Sevgili torunum ALP’in doğum günü için yazılmıştır.
YENİ YAŞIN KUTLU OLSUN BUGÜN ALP...🎂
Torunlar baldan da tatlıdır derler Dedeler, nineler böyle söylerler Cennetten bir meyve diye severler Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Tadına doyulmaz torun sevmesi Çok severler onu iki dedesi Babaannesi ve anneannesi Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Her zaman neşeli birlikte mutlu Sağlıklı, huzurlu olsun umutlu Daha nice yıllar güzellik dolu Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Torunlar hayatın hazinesidir Yaradan’ın bize hediyesidir Her zaman mutluluk vesilesidir Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Yüce Resûl’ümüz torun severdi Omzunda gezdirir çokça överdi Ümmetine güzel bir örnek verdi Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Ayrıntıları da asla unutmaz Kandırmak istesen bile kül yutmaz Sakın ha küsmesin elini tutmaz Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Bana gençlik veren yaşam kaynağı Bayramlarda alıp sallar bayrağı Acırsa öperim geçer parmağı Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Sevgisi bir başkadır torunların Beraberce oynanan oyunların Unutulur gider tüm sorunların Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Doğduğunda geldi benim uğurum Seninle birlikte yaşar gururum Sen mutlu olursan artar huzurum Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...
Şükrü Atay
21 Haziran 2021 - KOCAELİ
DOST YÜREĞİNDEN GELENLER ( Sonsuz teşekkürlerimle )
Her torunun istikbalde emeli Dede olup torun tosun yemeli O da elbet içtenlikle demeli Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp... ----------------- Bedri Tahir Adaklı
Alp isminde bir bal düşmüş sayfaya Yesin onu dedesi ve ninesi Elinde keman bakışları okkalı Bekle bizi sevmeye geliyoruz haftaya ----------------------------- Gümüş Kalpler
Dedenin çiçeği mutlu olsun hep Okusun ilmini uçursun da kep Adıyla münasip yücelsin ALP Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp... ----------------------------- Ahmet KARA
Torun dünyaya değermiş Herkesi mutlu edermiş Derler ki torun sevgisi Evladınkini geçermiş.......Kadir Tozlu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...🎂 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni yaşın kutlu olsun bugün Alp...🎂 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dededen toruna anlamlı bir doğum günü hediyesi olmuş doğum günü Kutlu olsun sevgili Alp in nice mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle tebrik ederim Hocam saygı selamlarımı sunarım
Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin torununuza sevgili Alp 'in bahtı güzel şansı bol olsun inşallah mutlu yıllar diliyorum kaleminiz daim olsun değerli hocam çok güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi ömrünüze bereket selam ve saygılarımla
Allah sağlıklı uzun ömürler versin tüm çocuklara ve torununuza da. Rahmetli babam torunlarımı evlatlarımdan çok seviyorum der eklerdi..Çocuk büyütürken geçim derdi cahillik oluyor torunlar olduğunda dede ve nineler olgunlaşıyorlar..Merhamet ve şefkatleri çok artıyor belki ondan derdi.. Çocuklar masum kanatsız melekler en yalansız gülümseme bakış çocuklarda var..Kutlarım hoş anlamlı bir şiirdi. Selam ve dua ile.
Güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler efendim, âmin inşallah. Harika yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. En derin selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Ustaca yazılmış güzel bir eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Güzel dilek ve duaların için âmin inşallah üstâdım bilmukabele. Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutluluk duydum, bu güzel yorumu gönlümün en mavisine boyadım ,sağolun varolun. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Torunlar, çocuklar bizim siyah beyaz hayatımızda ki neşeli renklerdir. Onlar olmasa ne tadı nede tuzu var bu hayatın. Tebrik ediyorum bu güzel eseri yazan usta kalemi.
Güzel dilek ve duaların için âmin inşallah üstâdım bilmukabele. Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutluluk duydum, bu güzel yorumu gönlümün en mavisine boyadım. Cenâb-ı Hak râzı olsun, sağolun varolun. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Rabb im sevgili yavrumuz Alp i, vatanına, milletine, dinine hizmet eden, salih kullarından eylesin. Onu razı olduğu kullar zümresine ilhak etsin. Dedesine de uzun bereketli, hayırlı ömürler nasip etsin ki, böylesine muhteşem şiirlerden biz okuyucular mahrum kalmasın. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın üstadım. Hecenin usta kalemine selam olsun. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Yine onore ettiniz, yine mahcup ettiniz beni sevgili Hoca m, kıymetli üstadım. Sağolun varolun mavi için. Saygılarımla. Siz de Allah a emanet olunuz, vesselam...
Güzel dilek ve duaların için âmin inşallah üstâdım bilmukabele. Cenâb-ı Hak râzı olsun, sağolun varolun. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler efendim, âmin inşallah. Size de Uluç Alim ile mutlu huzurlu nice yıllar ve başarılar diliyorum. Esenlikler dileğiyle.
Güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler efendim. Harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sağolun varolun. Eklemekten mutluluk duydum. En derin selam ve saygılarımla.
Hocam Torunun Alp'in doğum günün kutlu olsun Allah sağlıklı mutlu uzun versin. Sizede teşekkür ederim bu duygularınızı bizimle paylaştığınız için Selamlar saygılar efendim
Kutlu olsun sevgili Alp in nice mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle tebrik ederim
Hocam saygı selamlarımı sunarım