Kaygılı kederli geceye doğru. Susmuş yürüyorum yolum karanlık Umrum dağlar gibi yarın umutsuz, Gülmez asık yüzüm bir hayli mutsuz, Solgun dudağımda cılız bir ıslık. Havada sam yeli bir hayli ılık. Zihnimde sorular oldukça sırlı, Sorularım yalın sorular hırslı, Duramaz yerinde eder tahakküm Çıkamaz dehlizden zindanda mahkum Atılmış kuytuya hem aç hem susuz, Çırıl çıplak titrer sırtı paltosuz, Duvara yaslanmış sırtının yanı, Bekliyor gelecek doğru zamanı.
Sonra sorularım hafif inledi, O kısılmış sesi alem dinledi. Heyhat unutuldu olmamış gibi Sanki yaşanmamış kötü düş gibi Böyle geldi geçti millet alışık, Bazen yanıverdi cılız bir ışık, Olmaz umut gibi siyah sarımsı Gecenin içinde sokak lambası Diğerleri sönmüş bir onda huzme Bezenmiş binaya dönmüş gündüze, Korunaklı sağlam geniş avlusu, Bina değil sanki saray yavrusu, Şahane kapısı gövdesi çok şık Bina sakininde altın bir kaşık.
Bina ve sakinin geniş çevresi, Asık suratlıdır gülmez çehresi, Üşümez hiç sırtı muhkem abası, Yanında duruyor şimşir sopası. Saklamıyor artık her şey aleni Vurup deviriyor karşı geleni Yaktı yıktı geçti sağı ve solu Karşı gelemiyor bir Allah kulu, Aleme bakarsan zalime mecnun, Sızlanıyor fakat halinden memnun. Ancak son tiyatro denecek perde, Merhem olamıyor vaatler derde, İş as koza kaldı karıldı kartlar, Değişir mi bilmem oyunda şartlar?
Çaylak Umut Dünyası Karalama Şiir Defteri Ankara - Kasım 2021
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadim dost kalem. Kıymetli Üstadım. Sayfama yaptığınız bu onurlu ziyaret ve güzel yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım. Kaleminizin ve yüreğinizin zenginliği daim olsun.
Kadim dost kalem. Kıymetli Üstadım. Sayfama yaptığınız bu onurlu ziyaret ve güzel yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım. Kaleminizin ve yüreğinizin zenginliği daim olsun.
Selamlar,Sevgiler.