Tarifsiz bir arzu ile Gözlerini çekti canım. Kâh bal, Kâh batyal, Kâh berkemal gözlerini… Bakamazsam herhâl; Kör olacak gibiyim! Galiba, Gözlerine Aş(k)eriyorum…
Dizginlenmez bir hevesle Cemalini çekti canım. Bazen duysal, Çok kez kutsal, Her daim duygusal cemalini… Göremezsem derhal; Düşüp ölecek gibiyim Galiba, Yüzüne Aş(k)eriyorum…
Antakya, 08 Eylül 2020 Ali Asafoğulları
***
Batyal: Derinliği 200 ile 2000 m arasında olan deniz… Berkemal: Mükemmel, pekiyi. Duysal: Duyuyla inanılan. Herhâl/de: Büyük bir ihtimalle, belki. Muhal: Olamaz, olmaz, olmayacak, olması, gerçekleşmesi olanaksız. Cemal: Yüz güzelliği.
Eser: Büyük usta, hemşehrim Selami Şahin’e ait... Ben sevdalı sen belalı... Yorum: Çok değerli kardeşim Tuğba Yurt...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aş(k)eriyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aş(k)eriyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizden sayfanızda güzel bir şiir okudum duygu yüklü anlamlı bir eser çıkmış kaleminizden yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler yazmanız bizlerle paylaşmanız dileğiyle sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Dizginlenmez bir hevesle Cemalini çekti canım. Bazen duysal, Çok kez kutsal, Her daim duygusal cemalini… Göremezsem derhal; Düşüp ölecek gibiyim Galiba, Yüzüne Aş(k)eriyorum… ...... Şiirin duygusuna uyumlu fon müziği eşliğinde yorumunu dinlemek okumaktan daha bir keyif verdi yüreğime. İçtenlikle kutluyorum usta kalem sahibini.