilesi- küçük, Dost edinme,.....Vurun Olmasın Büyük o- küçük düşmanındir Sırtında Yük.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ(A.S.) EN- EDEPLİ GÜZEL FATIMA ANNEM.............. HZ. İSA BABAM, BABA DEMİŞ SANA(S.A.V.) Hep, Gökler mi RAVZANA NUR- BAŞINA KEP , YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(S.A.V) emine- semerci melahat- inge, kızı 2 kardeşiyle Ün yıldızı. OLAM MI ZÜMRÜDÜ-ANKAN YILDIZIN, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN CEDDİM(S.A.V.) ALLAH YARATIR İnsan Yaratamaz, Denesin leşler; sinek Yaratamaz, RABB(C.C.) KUR’AN da DER: dene.....Yaratamaz YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(S.A.V.) ARZ Kanunda; Yaşama Hakkı varmış, Ondan RAHMET-BABAM Aç duran CANMİS, BİZE,,,,,zulümler Tek başını YAKMIŞ.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN CEDDİM(S.A.V.) BENİM BİR KARDEŞİMİN İSMİ BİLAL H. Lakin sanki O gökteki Bir HİLAL, RABB(C.C.) DER: Yer Gök Ordusu BENİM Ve HİLAL YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) ŞAN-TİMUR HAN CEDD Ortadoğu’yu ALMIŞ, İsrail, Filistin’de MÜLKÜ Şanmis , Zalim değilmiş Hiç zulüm YAPMAMIŞ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN CEDDİM(S.A.V.) Uhud, ARZ’i RABB(C.C.)- SANA TEKLİF ETTİ, VEREYİM Altının Olsunlar DEDİ, ebu- lehep hasetten diş bilemis, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL..............(A.S.) Edirne’m- karaağaçta çokça LÜKStur, Dünya hayat bu tek, geçici Lükstur, SANA(S.A.V.) AŞK kabirde Elmastan Süstur, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN CEDDİM..............(S.A.V.) M. ATATÜRK, halifeliği KALDIRMIŞ, YURDUMA HAYIR, ÇOK SEVAP İş Yapmış, kim zulüm: işkence olsa GAM Kapmış.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) FATIMA-HALAMDA Çok Çile ÇEKTİ, avariz- Köyde BAKIMSİZ Ne ÇEKTİ, M.BABAM DER: eden BULACAK çok ÇEKTİ, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN RESUL..............(S.A.V.) DEVE, çok güzel Hayvan BEN SEVERİM, BİNDİM Birde Umrede, Tek ÖVERİM, Hiç zalim ÖVMEDİM, MAZLUM ÖVERİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) MÜMİN TİMUR HAN CEDD, ÇİN’ ede GİTMİŞ, ADİLMİS çok ÜLKE ALIP LUTF EKMİŞ, SANA (S.A.V.) küfr- dil; İtten milyar Kat itmiş, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN CEDDİM(S.A.V.) nankörlügu Kim sever BEN SEVEYİM????? Herkes ister, BİZ Hep Vefa GÖREYİM, hasmına hasım,,,Hep SENİ ÖVEYİM, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD(A.S.) HİNDİSTAN’IM-ORDUSU Çokça Süper, M.BABAM-DER: Müslim: Ahlâk Çok ORDA, Süper.............. RABB(C.C.) DER: SANA AŞK Olur ECRİMLE SÜPER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL (S.A.V.) NUR- BABAM,,, zulüm GÖRÜR Çok mu Hoştur????? Mülk ONUNDUR,,, zulmün mülkü Boştur, RAHMÂN DER: Müminlerin işi hoştur..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) RABB(C.C.) DER: haini nanköru HİÇ SEVMEM, Kim olsa ona Asla değer VERMEM.............. CANIM MÜLKÜM RAVZAM NİYE EREMEM??? YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİ(A.S.) GENEL KURMAY AMCA Hep Hizmet İŞ, KURRA HAFIZ BABAMLA Tek HİZMET İŞ, hırsız- terör Fişte; ÇEKİLECEK Fiş. