(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilbaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilbaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir bazen iç dökümüdür Şiir bazen senaristin kurguları gibidir Şiir bazen öğüttür nasihattır Şiir bazen de mesajdır ... Okuyucu her ne kadar anlarsada yazanın o an ki ruh halinin kaosunu belki kendisi bile bilmez ve teveccühe sunar. Muhteşem yorumunuzla şiirime değer katarsınız. Sonra da bana saygıyla teşekkür etmek düşer. Çook teşekkürler Abdurrahman bey ...
Harika olan sizin bakış açınız Güzel yorumunuzla değer kattınız Çok teşekkür ederim gül yüreğinize Hayırlı ve sağlıklı bir yıl diliyorum size Sevgilerimle değerli şaire...🤍⚘
Tek kelimeyle harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikte ve harikulâde öğütlerle bezenmiş bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Kaliteli şiirlerin adresi olduğunuz için ayrıca kutluyorum tebrikler. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Yeni yılın size sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini, nice güzel şiirlerle buluşturmasını bütün kalbimle diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Şükrü hocam ne güzel iltifatlar bunlar eksik olmayın mutlu ettiniz. Çok teşekkürlerimle birlikte size ailenize sevdiklerinize de yeni yılın beklentilerinizin üstünde şeyler getirmesini canı gönülden diliyorum. En derin selam ve saygılarımı sunuyorum.
Muhabbetle selâmlıyorum.