Bu satırları kaleme alırken Aklımda ölümün soğuk yüzü Ve acı,tatlı hatıralarım var Belki çok yaşamadım Ama yaşadığım her anı dolu dolu yaşadım Nefretle,kini Aşkla,sevgiyi gördüm bir bedende sıkışmış Bende sadece sevgi vardı Herkesi sevmek isterdim İsterdim ki;ölümümden sonra bu mektupla değil Şu sevecen tavırlarımla anılayım Ama biliyorum olmadı.
Dostlarım! Ölümüm sizleri üzmesin sakın Zira ben beni sevenleri yalnız bırakmam Düşmanlarım! Sizlerde sizler de fazla sevinmeyin sakın Çünkü ölüm bana olduğu kadar sizlere de yakın Bir dostum hep şöyle derdi: ’’Sevgi,sevmeği bilince anlam kazanır Sevmeği bilince sadece tutku olur.’’ Aslında hayatıma giren herkesi sevdiğim gibi Onlara tutkundum daÇ ünkü onlar hayatımın bir parçasıydılar Ama geçici bir tutku değildi. Olmadı.
Aşkım! Üzülme sakın Seninleyim Beni özlediğin zamaneğer geceyse başını çevir Yıldızların arasındanGündüzse bulutların arasından sana gülümsüyor olacağım.
Anam! Ağlama sakın Seni hep gülerken görmek isterim Acılarla dolu yaşlı yüreğini Acının coşkun seline verme sakın Benim için sen hep karanlığa ışık tutan bir meşale gibiydin Sen bana yine ışık tut Ama ben olmadan.
Can Dostum! Sana bir çift lafım var Sev dostum Hayatını yaşamak istiyorsan sev Öldüğüme üzülme sakın Çünkü biz can dostuyuz Yüreğimiz beraber Sıkıldığın zaman elini kalbinin üstüne koy Kalbinin iki katı hızlı attığını göreceksin İşte o fazla atan kalbin benim dostum Can dostum! Senden bir dileğim var Ne olursa olsun onun ağlamasına izin verme Çünkü onu ağlarken görmek Hissetmek istemiyorum
Tüm sevdiklerim,tanıdıklarım! Bilin ki sizi yaşamımın her anında çok sevdim Hatalarımı bağışlayın Ölürken huzurluyum ki Umarım öldükten sonrada öyle olurum Fani dünyada huzur bulamayan bedenim Sonsuzluğun sırlı yaşamında bulur huzuru umarım
Son sözlerim bunlar Kendinize iyi bakın Beni hep hatırlayın Elveda anam Ellveda Can Dostum Ellveda aşkım Elveda yaşam Elveda Elveda her şeye....
BU MEKTUBAT YİRMİİKİ YAŞINDA BEYİN TÜMÖRÜNE YENİK DÜŞEN DOSTUM ERTUĞRUL’UN ANISINA ATFEN YAZILMIŞTIR.MEKANI CENNET OLSUN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEKTUP!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEKTUP!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Rabbim rahmet eylesin..!
Mekanı cennet olsun..!