(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstisna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstisna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep öyle derler ilginç! Zaten herkesin kalemi kendine has değilmidir Benimki de adı üstünde Dilek’ce işte Teşekkür ederim ziyaret ve yorumunuza değerli şair Selam ve saygımla...
İnsanın yüreği yanınca umutlarını da bir anda yitiriverir ama yine de umut insanı hayata bağlayan tek dayanağımızdır şairem onun için umudunuzu asla yitirmeyin... Bu meyanda çok güzel bir yürek sesiydi, tebrikler kaleminize. Gül yüreğinizden sevgiyle öpüyorum. Selamlarımla...
Şiirden de üstün yorumunuz eşliğiniz Sürç ne demek, çok değerli mısralar Çok teşekkür ederim değerli şair Bilmukabele en derinden saygılarımla Selam ve dua üstünüzden eksik olmasın...
Muhteşem bir şiir ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık tebrik eder canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim yürek sesiniz sonsuz her şey gönlünüzce olsun daha nice böylesi güzel şiirleri kaleme almanız dileklerimle iyi geceler diler sonsuz saygılar... sunarım
''Sevmek çok özel bir istisna Olmazları olduran var ister...''
İstisnaları içinde barındıran sevgi her gönülde yeşermez ne yazık ki. İyileştirici, birleştirici yanı olan sevgiden nasiplenmek ümidi ile gönülden tebriklerim sevgim selamlarımla Sevgili Dilek Hanım.
İyileştirici 'birleştirici yanı olan sevgiden nasiplenmek... Öyle güzel bir cümle ki bu ; Cümlemize diyorum ve ardından kendimi sorguluyorum acaba ben ne kadar İyileştirici birleştirici olabildim:( Çok teşekkür ederim GülRacım düşündürücü yorumunuz için. Hep sevgimle
Şair araştıran, yeni keşiflerde bulunandır. Şiirlerinizden yeni bilgiler edinme fırsatı buldum.
Şiiriniz sayesinde ilk kez varlığından haberdar olduğum pluviofil olarak nitelendirilen kişiler, yağmur yağdığında huzur bulduklarını ifade ederlermiş. Aynı zamanda kapalı havalarda huzur bulur, kış aylarında daha çok mutlu olurlarmış.
Pluviofilin tanımını ben de yağmur aşığı olarak okumuştum. Değerli Osman hocam sizin gibi bir üstada bir kelime öğrenmeye vesile olmuşsam ne mutlu bana. Onure eden yorumunuza çok teşekkür ediyorum. Çokça saygımla esen kalın...
" Sevmek çok özel bir istisna " Evet...özel yüreklerin,özel tezahürüdür sevmek. Çok güzel aşka,sevgi'ye dair şiirinizi beğeni ile okudum.Kutlarım,esenlik dilerim.
" Sevmek çok özel bir istisna " Evet...özel yüreklerin,özel tezahürüdür sevmek. Çok güzel aşka,sevgi'ye dair şiirinizi beğeni ile okudum.Kutlarım,esenlik dilerim.
Her garson
İle başlayan şiirimizi merak ettim. Fakat buraya kadar gelmeme rağmen denk gelmedim.
Şiirin adını yazarsanız sevinir ve keyifle okurum.
Saygılarımla