cephelere bölmüşüz omuzladığımız angaryaları yırtık mintanın delik ceplerinde üşürken avuçlarımız İsyana meyilli kabaran soluklarımız dünden bihaber, bihaber bu günden, yarına bıraktıklarından bi haber
gölgesini aldatan tacirin kırk yıl çıkmaz sürdüğü leke teneke madalyaların sahibi düşüncelerinizde gezen militan bihaber’ken kendi elinizle yok ettiklerinizden veryansın ettikçe büyüyen aptal bilmece,izandan bihaber
bilmediğini belli etmeyen küstah filozoflar, erk’in sahibi ermemiş, kendini sahip atayan dinazorlar! haddinizemi bana rağmen benim için var saydıklarınız kafanız kumda, aklınızda yok ya, etrafınızdan bihaber,
her cephede binlerce mavzer zehir kusuyor siperlerden kim vurduya gidiyor birer birer özgür düşünceler çakallar pusuda, düşsün diye beklemekte bütün cepheler! baba oğuldan, kardeşkardeşten, millet memleketten bihaber…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bihaber şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bihaber şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem!..O kadar da haber araçları var amma tekelden alınmaz haber..Uçurtmadan haberler ...Herkes ben bilirim der araştırmaz ve gerçekler gizlenir ise olunur bihaber.Kafa kumda ise hele ömür olur heder.Özgür düşünceye gem vurulursa başarısızlık olur mukadder.Anlamlıydı Üstad.Sağlıcakla..Saygıyla.
Beyaz yalanlar, kara yalanlar, kuyruklu yalanların kol gezdiği bir dünyada politikacıların, yöneticilerin, bilim insanlarının. medyanın sözleriyle bağdaşmayan davranışları başta olmak üzere toplumun büyük kesiminin yozlaşmasına sebep oldu. Ben de dahil olmak üzere kimseye güven kalmadı. Şüpheyle bakıyoruz her şeye. Toplumun büyük kısmı depresyon tedavisinde. Nereye gidiyoruz, nasıl böyle olduk bilemiyorum...
Harika bir serbest şiir okudum etkin kaleminizden.
Kutlarım gönül sesinizi.
Esenlik dilerim.