aynayı tasarlama bahsinde
endülüs,
girinti çıkıntılarıyla denizi kesen bir gerçek olarak yedi sesten en özenlisiyle ve şiddetle bir sözcük olmasın mekan ve onun kıvrık kıyıları gibi duyulsun paslanmış rivayetin epik törpüsüne kendi tortularıyla karşı çıkan ve iki ağzı körelmiş görünüm arkasında toprağın altında mantarlaşan binlerce ot köküyle tüm mekanlara kan bağıntısıyla yahya kemal granada’da ve geçmişin aruz işi el sanatı herhangi bir sayfada çekip giderken bir başka endülüs yedisi ama vurgusuz denize değmeyen bir gülüşle ortaya çıkıyor la navaja taşımaya yatkın yüzleşmesi simleri birleştirip başka şeyleri saklarken civadan bir sikke ile gün ışığında alnında üç ayrı damar ve tam da şimdiye sabitlenmiş bir zaman |