Seher yeli cama vurdu, Uyandım tatlı bir düşden! Sen vardın rüyamda, Sokuldun yanıma usulca, Okşadın başımı, Sımsıcak ellerin, Yüreğimi yaktı ey sevgili!
Söz vermiştin, Sol yanım, Seninle atacak Güz yaprakları gibi Seninle solacak, Hicran kapımızı hiç çalmayacak, Kalbimizin eşsiz ritmi Kulaklar da hoş bir seda olacak, Aşkımız ebediyen sürecekti ey sevgili!
Şimdi çok uzaklardasın, biliyorum! Kimin kulağına fısıldıyorsun Aşk nağmeleri bilinmez? Özlemin yakup kavurur tenimi, Yokluğun hançer yarası, Ciğerimi dağlar Seni düşünmediğim an yok ki ey sevgili!
Her yeni doğan günde, Seninle doğup, Seninle batar, Aldığım her nefeste Senin adını sayıklar, Senin gülen gözlerini düşünür Teselli arar dururum Sen " Can" dedikçe , Ömrüme, ömür eklenir, Yuvasız gönlümü huzur kaplar ey sevgili!
Gel artık sevgilim bekletme beni ! Gökyüzünde ki yıldızlara beraber bakalım, Sonsuz aşkıma seyri alem yapıp Semaha duralım! Göreceksin mutluluk çanları bizim için çalacak! Aşk iki kişilik bir bilmece desen de, Kalbim tekleyip bu diyardan göçüp gitmeden, Gelde huzura kavuştur biçare aşığı ey sevgili!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keyifliydi
selam eder
esenlikler dilerim