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) Ün Müminler Güvenlik Koruma Ol, NUR BABAMA- BİZE, yani Sana Ol, GELİRSEM Ün Mekkemde dâhi Hep Ol YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL TİMUR H. CEDD HİNDİSTAN’IM ALMIŞ, AŞIĞINMİS ARZ’a ÖVGÜN LUTF SAÇMİS, zulümu BİTİRMİŞ, KITAlar ALMIŞ YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(S.A.V.) Yahu EY Yunanistan, öfkelenme, BUYURDUN EY nass; haksız öfkelenme.............. HİNDİSTAN’im-ORDU Develer Besle.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ.............. YURDUMDA Basın- Yayın bolca inan, RAHMÂN DER: MERYEM- SIDDIKADİR İnan.............. ARZ, oyun eğlence HELALLE İnan YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(A.S.) Komşuluk İkramdir lakin Yapana.............. RABB(C.C.) DER: ÇOK ECRİM Tek BANA Tapana, Kimse Lutf Olmaz, YOLUNDAN,,,,,sapana, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ(A.S.) M.BABAM DER: HİND ÇİN’DE Muminin çokmuş, Müminin Olana NAİM’İN Hakmis..... leş- hasmıma HZ.CEBRAİLİN(A.S.) TOKATMİS, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL Lütfen bu- medinede ki; insanlar, Geçiyor hizla artık, Ahir zamanlar M.BABAMLA,,,,, alayın hali- ziyanlar.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) DAĞ GİBİ ÜÇ KARDEŞİM ÇOK, AĞLASİR, ŞEHİDLERE Yarı Aç Tok, AĞLASIR, NUR- BABAM MİRASI Çok ya AĞLASIR. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.(A.S.) Mahmud- hocacilarla da, OTURDUM M.BABAM Mülkü yiyenlere Gam KUSTUM, Kim KİMİN MÜLKÜNDEN Hep çaldı-yuttu????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİ(A.S.) UKRAYNA- RUSYA Yanıyor, HİLEYLE.............. YUSUF Buğdayla KRALDI , La hileyle, Sezar kaldı mı, çokça Kral HİLEYLE??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL(A.S.) Derler: TÜRKİYE’M Davaları Çokmuş, İNŞALLAH Mümin-Nasrettin Hoca Çokmuş.............. İNŞAALLAH ARZ’da h. teröre OKMUŞ YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) ün Selimiye’ me Çokçana GİTTİK, Namazlarım KILDIK, Dualar ETTİK, Sorsunlar kime gram eza ETTİK????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL(A.S.) IRAK kerbela, İÇİMİ KARARTIR, HZ.NUR- HÜSEYİN CEDDİME AĞLATIR.............. MÜLKÜMUZ ,,,yiyene RABB(C.C.) NAR ARATIR.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) HİNDİSTAN’İM-ORDUSU Çokça GÜÇLÜ, Filleri de, Çoktur epeyde Süslü, DEVEde Beslesinler Çokça, Güçlü.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN CEDDİM(S.A.V.) BEN Filim İZLEMEM, çok vaktimde Yok, ELHAMDÜLİLLAH Lakin Hasretin Ok, O Dünya’nın Kalbinde Saplı Tek Ok, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) BİZE,,,,, zulüm edecek olan BİTİR, Hiç nankörlük etmeden YOKET BİTİR, RABB’İM(C.C.) Çok ÇEKTİK, hainliği BİTİR YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) İlahi Der; düşmanlarını Tanı, Çakal yılan sırtlandir İyi Tanı, Gördün mü, Tez Ez yokeder Her Yanın.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) NUR- BABAM Mülkün HAKKIN ALACAĞIM, zır- deliller Çatlasın ALACAĞIM, Kime zulm ETTİM LuTUF SAÇACAGİM.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) RABB ’DAN MUSA’YA 9 MUCİZE VARDI, firavun- avaresi Sihir Saydı, Hasedden dinsiz- zulm başları Yandı.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HALİL(A.S.) Üç Şerefeli etrafı sakindir, Kıyık, sarachane de Çok sakindir, Müminler hain olmaz ve sakindir......