sen olmayınca, sensizlik... sen olunca, sensizlik. seni hasretledim ve sıvadım yüreğime vınlayan kurşun gibi gözlerime tünedin yokluğun hasret, varlığın özlem böyle bir sevgi benimkisi yar...
yürüdüm yüreğine doğru bir ay vakti durdum eşiğinde asırlar boyu yüreğinin gelmedin, yandım ....................geldin, uyandım.
........................gözlerin hançer, bakışların hançer darbesi bu bendeki yara ondandır yar. tenine eridim damla damla ellerinde yüreğim ürkek bir güvercin ve ben rüzgarına esir bir yaprak. bırak da ayaklarına eriyeyim sevgili, ...................................ne olur bırak..!
yokluğunda hasretimsin yar, varlığında özlemim, bul artık beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUĞUNDA HASRETİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUĞUNDA HASRETİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
epeydir bakmadım şiir sayfalarına.Benim ilham kaçtı ondandır dedim.İçimden geldi bugün şöyle kalemi kuvvetli sayfalarda gezinmek istedi canım.Utandım senin sayfanda gezinirken farkettim ben ne çok şey kaçırmışım ne kadar yabancıymışım şiire.beni etkileyen bütün şiirlerine yorum yazmak yerine burdan kocaman bi özür ileteyim dedim.geç kalmışlığımın kusuruna bakma eşikteki adam amatör okuyucu bu kadar oluyomuş :) her daim sevgi ve saygılarımla....
sevgili nadidem zehra; yorumunuzu bugün okudum. çok teşekkür ederim. hem özür dilenecek bir durum yok ortada. olabilir. hayat insanı meşgul ediyor ve insan bazı şeylerden uzak kalabiliyor. hiç sorun değil. iltifat donanımlı yorumunuz için tekrar teşekkür ederim. sevgi ve saygı bizden efendim..
........................gözlerin hançer, bakışların hançer darbesi bu bendeki yara ondandır yar. tenine eridim damla damla ellerinde yüreğim ürkek bir güvercin ve ben rüzgarına esir bir yaprak. bırak da ayaklarına eriyeyim sevgili, ...................................ne olur bırak..!
yokluğunda hasretimsin yar, varlığında özlemim, bul artık beni.
ÖZLEMLER VE HASRETLERİN SON BULMASI DİLEĞİMLE...ÇOK GÜZELDİ DİZELER SELAM VE SAYGILARIMLA
Sen olmayınca Ben yok oluyorum ey can Seni sardım bir yanı yarım yüreğime Sardım can diye ben diye sardım Bir damlaydın ummana döndün Yokluğun yangın Varlığın yangın Yan dedin yandım ey can Böyle bir sevda benimkisi
Bircanım vardı verdim Olsa bin canım daha kurban Yokki başka canım vereyim canan
Yüreğine yürüdüm Ayazmı ayaz bir gecede Üşümedim bekledim kapında öylece Çünki sevdan harı yüreğimdeydi her nefes Doğduğumdan beri kapındayım anladımki Sevdim uyandım Sevdim yandım
Gözlerin kurşun Bakışın infaz Bendeki yara kapanmaz yar Toprağına yağdım damla damla Ellerinde yüreğim biçare yaralı maral Ve ben rüzgarına esir bir gelincik Bir günlük olur gelinciklerin ömrü Bırakta ellerinde solayım Bastığın yere toprak olayım Ne olur bırak ey cannn
Yokluğunda yangınımsın yar Varlığında yangınm Bul artık beni diyemem Bilirim bende buldun kendini Bir yarımsın bir yanımsın Varlğında bile hasretim sana Yokluğun ecel olur özgecana Yaksanda sevdim işte ay yar…
inşallah bulur üstadım çok güzeldi yine özün gibi.yine yazdım okurken sus desen bile:) yazdırdı şiir neyapayım. sayfana yağmur ve kırçiçeği kokularını birde dualarımı bırakıyorum babacan saygılar selamlar...alatav(medeo) rüzgarları seni bırakmasın.. koş sav bolanız... özine jaksı kara.köp rahmet .A.E.O
"Eyy öfkesini suskunun selamladığı sevgili uykularımı adına bağışladım bilesin herharfine yüreğimi adadığım yarim... şimdi saat sensizlikte durdu, kalemim işliyor zamanı artık. söz yaşlarım seni sensizliğin çaresizliğni yazıyor. alışmaya çalıştığım odamın soğuk duvarlarında... elimde senden kalan tek hatıra ile, dört duvar sessizliğine gömüyorum kimsesizliğimi... kokuna sığınıyorum bir kez daha, göz yaşlarımla ve ateşliyorum yüreğimin fitilinde asılı duran cümlelerimi.... aşkım ucunda zehir olan bir hançer,battıkça yüreğime, yavaşdan alır canımı ...
