Kor ateşi avuçlarında saklamak gibi Taşıması zor ruhundaki bu yükü…
Kara tren Kasıntılı böbürlenmesiyle Zorunlu güzergâhını afilli voltalarken Her başlangıcın bir sonu vardır tabiî ki Ama sonsuz gibidir raylar Akıp giderken
Yol aradım Gözlerim uzaklarda, yıllarca O masum gülümseyişi gerilen dudaklarda
Hani Daha yaşanacak mutluluklarım vardı Kader yazımı kim karaladı Hangi el O sayfaları yırtıp attı Azgın nehirler gibi zaman Neden Bende hep hırçın aktı
Hani Daha söylenecek sözlerim vardı Çıktıkça basamakları sözler tuhaflaştı Dilimde susku, gözümde hüzün Yol yarıyı çoktan aştı
Hani Daha gülecek gözlerim vardı Ruhumda umudun işkencesi Gözlerim hep önüme aktı…
Yol aradım Mutluluğa kucak açmış Gecenin kör yanlarında Yarasa çığlıkları yırtardı geceyi Ayın aydınlığında Gece gözlerime gizlenirdi Uyanır koynumda uyuyan yılan Desiseye aç şehvetle saldırır Dumura uğramış masum duygulara…
Bin dilde Dinsiz Bin türlü vesvese Çöreklenir sözcüklerin üzerine Kâbus gibi Bastırılmış bir ihtilal sessizliğinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meğer yol benmişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meğer yol benmişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş duygusallığı ve anlatımıyla harika bir eser okudum yüreğinize sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Muhteşem!..Hayat bir yol çiziyor..Umutlar,sevinçler,üzüntüler. aranan ne var ise hepsi bu yolda Nihayeti olan bir yol.Yaşam..Yolcu yol ile bütünleşip yola revan olunca yol yol oluyoruz ..Korkuyu ve cesareti de biz oluşturuyoruz yarım kalan öğretiler ile.Vasıta bizde..Yakıtı da bizde..Yol da biz yolcuda biz..Her yol bizde..Başlıyoruz ve hızımıza biz bile şaşıyoruz..Zira doğumla start başlıyor..Yakalaya bilene aşk olsun...Şiir çok derin..Kaleminiz daim olsun.Saygıyla.