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESUL.............. şe.....annenin- hısımi - Uzman-çavuş, K. HAFIZ- BABAM AÇ sade; UĞRAŞ ÇALIŞ!!!!! dinsiz-zulmunde Sonu Kabre Varış.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) İSTANBUL’UM Nasılsın İYİ misin? ÇAĞRIM SANA Diyor MHP’M Gelir misin? ORDUM- Yüküne Omuz Verir misin? YARATILMIŞ EN ZEKİ NİSAYİM BEN.............. TİMUR HAN CEDD’LE, beyazıt savaşmış, Beyazıt’tan, tüm yakınları Kaçmış, Diyorlar; oğulları dâhi Kaçmış.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) tarikat NETCEN, YURDUM Aşına Bak, İMANDIR; NUR- HABİBE Sevgine Bak, RABB(C.C.) DER: Tam Sev Say ONU, YAKARIM BAK.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESUL Tarihi İncelemeyi SEVERİM, yalan hiç DEMEDİM, GERÇEĞİ DERİM, M.BABAM MÜLK YURDUMDA, Fakir Aş YERİM YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ(S.A.V.) AÇ Kansız M.BABAM yine Mal MÜLKÜNDE, TÜRKİYE’M; FATİH HAN CEDD Mal MÜLKÜNDE, DUY Tüm Mümin, Gel Ne ÇEKTİ Mülkünde!.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) EN- AKILLI- HANIM- FATIMA- ANNEM, ONU,,,,, üzene ŞAN CEBRAİL(A.S.) SİTEM, HZ. AZRAİL, MİKAİL MELEKLE SİTEM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) TİMUR- HAN- CEDD-ORTADOĞU’YU-ALMIŞ, Zalim DEĞİLMİŞ-TEK ŞEFKATLE SARMIŞ.............., M.BABAM- HAKKINI,,,,, hırsız- zulüm ÇALMIŞ!!!!! YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD(A.S.) HİNDİSTAN’ İMDA; Güller de, çok mudur?, NUR- BABAM MİRASI ALSAK ÇOK mudur? h. terör: zulüm TÜRKİYE’ME HAK MIDIR????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) Derler; deccal aynı- sezar Olacak, Acizdir; Yardımla zulüm- saçacak, Bir MÜMİN- İL Halkı onu VURACAK. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN MAHMUD(A.S.) Derler; sezar’in zindanı doluymuş, Ona yardım edenle de, doluymuş, İşin gördürup hepsini Vururmus.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) FATİH H.CEDD: Osmanlı’da Fars Soy Çokmuş, RESÛL(S.A.V.) CEDD DER: Fars- Soy Hayırlı Soymus, K. HAFIZ-BABAM İnan Açlığa DOYMUŞ.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(A.S.) SANA(S.A.V.),,,,, buhtan-dilleri Nolur Lal ET, BEN AYNI HZ. FATIMAN ŞEFKATİM, MEDET, BIKTIK,,,,,hile: zulümden NUR- CEDD MEDED YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN MAHMUD(A.S.) NUR- BABAM-MAHMUD İ. BAŞKANIN OLSUN mu? De TÜRKİYE’M, Başın LUTF, ÜN DOLSUN mu? MHP’M İYİ PARTİ BUNU Duyursun mu?? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) Derler: sezar Ünlü- psikopatmis, İTALYA’ MDA da, çok zulümler yapmış.............., Bu an RAHMETİ M.BABAM-ŞEFKAT SAÇMİS, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) Edirnem ş. anneyi pek severler, Olsun BİZ KAÇACAGİZ çok- sevsinler, Dayanıp bakıp alnından öpsünler..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR MAHMUD(A.S.) Hep Övdüler, M.BABAM- BİZE GAM Diye, Kim bakar Hep SALDIRGAN ZIR DELİYE, Tutarlar BİZE,,,,,zulüm Söver diye. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL M.BABAM DER: Savcılığa GİDECEĞİM , Hep ÖLDÜRCEM der; ş.annen DİYECEĞİM, Bildik Avukatlarla GİDECEĞİM, YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HALİL(A.S.) ş.anne ötecek onu saldirtani, NUR- BABAMA BİZE Hep saldırtani, Taktığı Her Müslime saldırtani.