Ne çok işledim ben hadsizce günah Yaradan zulmetse mübahtır mübah İçerim yanıyor oy anam ah ah Şu kısacık ömrün firesi büyük.....__ Resul Civcik"Ozan Resuli"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Yarası ağır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Yarası ağır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla.
Değerli şairim gönül sesiniz sayfanızda anlamlı bir esere dönüşmüş insanın kalbine hitap eden akıcı anlamlı bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler görmek dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla NOT; 15-20 gündür zaman zaman siteye girmiyorum o yüzden şiirlerinize bazen yorum yapamıyorum sayfalarınıza ulaşamıyorum kusura bakmayın yanlış anlaşılmalara yol açmamasını umarım
Bu güzel etkili Esere Eşlik etmeden dururmuyum hiç. Anamın Ak Sütü gibi Helâli hoş olsun. __________________________________ Ne çok işledim ben hadsizce günah Yaradan zulmetse mübahtır mübah İçerim yanıyor oy anam ah ah Şu kısacık ömrün firesi büyük __ Resul Civcik"Ozan Resuli"
Kıymetli Şairimizi Can-ı Gönülden Kutlar Yüce Rabbim den nicelerini diliyorum. Selâm ve Dua ile.
Şiirde de olsa, sevmekten vazgecilmiyor üstat. Insan mutluluğu huzuru sevgi varsa var oluyor. Çok güzel harikulade bir şiir okudum değerli dost. Kutluyorum sizi yürekten. Yüreğinize sağlık.
İnsan sevdiğini Allah için sevmeli,
çok acıklıydı öğütler,sevda ve özlem vardı,
çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım
Dua ve selamlarımla.