Ayrıldı g/öksüz gece aymaz bir şiirin detayından. Karanlıktan şifa buldu aydınlandı gözünün nuru. Yolunu verenin hürmetinden sarsıntılarını olgun karşıladı. Günden gelen dünde kaldı bugün doğan dünü yaşamadı. Su gelip aktı gitti söz gelip yıktı gitti. ’’La Havle’’ çekip korkuyu attı. Sarmayı değil, sonrayı sardı. Bir tebessüm güzel bir söz sadakaydı. Gelen sevene duasını saldı gönül yarasına gülle dolandı. Meşale oldu yandı. Sevdiği kadar sevilmenin ölçüsünü aldı. Yaşamın göç yoluna gelecek bağışlandı. Mesnevi şiirinden el alıp En parlağına sahip olmasa da; huzurun en yoksulundan ödülünü aldı..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜHÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜHÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Kutlarım kalemini ve yazdıran yüreğini ve de güzel eserini Gönlün abad olsun, huzurla dolsun, tüm şiirleriniz ŞAH ESER vede benzersiz olsun Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Her kelimesi kendinden ağır Her sözü doğruluk incisi Her kalbin kıblesi gibi muhteşem bir şiirdi Okudukça büyüyen zenginleşen yenilenen ışığıyla aydınlatan çok güzel bir şiirdi...