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) NUR- FATIMA-ANNEMCE ŞEFKATLİYİM, TEK,,, işkence: dinsize TOKATLIYİM, Yani zulm: hır... teröre TOKATLIYİM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL M. BABAM- BABASI Akupunktur YAPMIŞ, TEK RABB’E TAPMİS Dualar YAPMIŞ, NUR- BABAANNEMLE RAHMETİN SAÇMİS, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİ(A.S.) MHP’M, KURRA-HAFIZ BABAMI SEVİYOR, DEVLET BAHÇELİ ENİŞTE SEVİYOR, İYİ PARTİ’YLE BAŞ ETCEK; EDİYOR. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(A.S.) Dolmabahçe Sarayıma GÖTÜRCEM, BEBEK YEĞENLERİMİ GÖTÜRECEM, BİZE,,,,, zulumü ARZ’A DÖVDÜRECEM YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL H.İBRAHİM MAHMUD KARDEŞİM ŞANDIR, Kaç ŞEHİD Var YURDUMDA,,,,,zulm: leş- kandır. Derler ki, bu zaman Ahir zamandır YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(A.S.) ERMİŞ-FATİH-HAN-CEDD MALI- TÜRKİYE’M, MASUMDUR MAZLUMDUR DAHA NE DESEM, Nikâh Tesettür RABB(C.C.) EMRİ; BEN DEMEM..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİ(A.S.) FATİH HAN CEDD’CE ÜNÜM,,,,, zulmü SEVMEM, ORDUM Bilir,,,zalimleri,,,BEN BİLMEM, YURDUM: Müminler gülmeden BİZ GÜLMEM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİL(A.S.) BİLAL H. KARDEŞİM, ŞEFKAT ABİDESİ; TÜRKİYE’ME HİZMET BÜYÜK NEŞESİ, KIZI ELİFTE, HALASIN NEŞESİ..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİL(A.S.) M.BABAM DER: Buzul Erir Tufan Olcak, O Zaman Aynı NUH TUFAN OLACAK..... BEN; NUR-BABAMA MAL Mülkünü SUNACAM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛL Arkadaşsiz Mümin Eşsiz Dolaşma, BİZ Çok GEZDİK sen yalnız hiç Dolaşma..... Ak- yunanistan YURDUMLA dalaşma......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİL(S.A.V.) NUR- BABAM ON TON KIRILMAZ ELMAS TAŞ, BEN KARDEŞLERİM BİR TON ELMAS GÜÇ TAŞ, Kim kazanacak????? Gel,,, BENİMLE, savaş!!!!! YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR MAHMUD(A.S.) ANADOLUM NASILSIN İYİ misin?? M.BABAMİ BAŞ ETCEM ŞAN Eder misin??? Yoksa GÖTÜRÜRÜM GAM ÇEKER misin?? YARATILMIŞ EN GÜÇ NİSAYİM ÜN BEN. ÜN- HİNDİSTAN’IM da, nehirler Süper, OLAYIM ORADA, EN ÜN BAŞ SÜPER, hasmım VURSUN CEBRAİL MELEK(A.S.) Hemen. YARATILMIŞ EN GÜÇ NİSAYİM ŞAN BEN..... Derler; TİMUR HAN CEDD AVRUPA, ASYA ALMIŞ, SANA ( S.A.V.) O DA, SEVDAliymis SEVDANI YAYMIŞ, zulm: işkence: ezayla kimler Abad olmuş????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH.............. M.BABAM DER: Profesörler Gelmezler, YAZDIN İSTEDİN Niçin Tezce Gelmezler, hırsız- terör OLCAK HİÇ LUTF GÖRMEZLER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİBALLAH (S.A.V.) M.BABAM Edirne Vaazda BAĞIRDI, Tecavüze uğrayan,,, Müslimlere Bak.............. Ateşe Atılan-HAL...İBRAHİMİME Bak.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKATLİ NURSUN HALİLULLAH(S.A.V.) Şu kemal köy voysel- hatece- aslı............. K. HAFIZ- BABAM FATİH HAN CEDD NESLİ, Derler Ona çeker Nass; neyse ASLI.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH(S.A.V.) kemal köy asiye tiyze- kız- miryem Kimseyle DERDİM YOK, dert zulme SİTEM, Çok AĞLADIM TÜRKİYE’M için NEDEM??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN YASİN-MUSTAFA(S.A.V.) kemal köylü-sebahat- muhsin- ayşe, onlarda hep güler keyif yerinde, kardeşi mehmed ticirla tümü de.