(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Yeni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Yeni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairem sanırım yine site çalışmalarından kaynaklı takip ettiğim tüm kalemler takibimden çıkmış, hangi sayfayı tıklasam takip et yazısı çıkıyor tıkladığımda ise değişen bişi olmuyor o sebeple ancak şiirlerime uğrayan kalemlerin şiirlerine uğrayabiliyorrum. Şimdi bir arkadaşın şiirinde görünce fark ettim sizi. Ve şiiriniz her zamanki gibi yine çok güzeldi geçmişten geleceğe harika yolculuk yaptık şiiriniz sayenizde. Yad eden ve etmemize vesile olan keleminize ve size gönül dolusu teşekkürler, tebrikler... Sevgi ve selamlarımla...
Varlığınız yeter sevgili şairem. Olur bazen istem dışı şeyler,siz o naif gönlünüzü üzmeyin yeter.Tabiki beğeniniz yorumuz çok değerlidir.Ayrica sayfamda sizi görmek beni her zaman mutlu eder. Çok teşekkür ediyorum. En derin sevgi ve selamlar
1980'ler ve 2000'ler arasında çok uzun yıllar olmasa da sanki iki farklı dünya varmış gibi geliyor düşününce. Şiirde belirtilen güzelliklerin hepsini yaşadık. Şimdiki gençler televizyona bile bakmıyorlar. Ellerinde bir cep telefonu yaşamı sadece ondan ibaret sayıyorlar.
Belki garip olacak ama ben o mektuplu günleri özledim çünkü o mektuplarda özlem vardı..... beğeniyle okudum Yüreğine emeğine sağlık ______________________________________Selamlar
Teşekkür ederim hocam Malesef geçmişe bazen özlem duyarız günümüzdeki hırsızlığın, üçkağıtçılıgin emniyetsizliğin çok olduğu dönemi de görünce gayri ihtiyarı hatırlatıyor.
Değerli şairim yoğun duygularla yazılmış anlamlı ve kurgusu harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Harika yazılmış serbest şiirler sonrasında harikulâde hece şiirlerinizi okumaktan mutluluk duydum her iki türü de yazabilmek ustalık gerektirir bu nedenle kutluyorum tebrikler efendim. En derin selam ve saygılarımla.
Saygı ve selamlar.