(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RIZA SOFRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RIZA SOFRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam Hz. Hızır verilen ledünnü ilminin tarifi olan şiiriniz. Ruhumuzu İbrahim'i tevhit ile seyrü sülük yaptırdı. Yani milleti İbrahim olmak bu olsa gerek. Okuma imkânı verdiğiniz için teşekkür ederim. Selam, dua ve saygıyla ...
Ledün ilminin okuyarak öğrenilmeyeceğini ben de sayenizde araştırarak ögrendim hocam:)
Milleti İbrahim olabilmek teveccühünüz olsa da aciz bir kulum ben..Şu var ki; bir aya yakındır Eyüp Sultan'a gitmeyi düşündüm yasaklardan dolayı zaman kısıtlı olduğundan gidemedim. Ama ledün ilmine bakarken ''Silsile-i Aliyye Büyükleri (Video)nu izledim tanımadığım zatları tanıdım sayenizde çok teşekkür ederim. Lebbeyklerle hüzün ve huzur buldum. https://dinimizislam.com/detay.asp?Aid=4787
Ne tesadüfdür ki;Kuran'da da kehf süresine gelmişim o gün.
Hz. İbrâhim’in irşadı ile müslüman olduğu, onunla birlikte Kâbe’yi tavaf ettiği ve onun duası bereketiyle hârikulâde başarılar kazandığı da söylenmiştir (İbn Kesîr, V, 185). Güzel bir tevakuktu..
Şiiri okurken sahurdan iftara bir yol hikayesinde buldum kendimi. İçinde huzur vardı, inanç vardı, şükür vardı, iman vardı.. Hissettiren yüreğinize ve kaleminize sağlık. Saygılarımla...
Okumakta geciktiğim harika duygularla yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Insan ruhunu hangi nakışla süslüyorsa o istikamete akıp gidiyor gönül. O nu seviyor onu arıyor. Neye baksa onu görüyor. Şiirin aheste bir ruh yolculuğu gibi, hayran hayran seyrettim raksini mananin.
Mübarek gunlerin içinde iken daha bir guzeldi sunumun siirin... Sevgimle her daim.
Aslını söylemem gerekirse şiir yazmaya başladıktan sonra maneviyata yöneldim diyebilirim Canan'cım .Çünkü bazı şiirlere (Her ne kadar tartışma konusu olsa da) Farsça-Arapça (Osmanlıca ) sözcüklerin yakıştığını düşünüyordum. Ve yanlış yapmamak için daha çok okudum Farsça Arpça derken kuran öğrendim. Ve anlamlarını okudukça bilmekten çok manevi huzuru fark ettim. Sonra astrolojiye enerjiye derken dolanıp duruyorum evrende sonum hayır olsun diyeyim:)
cennetin kapısı Reyyan’dır. Bu çok özel bir betim can. Cennet'te Reyyan diye bir kapı vardır oradan sadece oruçlular girer sonra o kapı kapanır ve kimse oradan giremez denir. Ve siz de ramazan ayına özgü ilahi duygularla yazdığınız bu harika şiirinizi gönülden kutluyorum. İnsanı tasavvufa sürükleyen harika bir şiir okudum kaleminizden. Kesinlikle günümün şiiri diyorum ve gönülden kutluyorum değerli şairem. Tebrikler yürek sesinize. Gönül dolusu sevgilerimle...
Kesinlikle tesbitiniz doğru. Ramazanda gece uyumuyorum. Söylemesi ayıp bende oğlanlar çok,.. kardeşim oğlum ev arkadaşı nasıl olsa oturuyorsun yaprak sar diyorlar ve iki gündür omuzumu hissetmiyorum. Haliyle tek tek sararken aklımdan şiirin çatısını oturttum ve bugün karaladım biraz. Bu akşam da yaprağın içini hazırladım ayıp olmasın dedim bir kaç yoruma bakayım :) Ama sağ olsun tüm arkadaşlarım geldi- gitti aramıyor. Ramazanda biz bayanlara anlayış gösteren tüm beylere teşekkür ediyorum nezdinizde.. Ayrıca sizlerin seçkisine layık olmak ne güzel çok sağ olun sevgilerimle şairem.
Bu dünyadan çok uzak, başka bir aleme götürdü beni okudum bu şiir. Tebrik ediyorum bu güzel şiiri ve şiirin samimi kalemini. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Selam, dua ve saygıyla ...