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİBALLAH(S.A.V.) dayı- oğlu- forkan- ş. anne-ikizi, aynı; çok dikkatli gözler dikizli, Ne deseler yaparlar., leşler gizli.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİYULLAH.............. hırsız- terör Koyun posta bürünmüş, GENEL-KURMAY BİZ Mümin Sürünmus; Derken Eğitim Yaparken Sürünmus.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH leş-hırsız- teröristi, kimler-sever!!!????? ŞEHİD- Kanı Mazlum ağlar kim sever!!!????? BEN FATİH H. CEDD-AHLÂK SENİ Hep ÖVER, YARATILMIŞ EN RAHMET NURSUN NEBİYULLAH (S.A.V.) Komşum-Nurdane,,bir-komşu- zübiyde Edirne’mde ki, Rahat Yok hiç Beyde.............. Yok Ol hırsız- terörler Hemen Git De.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİBALLAH(S.A.V.) Derler: KIZI 5 Kişi ister, Biri alır.............. fuhuş yaptıran hela; Daim AHHH lar Alır, Dünya Hızla Dönüyor hiç zulüm mü Kalır??? RABB(C.C.) YARATMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİYULLAH(A.S.) ÜN- HİNDİSTAN’IM da, Ün Develer çok Olsun, Bin gez Müslime, Hatta ninnice uyursun, Mübarek Hayvan DER M.BABAM; Lütuf Bulursun. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HALİL NEBİ (A.S.) BİZE,,,,,ezalar ettiren; gelmesin....., NUR- BABAM MAL- Mülkünde hiç Durmasın, Hiç Bir Müslüman,,,ona Aş Sunmasın.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NUR FATIMA- ANNEM(R.A.) HZ.CEBRAİL, MİKAİL,,, hasmını VURUYOR, NUR- FATIMA- ANNEMİN(R.A.),,, hasmını VURUYOR, zulüm: işkencenin leş- suyu Tam kuruyor. YARATILMIŞ EN GÜZEL NİSA FATIMA ANNEM (R.A.) Bu Cuma DEVLET BAHÇELİ ENİŞTEMİ, ÇAĞIRACAK; NUR- BABAM ÖZEL KONUŞACAK, Ünlü Misafirlere İKRAM BUYURACAK, YARATILMIŞ EN YÜCE NİSA FATIMA- ANNEM(R.A.) Korkma Mümin; en şer şeytan oda küçüktür, RAHMÂN DER: o- melun, hilesi de Küçüktür, BEN EN YÜCE BÜYÜĞÜM ELÇİMLER BÜYÜKTÜR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NİSA FATIMA-ANNEM(R.A.) d... şefiye anne, Tatilden dönecek, Ne Olcak ARZ,,, saldırtan- kafaya Yıkılcak, Kuyu kazıp kendi girerler, De Yıkılcan.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NİSA FATIMA-ANNEM ( R.A.) Savaş ÖZELLİĞİM; Çok Çok GELİŞMİŞ.............. BİLMEM TÜRKİYE’M Nasıldır Gelişmiş, Sanayisi kuyumcusu Gelişmiş YARATILMIŞ EN GÜZEL NİSA FATIMA-ANNEM (R.A.) hülagü, vesaire han Moğollar, zalimmis; Halkına niçin zulm Etmiş????? Jül sezarda- Avrupa’da,,, zalimmis.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NİSA FATIMA-ANNEM (R.A.) içki- İçme; koyun, kokokola İç, K. HAFIZ- BABAMI SEV SAY SİRATı geç, BİZ- EVLADINIDA, Sev Say Öyle Geç, BELA, CEHENNEM KÖTÜ Müslime Kaç..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NİSA FATIMA-ANNEM (R.A.) Şu An DÜNYA’nin, EN AKILLI BAYANIYİM, İsteyen doktorlar,,,İncelesinde baksın RABB(C.C.) DER: dinsiz- zulm Azdı, ATEŞİNDE YANSIN, YARATTIĞIM EN ŞEFKAT GÜZEL NURSUN RESUL.............. ŞEHİDCE DÜŞTÜM Artık BÜYÜK MELEK GÖNDER, YA RABB(C.C.); HZ.CEBRAİL MİKAİLİN Hemen GÖNDER, BEN- RAHMETE,,,,, zulüme-TOKAT BELA GÖNDER, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN HABİBALLAH(S.A.V.) Dürüst- olmazı Kim sevmiş BEN SEVEM, İSTERİZ Vefa; nankörlük GÖRMEYEM, BANA- BİZE,,,,, zulm-olsun- Lutf- görmeyen, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH..............(A.S.) Deve Hayvanı Mübarek Güzeldir.............. BUYURDUN: Koyun Et şifa Güzeldir......... BEN- KIZININ SÖZleri ŞANDIR ÖZELdir.