Sana inandım Varlığına var etmene Sığındım merhametine Yarattığın her şeyi Senin adınla sevdim Ol deyince olduran Yokları var edensin.
İki bin yirmi bir senesini Dualarla ettik yolcu Gönderdik maziye İki bin yirmi iki senesini Dua ettik süsledik aminlerle Hayırla gelsin dünyamıza diye.
Kan akmasın gözyaşı olmasın Dünyanın hiç bir yerinde Temennisiyle Yeni senenin her anında Her saatinde, saniyesinde Hayırlar lütfet biz kullarına Azap veriyor inançsız insanlar İnançlı kulların her dem azapta İnsanlığa vicdanlı olmayı bahşet Kalbimizde yeni umutlar yeşert Bizi ümitsiz, sensiz çaresiz bırakma.
Bizleri başkalarına muhtaç etme El açtırma senden başka birine Acziyetimizi kimseye söyletme Verdiklerine hamd etmeyi Şükretmeyi halimize Nasip et bizlere Kabul edeceğin duaları düşür dilimize Merhametinden nasip et cümlemize Cennetinden bizleri mahrum etme.
Akan kandan hoşlananları Göz yaşından doyanları İnsanlığı; Acıya boğanları Sana havale, ettik dün gece Savaşsız, yaşam diliyorum evrene Ne çocuklar, ölsün bombadan Ne anneler, ağlasın evlat acısından Zalimin zülmüyle inlemesin müslüman.
Kötülük düşünenleri Bize musallat etme Bir Saat, nede bir Saniye Bir nefeslik an bile Mevsimler Ay, Yıl, ve Asır Herşey senin elinde.
Yaradansın alemi Var doksan dokuz adın Her adının var hikmeti Her şeyi bilen, görensin Senin gücün yeter her şeye Kalplerimizi doldur sevginle Sev bizi sevdir bizleri sevdiklerine.
İki bin yirmi bir kalsın dünde Acısı sızısı, iyisi kötüsüyle Rabbim dilendiğim duam da Cennet güzeli ülkeme, milletime Dünya üzerinde ki insanlık alemine Senden istediklerim olsun hediye!
Sevgi, merhamet dileniyorum Tüm insanlar adına rabbim Kalplerimiz kararmasın Kalbimize sevgi, saygı ek Merhamet, Vicdan nasip et Kimse kimseden etmesin nefret.
Dua etmeyi veren İsteyin vereyim diyen İstemeyi öğreten rabbim İcabet ettik çağrına utana sıkıla İstemeye yüzümüz olmasa da Tövbe Estağfurullah günahlarımıza El açtık bizler, affet bizleri dualarımızla ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2022 DE RABBİME DUAM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2022 DE RABBİME DUAM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam ve sevgimle canım