Mecnun olur çölde Leyla ararsın Şirin’sen Ferhat der dağdan atlarsın Kerem’sen Aslı’ya ahla yanarsın Yüreğin dağlanır dağlanmam deme...
Şükrü Atay
23 Haziran 2021 - İzmit
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER ( En içten teşekkürlerimle )
Hayat meşakkati bitmez insanda Düşer kirpiklerin belki Nisanda Ben söyledim bunu biraz kıssanda Basiret bağlanır toslamam deme... ____________________ Ahmet KARA
Olmaz, asla... deme büyük söyleyip. Aklına güvenip, laf geveleyip. Kılı kırk yararım, unu eleyip Kaderi tanımam koşarım deme.. ________________________ neneh.
Fırtına dediğin, çok sürmez, diner Gün gelir, gençliğin ateşi söner!... Aldanma gücüne, devran bu döner!, Haline güvenip, paslanmam deme.. ____________________ Gökhan KAVCI
Yıllar alır bitmez sandığın gücü Başlar ruhun artık bedenden göçü Türlü türlü olur feleğin öcü Ben şöyle böyleyim uslanmam deme ___________________________ küntagsu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar alır bitmez sandığın gücü Başlar ruhun artık bedenden göçü Türlü türlü olur feleğin öcü Ben şöyle böyleyim uslanmam deme
Çok açık ama çok etkili yazılmış. Şiirin tamamında her sözcük yerli yerine oturmuş. İnsanoğlunun psikolojisi; yaşananlar ve sonrası teneşire konulmuş. En ince sinirlere neşter vurulmuş ve ahengi altın tahta kurulmuş harika bir şiir. Üstadım; kaleminiz tükenmesin, yüreğiniz bunalmasın, gözlerim ve sanat doğam şiirinizden mahrum kalmasın. Selam, sevgi ve saygılar.
küntagsu tarafından 6/24/2021 12:09:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Şahane yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım Muhteşem yazılmış dörtlüğünüzü eklemekten mutluluk duydum. En derin selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Çok çok hoş, çok güzel mısralar, ağır, bir o kadar da kıymetli anlamlar yüklenmiş. Bu kervan beklenir. Menziline vasıl olunca da başına üşüşür bu paha biçilmez malları bekleyen müşteriler.
Yüreğinize sağlık, üstadım. Üst düzey bir şiir olmuş.
Fırtına dediğin, çok sürmez, diner Gün gelir, gençliğin ateşi söner!... Aldanma gücüne, devran bu döner!, Haline güvenip, paslanmam deme..
Muhteşem şiirinizin gölgesinde dinlenmek üzere affınıza da sığınarak bi dörtlükte benim kalemimden dökülüversin dedim. Bilmem iyi mi ettim... Sizin şiirleriniz yanında benimkilerin lafı bile edilmez amma üstad olarak çok görmezsiniz artık beni. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın erbab ı kalem. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Estağfurullah sayın üstadım. Çoook iyisiniz. Tevazuu etmişsiniz. Utandırdınız beni. Sizi yalancı çıkartmamak adına, en azından size yetişebilmek için biraz daha gayretkar olmaya niyet ettim. Tozunuza yetişebilrsem de benim için kârdır. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız. Siz de Allah a emanet olunuz. Vesselam...
Harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Şahane yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım Muhteşem yazılmış dörtlüğünüzü eklemekten mutluluk duydum, istediğiniz zaman yazmanızdan her zaman onur duyarım o kadar mütevazı olmayın siz yılların şairisiniz biz daha yolun başında bile sayılmayız. En derin selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Harikulâde yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. En etkili yorumu yaptığınız için sonsuz teşekkürler efendim, sağolun varolun, iyi ki varsınız. En derin selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Uzakta durmalı kem olan göze Çok fazla güvenme kaybolmuş ize Kuru kalır mısın düşsen denize Her düşen ıslanır ıslanmam deme...
Denize düştüm diyenlerin ıslanmadığını görenler sakın inanmasınlar Demem odur ki Hakikat denizine dalıpda gözünden yaşlar akmıyorsa Bu bir yalandır çok anlamlı muhteşem bir şiir okudum hocam canı Gönülden tebrik ederim yolun açık olsun saygı ve selamlarımı sunarım
Sayfanızda yazmış olduğunuz Yüreğin Dağlanır Dağlanmam Deme adlı eserinizi beğendim ilmek ilmek işlenmiş mısraları okudukça insanın bir daha okuyası geliyor yüreğine emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Gönlünüze sağlık güzel bir şiir okudum. Güzel gönlünüzden mısralara dökülmüş. Yüreği yanmayana insan mı denir. Herkesin yüreği her an dağlanır. Selam ve saygılar.
Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla.