Sencil bir yalnızlıkla uyandım bu sabah yağmur yağıyor yine İstanbul’a. Bulutlar renk arıyor şehrimin üstünde. İçimin dökümlerine hayal ekliyor ıslak toprak kokusu. Şakımak için ilkbaharda dölleniyor kardelenler kar beyazaşkın ana yurdunda.
Alçıda bekleyen ellerimden Devralacak birazdan nöbeti kalemim. Sevdamın şiirini yazacağım belki de. Yürüyeceğim sözlerin ezdiği dişlerimin yankısıyla cennetime. Susup zamanı dinleyip konuşacağım kendi dilimce. Kim bilir Karanlıkların ötesinden içime yer eden sözlerinle sarmaş dolaş olacağım belki de..
Parmağıma takacağım adını sevmek ve ölmek için. Bir arı dolanacak huzursuzluğun kanında. Ağır basacak hücrelerime yine sevgimin terazisi. Şaha kalkacak heyecan kavşağında bir atın dizginleri. Sisli gözlerle geçeceğim deliliğin göllerinden. Ilık bir öpüş mühürleyecek yüreğimi.
Dönüştükçe bir acıya bir bana Çifte su vereceğim anılarıma. Katık edeceğim sensizliği yazdıklarıma. şarkılar yığılsa da hıçkırık tutulmasına. Yüreğinde ateş yerine idare lambası yakan adamım. Sevda kuyusunda boğulup defalarca yolundan çıksan da..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım Bir Dokunuştur Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım Bir Dokunuştur Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Parmağıma takacağım adını sevmek ve ölmek için. Bir arı dolanacak huzursuzluğun kanında. Ağır basacak hücrelerime yine sevgimin terazisi. Şaha kalkacak heyecan kavşağında bir atın dizginleri. Sisli gözlerle geçeceğim deliliğin göllerinden. Ilık bir öpüş mühürleyecek yüreğimi.