Vazgeçtim Aşktan, sevdadan İçin rahat olsun, Sevdiceğim Aşk tek kişiyle değil, iki kişiyle yaşanır! Bilesin Bir zamanlar herşey Seninle güzeldi Seninle anlamlıydı, Seninle yaşandı! Ve Seninle son buldu! Şimdilerde, Toz pembe hayattan, Eser kalmadı, Kanadı kırık kuş gibiyim, Yüreğim yaralı, onmaz gayrı, Lakin biliyorum Hercai aşklara gönlün Misafir oldu olalı, Her çiçekten bal Aldın alalı Seninle de olmaz! Bizim ki Sonu hicranla biten, Bir sevda masalı, Bilesin! Zaman İkinci baharı, Yaşama zamanı! Mutluluk benimde Kapımı çalacak, Kalbim yeniden, Eşsiz bir melodi eşliğin de Coşkuyla dans edecek, Bilesin! Şarkılar benim için Çalacak Şiirler benim için Yazılacak Resimlerde kalacak Sen ve ben zamanlar Hatıraların esemesi bile Okunmayacak Gönlüme, Güneş doğacak Sımsıcak ısıtacak, Senin eserin olan Nasır tutmuş, Yüreğimi Bilesin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsmini ağzıma almam bilesin.
Beni cayır cayır yakıp gidersen;
Bir tek selam bile salmam bilesin…
Yataklara düşüp hasta da olsan.
Kurumuş gül gibi sararıp solsan.
Herkes terketse bir başına kalsan.
Gelip de kapını çalmam bilesin…
Hayat acımasız,dert yutar beni.
Çile kervanına hep katar beni.
Sen yoksan yanımda kim tutar beni.
Giderim buradan kalmam bilesin
tebrik ediyorum bilesin...