(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bak du dokuz kıtadır daha birşey demedim sustum şu ana kadar bir tek söz söylemedim karnım ağrımaz benim çünkü çiğ et yemedim sen git başka duvarda kaşın şah-ı evaşe
bilirsin ki şairim... hem de dik alasıyım ülkeme laf diyenin korkulu rüyasıyım "belayım" deme bana, belanın belasıyım bu son olsun bir daha ür(ü)me şah-ı kevaşe!!!!!
Sitem dolu serzenişleri kaleminiz harika yansıtmış şiirsel olarak harikaydı Sayın Turan beğeniyle okudum tebrikler saygıyla.
Haklısınız dost bende hep bunu dile getirmişimdir serzenişlerimde hep demişimdirki şaire değil şiire olsun yorumlarımız ama ne yazık ki bizim öyle olmuyor şiirden çok şaire oluyor yorumlar ve o yüzdende zaman zaman bunu kurgudur diye belirtmek zorunda bırakılıyoruz. her bahsedilen şiirde yaşanılanlar bize ait olsaydı lazım ki günde bir kaç sevgili değiştirmek yada ardı ardına aşklar yaşanılması gerekirdi ki bu da olanaksız şair her şeyden etkilenir ve yazar duygusal tarafı ve şiire yaklaşımı mutlaka bize aittir ama bu demek değildir ki tümüyle içeriğide bize ait. mesela benim bşr şiirim var bahar dalı sevgilim diye onu okuyanlar neler yazmamışki ne yorumlar aslında bir sevgiliyle hiç alakası olmayan bir şiirdi, İzmir seferihisardan gelirken yolda bir benzincide durmuştum ve karşımda çok harika bir bahar dalı hemde ne dal üzeri pıtrak gibi bembeyaz bahar çiçekleriyle doluydu , sağına soluna baktım bir ağaçtan uzanan bir dal değil topraktan dümdüz uzanmış boy vermiş bağımsız tek bir dald, ve ben onun o güzelliğine duyduğum hayranlığım sonucu bahar dalı sevgilim diye bu şiir döküldü kalemimden ve eve gelir gelmezde bu şiirimi yazmıştım... İşte ne yazıkki işin boyutu şiirsel yönü hiç düşünmeden yapılıyor yorumlar, güzel bir konuya değinmişsiniz ben de bu konuda biraz müteessir olduğum için biraz uzuncana yazdım. Sizi serzeniş içeren bir şiir yazmışsınız bende harika bulduğumu söyledim hersi bu dost sevgi dileklerimle kalın saygıyla.
çok teşekkür ederim efendim. aslında ben de arkadaşlarımdan bunu bekliyorum. olaya değil, şiire yorum getirmelerini rica ediyorum ama yine de herkes yorumda özgürdür tabii.
Herkes hak ettiği üsluba razı olmalıdır şair. Siz yazmışsanız bir bildiğiniz vardır. Özrünüz büyük bir incelik lakin gerek yok bence. Çünkü gerçek şair söylenemeyenleri söyleyendir... Yüreğinize sağlık. Susturmayın dilinizi gönlünüzü. Bırakın istediği gibi çağlasın... Kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun. Saygılar selamlar...
çağlayan tarafından 8/16/2008 5:47:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
bilirsin ki şairim... hem de dik alasıyım ülkeme laf diyenin korkulu rüyasıyım "belayım" deme bana, belanın belasıyım bu son olsun bir daha ür(ü)me şah-ı kevaşe!!!!!
Hakedilmişte yazılmış. Not kısmına sonuna kadar katılıyorum. Yalandan aşklar okumaktansa sahici laneti okumayı tercih ederim. Söyleyene ne kusur sayayım, söyleten utansın.
Nefis bir şiir. Bence birdaha yazmam demeyin böyle yazmayı sürdürün Neyzen'in nefesini özlemiştik değilse sesi duyulsun. Duam olsun Neyzen kaçsın gönlünüze inşaallah. :)