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİYULLAH(S.A.S.) M.BABAM DER: FATİH HAN CEDDİM GÖRDÜM, RÜYAMDA da, Mülküm SENİN Buyurdu; Tüm ÜLKEM.............. ERMİŞ’TİR Aş-Evi🏠 🏠 🏠 🏡 🏠 🏡 🏠 🏡 🏠🏠🏡 KURDURDU.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH (A.S.) HİNDİSTANİMİZ Nasıldır iyi midir? GELMEK DİLERİM EN ŞAN Eder midir?? zulme Rıza, KADER DEĞİL Kederdir............... YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN NEBİYULLAH(A.S.) NUR- BABAM DER: edepsiz deli sevmez, BİLİRİM Öyle olan,,, BİZİ sevmez, BEN ÖLMEDİM KİM Aşı yerler, sevmez????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH (S.A.V.) İSTANBUL’ um CAMİSİ DOLU mudur?? FATİH HAN CEDDİM Onun KOLU MUDUR? hırsız- terör- şer - leş, Gam Dolu mudur??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİYULLAH (A.S.) ÜN AÇ YEMEN AHI, GÖKTE YÜKSELİR, NUR- BABAM- AHI ÜN TÜRKİYE’MDE YÜKSELİR, HAK- MÜLK Çalıp-yiyenlere, En- Ün mü Denir????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH(A.S.) Derler: Yılanin başı küçükken Ez, Sevilir mi o, Ez Rahat Huzur GEZ, BİZE kuyu kazan, Tek kendine Kaz.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH (S.A.V.) NUR- BABAM DER: AVRUPA’ da Müslim Çok, RABB’İMİZ ECRİ, CENNET İsteyen Çok, DER HAKK (C.C.) ELÇİME,,,zulme TEK BELAM ÇOK.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİYULLAH( A.S.) Dünya’nın En Büyük hırsızı Kimdir??? NUR- BABAM Mülkünden çalıp yiyendir, Tüm İnsan- Irk Der; onlar NAR yiyendir.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH ( S.A.V.) Savcı Hâkim Mümin Abiler Ağlar, ŞEHİDİNE; KURRA-H. BABAM Hep AĞLAR, leşler h..... teröre kol kanat Sağlar.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH (A.S.) NASS yetmedi ORMANLARı Yakarlar; Nerde olsa KUŞ-Hayvanlar Yakarlar, ARZ Bilir,,,onlar- şeytan 😈 a- taparlar!!!!!.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİYULLAH (A.S.) fare besleme sevecen Değildir, Veba Mikrobu Yayar,,,Can değildir.............. NASS’A; Hüsni- Zan iyi zan Değildir YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH (A.S.) HZ.BABAM DER: 51 yıldır burda zulüm GÖRDÜM, HEP SALDIRTTİLAR - GÜLÜP!!!!!!!!! AÇCA GEZDİM, MİNİK TORUNLARIM AÇ ARTIK KIZDIM.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH (S.A.V.) Akıl- doktorlar, deliyi Bilmez mi??? bu- anneye baksa nasıl hiç Bilmez mi??? HZ.BABAM DER: hırsız Olmayan MÜLK- HAKKIM VERMEZ Mİ? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİLULLAH (A.S.) Derler; Kıyamet şeyhlerden KOPACAK, Niçin Derler ne yapmış yapacak.............., HZ.BABAM DER: işkenceci-kendin- NAR’A-SATCAK .............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH(S.A.V.) HZ.BABAM DER: HAKKIM HELAL DEĞİL Artık, Mülkümden izinsiz yiyene Artık, AÇCA TORUNLARIM Yer Ekmek 🍞 Artık..... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİYULLAH (A.S.) RABB’İM(C.C.)Kulların Farklıca YARATIR, KİMİNİ GÜÇ EDER; MUSA YARATIR, KİMİN İLİM EDER; İSA YARATIR, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİLULLAH (A.S.) Denemek bedava Gel HZ.BABAMA Bak, Sor ne Çekmiş Aç; KENDİ MÜLKÜNDE Bak.............. RABB’İM(C.C.) Müminlerin KIL Yüzünü Pak.