Ne şiirler geldi geçti, Hüzünden bir mısra, Umuttan bir mısra, Avunamamak, aramak Beklemek, sabretmek, Yanmak yanmak, Mısra mısra… Kör kuyular hala kör, Sağırlığında unuttum konuşmayı, Sohbetlerimiz vardı milattan önce, Sohbetim kalmadı, yar dediğimde… Yaslayamadığımız sırtımız, Eğik kaldı ve boynumuz… Soru işareti misali. Tek bir simgeydik. Tekerlemedir artık şarkılar bana, Aradım da dün, bulamadım Acıma tarif olanı. Gözlerim mor menekşe Geceden aldım rengimi, Halka halka bağlanacakken sana, Düğüm düğüm koptum senden. Kesilesi nefesim, Dar geçiyor boğazımdan… Pamuktan san sen prensesleri, Taş basarken bağrına, Öğrendiler taş olmayı. Nefret nefret dolanıyorsun bana. Kırma direksiyonunu hayat Gidiş var dönüş yok bu seferde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAR NEFESTE MISRALAAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAR NEFESTE MISRALAAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçde olsa şiirinizi okurken haz aldım Ama çok ara verdiniz tatılde oplduğunuzu umut ediyorum. Yeni şiirlerle geleceğınizi bekliyorum. Selamlar ve saygılar sunarım...
Geçde olsa şiirinizi okurken haz aldım
Ama çok ara verdiniz tatılde oplduğunuzu umut ediyorum.
Yeni şiirlerle geleceğınizi bekliyorum.
Selamlar ve saygılar sunarım...