(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
i'zaafiyet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
i'zaafiyet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şeyi unuttum dediğin an, unuttuğun şeyi anımsarsın..
Dolayısıyla unutmamış sayılırsın ;)
Zamanla daha az anarsın, daha az hatırlarsın belki, ama unutamazsın hiçbir şeyi.. hatıralar insanın peşini bırakmıyor.. iyisiyle kötüsüyle kalıyor hepsi heybende, onlarla birlikte yol alıyorsun.. bazılarını sürekli, bazılarını da ara sıra çıkarıp, parlatıp tozunu alıyorsun..
o nedenle yaşamın gizemi; kabullenmekten ve sevmekten geçiyor anıları, kabuk tutan yaraları ve dahi tutamayanları da :) . . .
dip not: bazı yaraların kapanmasını istemez insan, çünkü her mutluluğun, -az miktarda da olsa- içinde acı barındırdığına inanırım ben :))
"ilaçlar laf olsun diye satılıyor
yeterince zaman verilirse çoğu yaralar iyileşir.."
yaralarımız bahanesiyle kendimize kızmak yerine o yaranın varlığını kabullenip , yaralarımızı sevip , yaşamaya devam edince ehlileşiyor insan..
güzeldi şiir, çokça tebriklerimle..