Mahallenin delisi gibiyim köşe başında. sürekli can çekişme halindeyim. Gurur yapıp kaybettiklerime karşı kazandıklarımı sıkıca tutmaktı niyetim. Konuştuklarımı süzgeçten geçirdikçe saçma sapan şeyler yüzünden Sormadan adıma karar verdi sevdiklerim. Tatsız bazı şeyler oldu etrafımda. Sanal bir sarkaç sanal bir umuda dönüştü zamanla. O yüzden devrim gibiydi mutsuzluğumun dibe vuruşu..
Şimdi; değişimin “aktörü” iş başında Neyin hayal neyin gerçek olduğu konusunda.. Acılardan yabancılaşıp yalnızlıklardan oluştukça. Olamadığım kadar yorgunum. Kimsenin yetersizliklerini taşıyamayacak kadar sırtımda..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKTÖR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKTÖR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aktris diyecektiniz galiba gerçekten güzelsiniz ruhunuz gibi. içtenlik ve safiyette oldukça ilerisiniz tebrikler ve teşekkürler. şiirde usta söz sanatlarında mahir bir kişilksiniz. kim dmiş kadınlardan şair olmaz diye savını doruklara çıkaran örneklerin başında geliyorsunuz. kutlarım sizi..günümün şiiri butonunuz olsa tüm şiirleriniz aday gösterebileceğiz, büyük eksiklik şiir için.. en yakın zamanda bekliyorum şairlerin en güzeli. eğiliyorm önünüzde
Bizim neslin modern zamanların aygıt ve sanal dünyasını algılama yorumla ve karşısınnda savunma durumumuzu kavrayıp lehimize sonuç çıkarmayı becerebildiğimizi güzel şiirinizden anladım Aslında tek çümle inavasyon Okuma imkanı verdiğiniz için teşekkür ederim selamlar saygılar Ferda hocam
İnsan büyümek için okuyorsa İnsanı büyüleyen bu kaleme hayran olmamak mümkün değil Her şiirin derinliğinde düşündüren sesi duymamak mümkün değil Her söz cevap istemez derim Bu şiirde de susmak derinliğindeki sesi duymak en güzeli Yürekten kutluyorum
Eskiden öyle çok özeleştiri yapardım ki; hep de kendimi hatalı bulur, üzülür hatta suçlardım bile...
Sonraları yani yaş kemale erince, aslında o zaman kendimde eleştirdiğim ve törpülemeye çalıştığım şeylerin, kimi insanlarda yaşam şekli olduğunu fark ettim ve şu sözü şiar edindim.
Çok mütevazisiniz arkadaşım. Bu kadar okul okuyan onu nasıl başaramaz.. Kardeşim Felsefe öğretmeni onların duruşu bile farklı oluyor. Önceleri onun sözlerine aldırış etmezdim ama yazmaya başladıktan sonra ne kadar haklıymış dedim.. O benim hukuk okumamı istedi hep.. Ama tıp okumayı çok isterdim. Psikiyatri ya da çocuk alanında. Çok teşekkür ederim sizi tebrik ederim. Zaten donanımlı bir hanımsınız yazı ve yorumlarınızdan belli oluyor. Sağlık ve mutlulukla kalın emekliliğin sefasını sürün.
Öncelikle hedefinize ulaşmanızı gönülden diliyorum... Okul anlamında tam ondokuz yıl okumuşum... :)
İlk ve ortaöğretim de dahil, işletme fakültesi ve Türk Dili ve Edebiyatı Lisans bölümü mezunuyum.
En son Felsefe lisans bölümüne kaydolmuştum, ders kitaplarını vermediler diye sınavlara girmedim onlar da beni belli süre sonunda okuldan attılar... :)))
Asla bencillik saymadım. Astroloji ile ilgili ders alıyorum belki bir gün kendi kanalımı açarım belli olmaz.Orada şunu öğrendim. ''Alma verme dengesini'' koruyun...
Çünkü çok vermek karşı taraf tarafın dengesini bozar huzursuzluklar yaşanırmış.Ki; yaşamımızda gördük bunları..
Tavsiye ederim gökyüzü bilimi müthiş bi şey.
En azından hayır demeyi, olmayacak bir şeyi kestirip atmayı ,bağımlılık geliştirmemeyi. Bağımlılığın karşı tarafı uzaklaştırdığını ( Sadece karşı cins için değil tabi herkes bunun içinde..) Kötü düşüncenin evren tarafından size döneceğini. Güzel düşüncenin evren tarafından sizi ödüllendireceğini, mesela paranın da bir enerji olduğunu ve parasızlıktan yakınmanın size parasızlık getireceğini. yaşamınıza çıkan sıkıntılı insanların sizin bir yolculuğunuz olduğunu yeri geldiğinde enerjinizi kesmeniz gerektiği karşınızdaki taraf için hayırlı olacağını ...uzayıp gidiyo..
iki aydır ders alıyorum enerjimin yükseldiğini görüyorum.
Çok güzel ,insana dair dizeler .zaman zaman katlandığın kişiler ve olaylar gün gelir artık dayanılmaz olur çünkü insan kendi yükünün hamalıdır. Insan insana iyi gelmelidir , gelmeyecekse hiç gelmemelidir tebrikler şairem sevgiler selamlar