(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir şekilde! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şekilde! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliriz bilmesine de acabalarla Bir gün gelir düzelirlerle Keşkelerle yaşarız yine de Hayat böyle bir şey demek ki Yaşanması gerekenler yaşanır Geri dönüşü yok Telafisi yok..
Yine düşünmeye sevkeden Hayatın gerçekleri bir şiir. Saygılar şair
En içten yaşananlar değil mi İnsanı var eden, Canını yakan, En ince yerinden yaralayan
iki tane en olmasa daha mı iyi olurdu?
Öğrenmek için soruyorum:
Biliriz aslında Biliriz de en son biz farkına varırız Nasıl sa! Sa ayrı olunca anlamı ne?
Bu iki nokta dışında şiiri şekilsel olarak, dil ve anlatıım duruluğu olarak, mantıksal dizilim ve vuruş açısından beğendim... İçtenlikle yazılmış, gözden kaçmalar olmuş işte bir şekilde :)
Yüreğinize sağlık....
(Size yazdığım bütün yorum ve cevaplar aceleye gelmişti.Bir şair arkadaşa demiştim hatta hep böyle oluyor ilk eklediği şiirde bunu telafi etmem gerek diye...Bazen zamansızlık çekiyoruz...)
HERFE tarafından 1/12/2022 4:10:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beğeni ile okuduğum bir şiirdi.
Kutlarım...esenlik dilerim.