Ansızın karşıma çıktın Kapımı öyle bir çaldın ki Kalp hırsızı! Kara kışlarım güle döndü! Öyle düştün ki kalbime, Kalbim yerinden çıkacak..! Daha önce hiç tatmadığım Ruhumu Sarıp sarmalayan, Apansız gelen bir duygusun!
Geceler boyu düşündüm Neydi bu Allah’ım? Kalbime düşen, Nasıl bir ateşdi de? Gönlümü yakıp kavururken Yüreğim kuşlar kadar özgürdü.. Bilemedim, bilmiyorum! Hiç uyanmak istemediğim Bir rüyaydı sanki..?
Gülmeyi unutan dudaklarım, Sürekli gülümsüyor! Sus pus olan yüreğim, Sürekli konuşuyor, Bakmasını bilmeyen gözlerim Bakmayı ögreniyordu! Aşk bacayı sarmıştı da Haberim mi yoktu..!
Yıllar boyu hasret kaldığım, Duygular canlanmış, Çığlık çığlığa bağırıyordu "Gönül evime hoşgeldin aşk" diye! Duygular tavan yapmış bir halde San ki düşler aleminde geziyorum ! Sağnak yağmurlar yağıyor, Gonül evime, Ruhuma, yüreğime.. Kapımı çalan aşk hoşgeldin hoşgeldin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞGELDİN AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞGELDİN AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Kutlarım kalemini ve yazdıran yüreğini ve de güzel eserini Gönlün abad olsun, huzurla dolsun, tüm şiirleriniz ŞAH ESER vede benzersiz olsun Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yüreğine emeğine sağlık
________________________________________Selamlar