(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ved(f)asız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ved(f)asız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ved(f)asız demiş kaleminiz. Arapçada vedd; arzu, sevgi sadakat demek olsa da siz bir ayraçla bu kelimeye vefasız, fedasız gibi anlamlar da yüklemişsiniz, kelimeyi belirli yerlerden bölerek ve böylelikle benim anladığım vedasız gidene haklı olarak sitemler yağdırmış kalem bir vefasıza Oysa ki aşk vedd güzelliğinde de kalabilirdi vefasızlıklar olmasaydı, diyorum ve mana içinde mana dolu dizelerinizi gönülden kutluyorum. Sonsuz saygıyla...
Bence, zaten artık gelmeyecek. O hergün ama hergün bi şeyler koparıp giderken, bir süre sonra zaten sizden ne ona dair, ne de kendinize ait bir parça kalmayacak. Çoook hoştu şiir. Tebrik ve saygılarımla sayın şair. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Oysa ki aşk vedd güzelliğinde de kalabilirdi vefasızlıklar olmasaydı, diyorum ve mana içinde mana dolu dizelerinizi gönülden kutluyorum.
Sonsuz saygıyla...