(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aralık masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aralık masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine bir sonbahar geçti kapıdan Aralık vizesiz girdi karşıdan Haydi sen de bırak git kasım Ben ne sancılı kasımlar yaşadım Yok artık hiç bir şeye eyvallahım...
Çok güzel. Müzikte tam şiiri anlatıyor.
Kaleminize, yüreğinize ve yazan ellerinize sağlık.
Evet...bu yıl gümbür gümbür oldu Kasım'ın gidişi.. Şiir,muhteşem bir serbest şiir. Her zamanki gibi harika yazan etkin kaleminiz Çok güzel bir şiir düşürmüş sayfa'ya. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Tuğal bey çok teşekkür ediyorum Nazik ziyaretiniz ve muhteşem yorumlarınız her zaman çok kıymetli. En derin selam ve saygılarımla Esenlikler diliyorum.
Hoş geldiniz Ümmühancım Yokluğunuzu hissettirdiniz sanırım mesguldunüz. Hüzün olmazsa olmazımız olmasa da yazarız Bir şair arkadaş hüzün varsa şairlere gün doğar demişti...
Hayallerimiz en güzel umudumuz, sahip olduğumuz zirvesi duygularımızın. Ne güzel ifade etmişsiniz Dilek Hanım şiirde. Gönülden tebrik ediyor sevgimle selamlıyorum.
Hoş safalarla gelmişsiniz yine sevgili Nezahat Hanımcım, mutlu ettiniz. Gerçekler pek iç açıcı olmuyor genelde her şey hayalde güzel, bizde kurgular yazarız o halde... En derin sevgimle selamlar güzel yüreğinizden öperim.
Güzel eserinizi kutlarım.. Şimdi şiirlerden ördüğüm Kadehler kaldırıyorum Issızlığın perçemindeki ruhuma Sabır süzgecinden sızan acılarıma İmbikten geçen umutlarıma İçimdeki ukdelerin şerefine... GÜZELDİ...ŞİİRLİ GÜNLERE SAYGILARIMLA
İZNİNLE... Tutunacak ne bir dal vardı şimdi Ne de uzanacak bir el Yaprakları tek tek dökülmüş Bir ağaç gibiydim... Yavaş yavaş kırılıyordu dallarım Tek tek siliniyordu Hayallerim,düşlerim... Bu kadar zor olmamalıydı Sensizlik...
Rapunzel'in saçları kadar uzun olsun mutluluğunuz şairem. O cadının tutsaklığına asla esir olmayın bir prens çıkagelir bir gün o kurtuluşunuz olur tıpkı Rapunzel gibi... Çok güzeldi. Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Gül yüreğinizden sevgiyle öpüyorum. Selamlarımla...
En güzel hecelerin kraliçesi şairem Yorumlarınızda sizin kadar naif Çok şükür ki masaldaki gibi bir cadım yoktur. Bilmukabele güzel dileklerinize Çok teşekkür ediyorum asil yüreğinize En derin selamım ve sevgimle....
Harika duygularla yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
sevgimle Dilek şairem