(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Umutlar gibi, .........yıllar da yalancı çıktı. Oysa söz vermişti bana, ..................seni getirecekti. Bir anda mevsimleri değiştirecekti, Şarkılara göre sevenler hep sevilecekti. Sevdiğim,gözbebeğim,esin kaynağım.. Yıllarım,aylarım,gün ortağım..."
Ne güzel dizelerdi, konu ortak olunca. Hocam, Selam, saygılarımla
yalan olmayan nedir ki?... hep hayattan istediklerimi almayı umut ederiz..tabii bazıları olmaz umutlarımız kırılır. ama düşünün hep istediklerimizi kolaca alabılseydik özlemlerin ve özlenenlerin bu kadar değeri olurmuydu?... selamlar kardeşime..
Şiirinizi okuyunca bir şarkı dökülü verdi birden bire;
Ne istiyorsunuz bende aldığınız yetmedimi Bıkmadınız istemekten size borcum bitmedim yıllar Çaresizlik oldunuz hep beni darda koydunuz hep Yerden yere vurdunuz hep insafınız yokmu yıllar yıllar
Erittiniz damla damla kopardınız sayfa sayfa Çağlattınız dalga dalga ezdiniz beni yıllar Üzdünüz beni yıllar " .............. yılların vefasızlığı; o üstüne biri, ikiyi, üçü..beşi..yüzü... .... koyup sonsuzluğu ulaşırken bizi; ... ... üç ,iki, bir ve musalla taşında bitirmesinden belli değil mi???...
Umutlar gibi, ...............Yıllarda yalancı çıktı. Oysa söz vermişti bana, ................Seni getirecekti. Yine efkar bastı...berduş akşamlarımdayım..elinize saglık hocam..daim olun
Umutlar gibi, .........yıllar da yalancı çıktı. Oysa söz vermişti bana, ..................seni getirecekti.
Ne söz vermelere alışmıyor ki biçare yüreklerimiz,beklemekle geçiyor şu kısacık ömürlerimiz.Ve bir şarkı dolaşıyor dilimizde işte o an '' bekleme sonbaharı bir acı rüzgar eser'' misali..Değerli kardeşimin yüreğine sağlık..