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH (S.A.S.) MAHMUD, 2 KARDEŞİM ŞEFKAT- ABİDESİ, MÜLKÜMUZ TÜRKİYE’MİN EN- BEKÇİSİ.............. HZ.BABAM DER: söncek leşin- meşalesi. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİLULLAH( A.S.) Kütüphanede Kitaplar OKUDUM, EN Çok HZ.BABAM, MAHMUD KUZUM OKUDU, Ve bu zamanın EN- ALİMİ OLDU.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİLULLAH (A.S.) ANKARA’m Keçisi Tiftigi özel, BENCE Koyunda Baksın çokça güzel..... YARATMIŞ RABB’İMİZ SENİ(S.A.V.) EN- GÜZEL, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH (A.S.) GENCECİKKEN Zatulcemp OLDUM ÇEKTİM, HZ.EYYUPCE Beş Ay, İNLEDİM ÇEKTİM, Ne saldırttilar BİZ Kime zulm ETTİK????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİYULLAH(A.S.) Hayalen- İş, Aş, Eş- Nikâh-hiç olmaz, Çok değil az hayaller Kur, Hiç kaçmaz Az akıllı dâhi BİZ AHI Almaz.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH (S.A.V.) RAHMÂNİMİZ; HAYIRLİ MÜMİNİ TAM AFFET, ONLAR SENİN(C.C.) KULUN-HEP NAMAZ -NOLUR-AFFET, LİBYA SURİYE- YEMEN’İM DERDİNİ DEFET, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİLULLAH(A.S.) NUR- HÜSEYNCE ŞEHİD DÜŞTÜM RESÛL- CEDD Meded, Ağlasır Tüm Mazlum MÜMİN NUR- NEBİ(A.S.) MEDED, DEFET HZ.BABAMA,,,,, zulumü NAR’A DEFET. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR HALİLULLAH(A.S.) Kara Denizimiz Nasıldır, İyi midir? BEN SEVERİM; Hamsisi bolca gelir midir? HZ.BABAM MÜLK- Malı çalmak hiç gelir midir??? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH(A.S.) RAHMÂNİM BİZE,,,,,nankör: hain Yaklaştırma, HZ.BABAM, BENİ Eş, arkadaşsiz Dolaştırma, Tüm Müminlerin hainlerle Uğraştırma, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH (S.A.V.) Bu-Anın EN- AKILLISI KUR... HAFIZ- BABAM, BEN de EN- AKILLI NİSASİ; NASS: MÜSLÜMAN, Kâfirin de AHI Yerde kalmazmis İNAN YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN NEBİYULLAH (A.S.) Çorum- İlimde Ahmet- Oğluşumla DURDUM, Dört sene; Çok temizdir Şehrimiz, BEĞENDİM, HZ. BABAM Huzur GÖRMEDİ BEN GÖRDÜM MÜ????? DEDİM, YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR RESÛLULLAH(S.A.V.) FATİH-SULTAN MEHMED-CEDD-BİR-MÜLKÜ-TÜRKİYE’M, GÜLMEMİS SENİN Ve BENİM YÜZÜMÜZ NEDEN, GÜLECEKSİN Tam FELAH; HZ.BABAMI ŞAN Etsen. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH (A.S.) Üsküdar’im, Fatih’im, Erenköy’ üm Güzel, Bebek, Kısıklım, Eminönüm çok Çok Güzel, Gez Topkapı Sarayım, Ye İç Ne Güzel..... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİYULLAH (A.S.) Çok Şükür Söz VERDİM Mİ, SÖZÜMDE DURURUM, Sözünde durmaz Tam Müslim olmaz BUYURDUN, EN- ZENGİNKEN Fakir BESLEYİP Aç da, DURDUN, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH (A.S.) RABB (C.C.) YARATMIŞ; ARZ, GÖĞÜ AŞKINDAN Hep SENİN, Demez mi...İlahiler AŞKINDAN; ESERİ, DİLESE Anda KIYAMETTE, GÖK ESERİ. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HALİLULLAH (S.A.S.) Bir Mülkü TÜRKİYE’M; HZ.BABAMA-ELİN Uzat........., Mümine Nikâhlan, Erine telin Uzat, Azat eyle Canını; Gam hainden Azat......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİYULLAH (A.S.) RABB’İM (C.C.) ŞEHİD TİMUR, FATİH HAN CEDDİM GÖNDER, HZ.BABAMA - BİZE DESTEK; ZEBANİN GÖNDER, BIKTIK şer: leşten HZ.MİKAİL , DAĞ- MELEK GÖNDER, YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR HALİLULLAH(A.S.) Hiç Kimseyi Tehdit Etmedik Tehdit SEVMEM, etsin isterse şer: leş,,, pırasa da VERMEM, Aç GEZER EN ZENGİN HZ. BABAM AÇ, Ne DİYEM??? