Şairler kelimeleri ilmek ilmek örerler, Yazmaktansa ciltler dolusu, satır satır bilgiler, Birkaç satırda dağlar gibi bilgileri dizerler. Ben de özendim şairliğe, yazacağım şiirler.
****
Yazacağım şiirler dedimse de, beni şair sanmayın. Bülbül misali güle meftun olup, nara yanmayın. Can kurbandır canana diyenlere asla kanmayın. Tavsiyem: sevgi yerine, nefret sosuna yüreğinizi banmayın.
****
Ben bir Akif değilim, yazamam Asım’ın neslini, Ne de Nazım’ın Memleketim Şiirini. Hele hiç değilim onca şiir yazan Muhibbi, O muhibbi ki, Cihan padişahi Sultan Kanuni.
****
Zindandan Mehmed’e Mektubu yazabilir miyim? Söyleyin dostlar ben bir Necip Fazıl Kısakürek miyim. Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi, diyebilir miyim? Söyleyin ben bir Avni mahlasıyla Fatih Sultan Mehmet miyim?
****
Mazur görün dostlar, kafanızı şişirdim. Ben çoğu zaman nesir, bazen de şiirdim. Şairlik için yetenek gerektiğini nerden bilirdim. Şiir okumasını bilmeyen ben, güya şairdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRLİĞE HEVES... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRLİĞE HEVES... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Marifet şair olmakta değil yüreğin konuştuğunu dile getirmek değilmidir Bilgisi olan yazabiliyorum iki kelam Mevlam doğuştan veriyor bu yeteneği Dili tatlı olanın şiiri gönüllere taç olur vesselam
Yüreğinize sağlık Hoşgeldiniz edebiyat defterine Kaleminiz daim olsun Selam ve dua ile saygılar
Çok teşekkür ederim. Sizler gibi söz ustalarının dizelerini okudukça bizim gibiler de gönlünden geçenleri şiirimsi bir şekilde dillerinden dökerek, kalemlerine söyletmeyi başarırlar.
Evet sizin de dediğiniz gibi, "Dili tatlı olanın şiiri gönüllere taç olur vesselam" .
Tekrar çok teşekkürler... sizlerin destekleri bizim gibilere güç ve cessret verir.
Merhaba, Hoş buldum. Sizlerin beğenmesi beni ziyadesiyle memnun etti. Zamanım elverdiği müddetçe amatörce de olsa birşeyler yazmaya çalışacağım. Sizleri okuyarak kendimi daha da geliştirmeye çalışacağım. Umarım duygularımı güzel bir şekilde yansıtmayı becerebilirim. Saygılarımla...
Bilgisi olan yazabiliyorum iki kelam
Mevlam doğuştan veriyor bu yeteneği
Dili tatlı olanın şiiri gönüllere taç olur vesselam
Yüreğinize sağlık
Hoşgeldiniz edebiyat defterine
Kaleminiz daim olsun
Selam ve dua ile saygılar