İnsan insanı yarım bıraktıkça yeniden değil tecrübeyle başladı yeniden yaşamaya bir zamanlar çok iyi tanıdığı en kötü yalancıydı kısa düş dünyasında suyun akışında donmuştu içindeki yollar tahammülü kalmamıştı kanatlarını kırana diz çöktükçe hasretin içli sancısı kimsesiz bir hataydı karşısına çıkan fotoğrafta ses yabancı olsa da acılar tanıdıktı hala koştukça içinde bir at zamansız mekânsız nefes.. nefese.. Seslendi ara sıra esen rüzgara terliyim sakın elleme..!
Hatırla satırı karıştırdı bazen bir birine geciken her hadise güzelleştirecekti kavuşmak da buna dahildi. Terk edilmiş bir masalı tamamlayamadı düşlerle kırılmıştı camdan pabuçları prens de O’nu bulamazdı Oysa söz vermişti birlikte Rapunzeli kurtaracaklardı düşlerin parlayıp söndüğü yerde buluşacaklardı çiçekler soldu şiirler bitti.. Ve O artık başka şarkılar kadar yara’lı/ydı vakit dardı mevsim hicazdı sessizlikler içinde sessizlikler büyüttü incir kuşlarının bakışında kaç şiir kaldı sular altında çiçekler dallarında uçurtmalar göklerde karışıp gitmiş olmanın güzelliğinde yazdıklarıyla öylece..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmem mi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmem mi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözler birikmiş dilinizden şiirinize derya olup akmış....bazen şiiri okursunuz bazende şiir sizi okur....bu şiirde kişiyi okutan değil okuyan bir eser olmuş tebrik ederim ilhamınız bol olsun sevgiyle kalın inşallah
öfkeye gelince cesaretli sevmeye gelince korkaksan sevme kırıp döküp incitip üzeceksen sakın girme içimde ki aleme gönül evimin kimi camını kırdı,kimi çerçevesini halime bak ilk akla gelen en çok unutmak istediğim gel anlat kalbime
çiçekler soldu şiirler bitti.. Ve O artık başka şarkılar kadar yara’lıy/dı vakit dardı mevsim hicazdı sessizlikler içinde sessizlikler büyüttü incir kuşlarının bakışında kaç şiir kaldı sular altında çiçekler dallarında uçurtmalar göklerde karışıp gitmiş olmanın güzelliğinde yazdıklarıyla öylece..!
Hüzün veren duygularla harika yazılmış bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Harika bir şiir şairim kutluyorum seni kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selam ederim Allah’a (c. c.) emanet ol