Masallara başlarken; “ Bir varmış, bir yokmuş..” denir… Hiç düşünmezler ki o cümle; “ Hayatın gerçeğidir…! ”
Her şey eskidi be çocuk her şey eskidi. Bir tek bizim hikayemizdi yılların yenemediği. Yokluğa sarılıp uyuduk belki tebessümün ardındaki acı gibi. Hancı ısınır yolcu üşür misali Bir tufanın ön sözünde hangi sözü söylesek kanadı içimizde hep mahşer yeri.
Herkes aynı tonda gülümserken geçmişine yürekçe baktık anladık birbirimizi. Çocuk sevinçleri gömülü bahçeden çekip çıkardık iç çekiçlerimizi. Yokuşlar Çıkmaz sokaklar İnadına inadına yaşananlar. uğultuların iziydi. Yüreğimize ak tomurcuklar açtıran umutlarıydı geleceğin..
İki şey vardı ki; ölümle unutulan ilk hece yeni olsa da; ikinci hece hatırlatır hep Anne’mizin sevgisini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATIRLATIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATIRLATIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey eskidi be çocuk her şey eskidi. Bir tek bizim hikayemizdi yılların yenemediği. Yokluğa sarılıp uyuduk belki tebessümün ardındaki acı gibi. Hancı ısınır yolcu üşür misali Bir tufanın ön sözünde hangi sözü söylesek kanadı içimizde hep mahşer yeri.
Uataca yazmış olduğunuz "HATIRLATIR" Şiirinizi beğeniyle okudum kalemin daim gönlünden damlayan ilhamın bol olsun tebrikler Şairem.
Ahmet KAYA nın en sevdiğim, ki hepsine bayılırım şarkısının eşliğinde harikulâde bir şiir okudum sayfanızda sayın şair. Bu dünyadan alıp başka bir atmosfere taşıdı beni. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Her zamanki gibi sade , kısa ama anlam yüklü bir şiir okudum sayfanızda. Belki de ben farklı okuyorum şiirleri ama her şiirinizde yazılandan ziyade yazılmayan hisler görüyorum mısralarda
Bu gün yine sayfanızda çok güzel bir eser var yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara yansımış okuyucuyu düşündüren değerli bir eser okudum yüreğine ve emeğine sağlık her daim güzel eserler okuma dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Sevginin merhametine ne güzel şiir.. Şiirin kalbinden öpüyorum kendimden bir parça alarak. Kalem sesin sesin hiç susmasın sevgili Ferda şâirem.. Sevgimlesin hep ♥️🌹
Ufka yelken açmış anılar kupa yelken Çocukluğumuz Ne kadar gerilerde kaldıkça ruhumuzu da peşinden sürüklüyor Beden de tam ters yöne koşuyor adete ve yapılabilecek birsey yok İlahi bir güç Ben çok özlüyorum çocukluğumu Her yerimden sesler geldikçe
çok değerli bir şiir