İki Kişilik - Haiku / SenryuSevdalarımız Özel anılarımız İki kişilik Gözyaşlarımız Gülümsemelerimiz İki kişilik Mısır patlatmak Sıcacık çorba yapmak İki kişilik Hayaller kurmak Sorunları paylaşmak İki kişilik Sevmek, sevilmek Yardım ve teşvik etmek İki kişilik Aşk devam etsin İyi ve kötü günde İki kişilik Aynı yatakta Ömrümüz böyle geçsin İki kişilik |
Özel anılarımız
İki kişilik
Gözyaşlarımız
Gülümsemelerimiz
İki kişilik
Mısır patlatmak
Sıcacık çorba yapmak
İki kişilik
Hayaller kurmak
Sorunları paylaşmak
İki kişilik
Sevmek, sevilmek
Yardım ve teşvik etmek
İki kişilik
Aşk devam etsin
İyi ve kötü günde
İki kişilik
Aynı yatakta
Ömrümüz böyle geçsin
İki kişilik
Şiiriniz bütün olarak harika
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine sağlık