(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARZ-I HÂL NAME/İNTİZÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARZ-I HÂL NAME/İNTİZÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kınayı da yar, deli gönül kınayı Alem beni, bu aşk için kınayı Kader, canım gurbet ile sınayı Vefasızım, kadir kıymet bilmedin kutlarım.... emeğinize sağlık....
Ya ben seni böyle mi uğurladım İstanbul'dan bu ne hal canımın içiiiii?
Vuruyorum sazın tellerine ses vereceğim lakin bozlak sesime ağır geliyor:))
Türkü gibi söyledim ağıt yaptım.Canım senden bu tarzı ilk kez okudum ama alacağı kalmamış bi tamam vermişsin hakkını.Duyguya hiiiççç dokunmuyorum deşileceğim yoksa.
Unutmadan İstiklal küsmüş sana haberin olsun Pierre Lotti de emme Eminönünden martılar özledik dedi,gülhane de çiçekler dile geldi o nerde dediler boyunları bükülüydü,Sarayburnundan geçen trenler söz verdi getireceğiz beklediğini diye,Boğazın suları aksini saklamış özlediğinde bakmak için ve gökyüzü bir avuç maviliğini yolladı yüreğine ve İstanbul seni özlüyormuş yokluğun hançer gibi saplı kalmış tam orta yerine.Ve bil ki İstanbul y/anıyor..
Se vi yo rum se ni...
Eş:)Hülya tarafından 8/1/2008 11:14:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beni özlediğin belli de cevap ver bakalım nerdesin evden arıyorum kapı duvar. Sesin soluğun çıkmıyor. Hadi gel artık bak çok özledim haberin olsun. Ha bir şey daha 8 inde Eskişehir'e geçiyorum 23 ünde de Ayvalık. Birlikteyiz haberin olsun. Çekilmez sensiz Ayvalık falan. Yettin artık çık gel.
Bir deli rüzgar esmiş içinizde. Tane tane, boncuk boncuk işlenmiş şiirin her mısrasına, dörtlüğüne. Ve, Demir çarık, kırık asa düş yola Yaz baharın, bitmek bilmez kış ola Zamanı gelidiğinde, adın duyula Zemheride donan, kuşa dönesin
Diyerek, kendini de bizi de bahtiyar eyledin. Teşekkürler.
Fena kızmışsın be Bacım...Alev alev yansımış şiire... Resim dersen şiire paralel......Bu şiirin muhatabı kim ise hak etmiştir eminim..Yoksa çıkmaz bu dizeler durduk yere... Ve kutlarım..Selam ve Sevgimle..
Güneşin yüzüne gölge düşmüş Taramış saçını, dökmüş bir yana Mehtabın tenine, günah mı değmiş Kararmış gecesi, dönmüş zindana
Yar deyince, gözyaşların sarara Utana bülbüller, gülden utana Ne yana dönsen, ahu zar ola Kirpigen, kanlı yaşlar bulana
Kınayı da yar, deli gönül kınayı Alem beni, bu aşk için kınayı Kader, canım gurbet ile sınayı Vefasızım, kadir kıymet bilmedin
Demir çarık, kırık asa düş yola Yaz baharın, bitmek bilmez kış ola Zamanı gelidiğinde, adın duyula Zemheride donan, kuşa dönesin
Efkârın demini tutmaz olasın Mezarın üstünü çalı dalasın Son nefesin, gırtlakta kısılı kalsın Hesabı kesilmiş, dile dönesin
Çağlayı da deli gönül çağlayı İntizarım, yere göğe sığmayı Eylül der ki; yüzün rahmet görmeyi Şafağı karanlık, kula dönesin durum kritik eylül hanım zor bir hal ....ama şiir çok güzel....
Öyle güzel kelamları olan bir yüreği kırabilecek intizarlarla inletecek şahsa kızmamaak elde değil harikasınız değerli Eylül arkadaşım muhteşem kaleminiz çağlasın
anadolumdan türkü okudum saydım çok hoştu ara ara anadolu şivesi ile yazmanız daha güzel bir tat vermiş (keşke son mısraları da kafiyelerle yapsaydınız ama böylede güzel)tebrikler asimaral
laledevri tarafından 8/1/2008 3:15:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taramış saçını, dökmüş bir yana
Mehtabın tenine, günah mı değmiş
Kararmış gecesi, dönmüş zindana
kutlarım....
emeğinize sağlık....