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN NEBİYULLAH (A.S.) BEN kötülük BİLMEM, Niçin kötü ÖVEYİM??? GÜÇ VER ÇOK çok,,, leş: düşmanlarını DÖVEYİM, BİZDE-Mutlu- Yuva-Hep-Huzurlar-GÖREYİM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH(A.S.) Kin-Gütme şakir- Kul, BİZDE şefkatsizlik YOK, Hangi Kula ATMIŞIZ Bir Tek zulümce Ok, Lakin; HZ.BABAM HAKKI çalana Karnımız Tok.......... YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİYULLAH(A.S.) Hiç Sözü geçmeyenin, hiç İşi olur mu?? Kurtulsun Tez, Mali Mülkü Aş’ı Olur mu?? GÖRECEK ARZ, HZ.BABAMA,,,zulm hiç Lutf bulur mu????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN RESULULLAH(A.S.) HZ.BABAM DER: FATİH HAN CEDDİM RÜYAMDA GÖRDÜM, DEDİ: MÜLKÜM SENİN EVLADIM; ALDIM VERDİM.............. İnanmaz ebu- lehep!!!!! RABB (C.C.) DER: eli- ölsün.............. YARATILMIŞ EN YÜCE NURDUR HALİLULLAH(A.S.) Hayalen saldırgandan Kurtulunur mu????? Saldırtsin leş, TEK- RAHMÂN’DAN KURTULUR MU????? işkenceyi Alkışlayan!!!!! hiç Lutf Bulur mu????? YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH(A.S.) HZ.BABAM Kimin Hizmet: Malına DOKUNMUŞ, ÇOK ŞEFKATİ SÜSÜ Hep ONU TAKINMİS, Artık BIKTIM DER; Kim YURD- MÜLKÜNDE Aç KALMIŞ????? YARATILMIŞ EN GÜZEL NURDUR NEBİYULLAH(A.S.) Derler; EV 🏠 At, Binit Al, MÜLK-Çalma- AHHH-ALMA zulümu GÜLDÜRMEZMİS RABB(C.C.) gülüyor Sanma, Hiç-ALMA- AHHHH; ŞEHİDLER AHHHHH- ÖLÜYOR SANMA YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURSUN HALİLULLAH(A.S.) (((Bu-zır- deli-etrafında şer leş çok; yine, HZ.BABAM DER: Doktorda Salmazlar deli çıkcak diye, YEĞENİM DER şimdi; BİR ŞEY YOK NE PİŞİRCEN Diye!!!!!!!!!!!!!!......... YARATILMIŞ EN ŞEFKAT GÜZEL NURDUR HALİLULLAH ( A.S.))) Korkmasın leşler DER HZ. BABAM..............(A.S.); ÇEKİP GİDECEM, Lakin HAKKIM HELAL ETMEM AHIMMM EKECEM, FATİH HAN TORUNUYUM,,,,, zulme mi GÜLECEM.............. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİYULLAH(A.S.) HZ.BABAM..............(A.S.) DER: SİZE zulm Defolsun HEMEN GİTSİN, Denize DÖKÜLSÜN yunanistana gitsin, ÇOK-ÇEKTİM-MÜLKÜM-VATANDA-onlarda-Çeksin.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH (S.A.S.) 14, 15 YAŞIMDA İstanbul’UMDA Baya KALDIM, Boğaziçi Manzarası Süper BAYILDIM, GELDİM Edirne’ye; dayak-eza!!!!! AYILDİM YARATILMIŞ EN DOKTOR ŞEFKAT NUR-FATIMA-ANNEM (R.A.)(A.S.) Derler; İyilikler yapta İyilikler Bul, Kim ne kazanmış ki, kötülükten hangi kul, HZ.BABAM GÖNLÜ Al sadaka ver, Sana Lutf Kul.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH (A.S.) Psikologlar ruh- hastalıklardan anlar..... Etme ERMİŞLERE zan; Gökler Ağlar.............. ŞEHİD FATİH HAN CEDD; Çağ ATLAR MÜLKÜN PAKLAR. YARATILMIŞ EN ŞEFKAT NURDUR NEBİYULLAH(A.S.) Deve Mübarek Hayvanmis, BENCE çok Besle..... BİZE, kinler Dolup kendini hiç Kesme.............. Kuyu kazan kendi Düşer; zulümu Takma.............. YARATILMIŞ EN GÜZEL NURSUN RESULULLAH(A.S.) Tüm Melekler Hep Salâvatlarla Uçuşur, ELHAMDÜLİLLAH, NURİYEN Ş. SENİ KONUŞUR, Vefalı- İnsanlar; SANA SAYGI Konuşur YARATILMIŞ EN YÜCE NURSUN HABİBALLAH.............. (S.A.V.) ALLAHÜMME SALLİ ALA SEYYİDİNA NUR MUHAMMEDİV VE ALA ALİ SEYYİDİNA NUR MUHAMMED VE BARİK VE SELLİM ADEDE AŞARA |