sen benim ekmeğim,sen benim içtiğim suyumsun, sen üzüntüm ,neşem ,sevincim hasretimsin....."
sen olmayınca, sensizlik... sen olunca, sensizlik. seni hasretledim ve sıvadım yüreğime vınlayan kurşun gibi gözlerime tünedin yokluğun hasret, varlığın özlem böyle bir sevgi benimkisi yar...
özle ve sevgi birbirini tamamlayan duygular çok güzel anlatmışsınız inci gibi işlemişsiniz yüreğiniz kaleminiz daim olsun saygı ve selamlar.
yokluğunda hasretimsin yar, varlığında özlemim, bul artık beni.
bu güzel şiiri bir kez daha okudum... bir kez daha yorum yapmak istedim.. değerli şairin dediği gibi, yokluğunda hasretimsin yar,varlığında özlemim,bul artık beni..ama bul demekle olmazki aramakda lazım...hiç bişey kendiliğinden ayağa gelmiyor...gelenlerde istenmiyor.... gerçi sizin gibi değerli ve usta şairin sayfasına yazılacak yorum değil ama yani( haddimemi düşmüş manasında) yazdım işte sayfa yorum sayfası değil mi? neyse o sizi bulmuyorsa sizde yeni birini bulursunuz...mutluluklar sizin olsun, efendimmm...
haa birde sorum var.. öfke mi büyük yürek mi büyük...?
gurbetçiler tarafından 9/22/2009 9:12:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
gurbetçiler tarafından 9/22/2009 9:15:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
YASEMİN ÇİÇEKLERİNDEN MERHABA sabah olacak birazdan,.... sen benden uzakta,bakşa gözlere bakıp güleceksin,başka öpüşlere konacak dudakların,hep başkalarına olacak ''iyi dileklerin'',aklına bile gelmeyecek uzaklarda biryerlerde lekeli bıraktığın bi...r ''isim'',bu yazımda ulaşmayacak sana bilirim...olsun varsın bilmesende,duymasanda benim de sanadır ''tüm kötü dileklerim'' UYANDIĞIN HER SABAHI,GÖZLERİNİN İLK GÖRDÜĞÜ KİŞİDE KALBİN ACISIN SEVDİĞİM...
BU ÜSTEKİ YAZI YASEMIN E GELMİŞ BIR BAYRAM MESAJIYDI ÖYLESİNE SAĞNAKLARA VURDU Kİ BENİ ARDINDAN ŞİİRİNİZ VE O GÜZEL MISRALARINIZ KARIŞTI EYLÜL KIRIĞI HAZANLARIMA,ARTIK KIMSE BULMASIN BENI.......... KUTLARIM ŞİİRDİ EN CİCİSİNDEN.............
Müthişsin şair... Varlığı dert/yokluğu daha bir dert aman allahım... aslında bu hep böyle değil mi ki ? severiz sevgimizden kaçarız. kaçarız ama fikri/düşünceyi asla kaçıramayız. gecenin sabaha vakitleri okunası nefis bir şiirdi...