ah be çocuk, yine ettin edeceğini kendine Demedim mi, sadakattir güvenin şartı diye geçemezsin, kendine kör bahtı, sitemin niye sözün olmasın, ne kendine, ne kimseye gönlün kırık, yetimce, yürü maveraya
aldırma çocuk, eden bulur nasılsa diline pelesenk olsun, hamd ve sena geldiğin gibi gitmektir muhteva huşû ile Hu der rüzgâr, hayatın sahibine, gönül gözüne sır değildir, mavera.
haydi çocuk, topla oyuncaklarını, çıkınında hüzün, sona ersin bu rezilce sürgün, topla, sana ait ne varsa, gölgenin arkanda uzayışına bakma, yol alma zamanı şimdi, mavera ‘ya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavera şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavera şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine güzel bir şiir okudum kaleminizden yüreğinize sağlık...
Üste eklenmiş olan müzikleri genellikle kapatırım şiirde kalışıma , yorumlamama, içselleştirmeme engel olmasın diye...Son dönem fon müziği olunca şiire odaklanamama sorunum oldu...Oysa bir zamanlar müzikli şiir akımını ilk başlatan, sayfa yapanlardandım...
Sonra haydi güzelmiş kalsın dedim...Yorum geldi...Yorum da güzel olmuş...Önerim fondaki müzik sesi yorumcuyu bastırmayacak tonda müzikler eklenmesi. Müzik sesi boğmasın...
Saygı ve selamlar