Şiir yazdıran bir vakte denk gelmişti yine yüreğim..
Ve yine hüzne yenik düştüğüm bir ândı...
Yorgunum, çekmiyor ki yükünü ayaklarım! Ağrımı dindiren bir omuz olsaydı keşke... Yorgunum, birer birer çöktü dayanaklarım, Huzura uzandığım bir diz olsaydı keşke!...
... Sokaklara mirastır, sessiz ağladığımız Viraneliğe döndü artık bütün bağımız Ne çabuk geçer oldu böyle bizim çağımız Mutluluğa ulaşan bir iz olsaydı keşke !... ... Usandım, bin maskeyi süs bilip dolaşandan Usandım, yalnız ’’ben ben" diyerek yaşayandan Usandım, deva bulmaz yarayı kaşıyandan Doyasıya baktığım bir yüz olsaydı keşke!... ...
Çok şey mi istiyorum; tatlı bir bakış olsun Kalplerin birleştıği bir sıcak sarış olsun, Bazen de rahatlatan içten bir duruş olsun ... Baharları getiren bir söz olsaydı keşke !... ... Bir hayalin peşinde ne çok gönül tutuşur Hüzünler harmanında umudumuz buluşur Susarız elbet, o ân melalimiz konuşur Bakınca dinlendiğim bir göz olsaydı keşke... ... Saat 15.00-24.00 suları, 6 Ağustos 2020... mürsel emre doğan ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÖZ OLSAYDI KEŞKE!... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÖZ OLSAYDI KEŞKE!... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizin sesi kaleminizin değeri sayfanızda yazmış olduğunuz güzel mısralarla doruğa çıkmış güzel eserinizi bizlere ulaştırdığın için candan teşekkürler anlamlı akıcı ve duygunun ön planda olduğu eserinizi beğenerek okudum kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla