Ben Ay oldum göğe, sense yıldızım. Bir haber etmeden kaymak olur mu? Yalnızlıktan dondum, bak ıpıssızım. Söz verip ardına, caymak olur mu?
Yalan mı dedim, bire beş mi kattım. Yoksa sevgini, yakamdam mı attım. Aşkı, sevdayı ben seninle tattım. Bitti deyip laflar saymak olur mu?
Sevda ile boğulmazsa aşkımız. Yas yerine döner, gönül köşkümüz. Dilimize dolanmadan keşkemiz. Sevdaya kastedip kıymak olur mu?
Hasretin bitmiyor , daha ne olsun. Gönülden gönüle çok uzak yolsun. Gel de içerimde hüzünler ölsün. Vuslata boğulmak, doymak olur mu?
Ateşler düşünce garip serime. Ciğerim kavruldu gel de erime. Birisi’ ni bulup, benim yerime Alıp yüreğine koymak olur mu?
zekeriya duman
Dostlardan...
Çıkıp seyran eyleyelim birlikte Sofra serip gecegündüz erlikte Hastalık ve sağlık varlık dirlikte Tek başına gönül yaymak olur mu? ........Resul Civcik"Ozan Resuli"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ay oldum göğe. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ay oldum göğe. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim derin duygularla yazılmış harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Değerli dost kalem, gönlünüze, yüreğinize sağlık. Başarılarınızın devamı dileğimle duygularınız her zaman güzel şiirler yazmaya vesile olsun inşallah. Kalın sağlıcakla...Selam ve saygılarımla..
Çıkıp seyran eyleyelim birlikte Sofra serip gece gündüz erlikte Hastalık ve sağlık varlık dirlikte Tek başına gönül yaymak olur mu? ______ Resul Civcik"Ozan Resuli"
Değerli Şairimiz,Tebrik Ederim Kalemin Yüreğin var olsun. Yüce Rabbim Hakka Hakkaniyete Aşk'a dair, Nice Güzellikleri yansıtmayı Her daim doğruları,yazmayı İnsanlığa sunmayı nasip etsin. Selâm ve Dua ile.Sağlıcakla kal