Hayal meyal hatırlıyorum Rüyalarımın yadigarı yüzünü Ah rüyalarımda olmasa Nasıl görürdüm seni ? Ya da görebilir miydim acaba ? Hasretinin sıcaklığıyla genleşen zamanda Bilmem kaç iklimde soldu tomurcuğun umutlarım Sen gittin gideli Bilmem! Kaç yaralı kırlangıç Sığındı mülteci gönlüme...
Oysa defalarca demiştim ki Demiştim ki Umut verme bana sevmeyeceksen eğer Senin vedaların bile bir merhabayken Şimdi bilemiyorum hangi sözlerinin Yüreğimin hangi bam teline değdiğini Bilmiyorum şerha şerha sana yarılan yüreğimin Hurileri kıskandıran güzelliğin karşısında Hangi gönül vadisinde secdeye gittiğini Sen Benden sana kul olmamı istedin Ben Rabb’ime bile kul olamazken Oysa fark edemedin Zaten esirin olduğumu...
Yine defalarca söylemiştim sana Bana sensizlikten bahsetme,haberim var Senden bahset biraz,senden be yar diye Sen ısrarla sensizlikten bahsederken Şimdi bir ressam gibi Sensizliğin duvarına çiziyorum seni Sürüyorum hasretin namlusuna Simsiyah bakışlarını Ve her gece Her,gece olduğu zaman Geçip aynanın karşısına Birkez daha vuruyorum kendimi İşlemiyor mu ne bu kurşun bana artık İntiharın ardından kana bulanmıyor Başımı koyduğum yastık Ölümsüz mü oldum dersin Yoksa sensizliğin mermisi kurusıkı mı...
Ya topla yeşersin diye Çöllere ektiğim umutlarımı Ya da bana geri ver artık yemyeşil bakışlarımı Şimdi söyle sevinmeli miyim ölmediğime Seni bulamazken simsiyahgecelerimde Sevinmeli miyim ? Sensiz göreceğim rüyalarıma Yar...Yar... Zaten gecelerde yoksun Gündüzler hayal Bari düşlerimde Bir yüz görümlüğü kadar Ol be Yar Ol be Yar Ol....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OL BE YAR!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OL BE YAR!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya topla yeşersin diye Çöllere ektiğim umutlarımı Ya da bana geri ver artık yemyeşil bakışlarımı Şimdi söyle sevinmeli miyim ölmediğime Seni bulamazken simsiyah gecelerimde Sevinmeli miyim ? Sensiz göreceğim rüyalarıma Yar...Yar... Zaten gecelerde yoksun Gündüzler hayal Bari düşlerimde Bir yüz görümlüğü kadar Ol be Yar Ol be Yar Ol....
baştan sona duygular mükemmel yansımış mısralara tebrik ediyorum...
Şiir demek aşk demek şiir demek ah demek şiir demek duygularımızı açığa vurmek demek şiiriniz çok mükemmel olmuş konusu beni mest etti. sizi kutluyorum. Saygılarımla...
Zaten gecelerde yoksun Gündüzler hayal Bari düşlerimde Bir yüz görümlüğü kadar Ol be Yar Ol be Yar Ol....
Bu sesi duymayacak yürek var mıdır acaba. O kadar güzel ve o kadar sevgi dolu bir sesleniş ki " yarin verdiği su zehir olsa düşünmeden içerim" der gibi idi.
Sevinmeli miyim ? Sensiz göreceğim rüyalarıma Yar...Yar... Zaten gecelerde yoksun Gündüzler hayal Bari düşlerimde Bir yüz görümlüğü kadar Ol be Yar Ol be Yar Ol....
Şiirin tümü güzel ve mananın ,özlemin kendisi idi ,ancak finali çok sevdim. Dolu - dolu şiirdi , gönlünüz hiç susmasın. Sevgim ve saygımla. Cengiz...
Dinledim gene dinledim gene dinledim
Kocaman selam olsun o güzel yüreğe