(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ETMEM AŞİKÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ETMEM AŞİKÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumlayan dostun mekânı cennet olsun inşallah. Şiir ve yorum da mükemmeldi kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Güzel şiirinizi, şiire yakışan sesiyle seslendiren rahmetli dostumuz Mehmet NALBANT'a biz de buradan gönül dolusu rahmet ve Fatihalar gönderiyoruz. Rahmetli ŞAİRAĞA bizim DÜSTUR şiirimizi de seslendirmiş, ve hediye etmişti. Mekânı Cennet, kabri nûr olsun. Tebrik ve selamlarımla gözlerinizden öpüyorum...(Aksakal)
Teveccüh gösterip, şiirlerime ses ve yorumlarıyla renk katan değerli dostlarımın geçen senelerin tozlu raflarında bırakmak olmazdı.
Önceden de ifade ettiğim gibi; ardımda, bahçemize yolu düşecek olan dostlarımız koklamaya değer çiçek bulabilsinler düşüncesiyle seslendirilmiş şiirleri ön tarafa alıyorum. Dün de sizin mükemmel yorumunuz sayfamı süslemişti.
Bugün paylaştığım bu şiirde de öne çıkan yine yorumun, seslendirmenin mükemmelliği. Davûdî sesiyle Şairağam bir başkaydı. Tanışmak, lokmasını bölüşmek, sohbet etmek nasip oldu.
Bir Nisan yağmuru gibi eşsiz... Bir o kadar da kısa.
Allah gani gani rahmet eylesin.
Teşekkür eder, her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim, muhterem Ağabeyim.
Saygılar