(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne gelen şiirler dışındaki şiirlerinizi pasif etme kararınız (tercih sizin) bence yanlış.Kurul sadece görebildiklerini, yorum yazılanları, öne çıkarılanları vs vsv vs kıstaslarla seçiyor. ŞİİRİ ÖNE ÇIKARAN KİM? Neden o şiir önde de diğeri geride? Bunları sorgularsanız diğer şiirlerinize ve okurlarınıza haksızlık ettiğinizi anlayacaksınız.....
Şairlerin güne gelen şiirlerinden öte kıyıda köşede kalan eserlerini okurum...Bir gün İskender Doğan'a bir şarkısını söylemiştim, ne çalayım size dediğinde...Çok şaşırmıştı. "Bu benim Kan ve Gül kasetimde yer alan, en çok sevdiğim şarkıdır.Ancak ne hikmetse kan ve gül tutuldu bu unutuldu " demişti.
Popülerliği sağlayan etkenler ve gerçek değeri olan eserleri gömenleri ne güzel anlatmış değil mi?
Güne gelen şiirler dışındaki diğer şiirlerin pasif hale getirilmesinin bir kaç sebebi var, ilk sebep şu ki bir kitap çalışması içinde bulunduğumdan bu aşamada bütün şiirleri pasif hale getirmek istedim, ayrıca buraya asmış olduğum bir çok şiirin alıntılanıp (aslında çalınıp) farklı mecralarda yayınlanmış olduğu gördüm.
güne gelen şiirleri pasif hale getiremememin sebebi ise sistemin izin vermemesinden dolayıdır, bu konuda yönetime mesaj attım, güne gelen şiirler dahil hepsini pasif hale getirmek istediğimi anlattım, hatta yazıları pasif hale getirdiğim halde hala görünür olduklarını anlattım.
Dediğiniz şekilde güne geldiği veya daha iyi oldukları için değil, güne gelenleri pasif hale getiremediğim için bu şekilde yapmış oldum.
Eski Yunan Uygarlığında doğadaki farklı güçleri temsil eden tanrılar vardı. Zeus, Posedon, Athena, ... gibi.Şair , bu dünya mirası olan kültürden yararlanmış. Dinlerde de rivayetler ve mucizeler var. Mantıklı olarak bakarsak bunların hepsi masaldır sonuçta. Şairin işi özgürce güzel anlatımı yakalamak, ki şairimiz de bunu başarmış. Kendisini kutluyorum. Sizi de bir şiire (sanata) sadece dinsel bir perspektifle baktığınız için kınıyorum. Şarimiz çok güzel i mgelemler bulmuş. Bizlere şiir keyfini yaşatmış. Teşekkür ediyorum.
tokatlayan ve sarsan dizelerden sonra bazi arabesk dizeler siirin ritmini ve efsununu bozmus gibi, olmasa daha iyi olurdu dedim okurken. Ama yenilikci ve ozgun anlatim dikkat cekici. Tebrikler...
Şairlerin güne gelen şiirlerinden öte kıyıda köşede kalan eserlerini okurum...Bir gün İskender Doğan'a bir şarkısını söylemiştim, ne çalayım size dediğinde...Çok şaşırmıştı. "Bu benim Kan ve Gül kasetimde yer alan, en çok sevdiğim şarkıdır.Ancak ne hikmetse kan ve gül tutuldu bu unutuldu " demişti.
Popülerliği sağlayan etkenler ve gerçek değeri olan eserleri gömenleri ne güzel anlatmış değil mi?
Kaleminize sağlık...