karışırken geçmişim kırmızıya sen göğsüme iğnelerdin iğneler kanatırdı yok yere akan parmaklarımın bahtsızlığı yedi gün gitmezdi! bugünün uğuru kırk gün gelmezdi!
iğnelerime kırmızı kurdeleler bağlardın senin doğrularının ayağıysa hep çözülmüş kalırdı sonra beni eğerdin dizlerimin üstüne bir kurdele koparırdım geçmişten tatlı bağcıklardım pabuçlarını düşürmezdim seni hiç! hep!
beni karıştırırdın…
beyaz tırnaklarım dönüşürken kırmızıya ruhumu da değişir sanırdın kırmızı dudaklarımla kahkahalarım kahpe bir kadına benzetirdi beni susmalıydım elimle ağzımı saklamalıydım belki! etimle hevesimi örtmeliydim!
kırmızı arzularım geçmişten kalmıştır belki düşünürdün sonra boyardın kara kara bulut yağardı her gün şehrimize kırmızıda yalnız uyanırdım ağlardım kırmızı! kırmızı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırmızı yanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırmızı yanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bulut yağardı her gün şehrimize Şafakta yalnız uyanırdım Ağlardım Kırmızı… Kırmızı… Beni görmezdin… Kırmızı güvendir aslında… Beni bilmezdin… ===== Tebrikler Değerli Dost .. Çok güzeldi ...
Beyaz ellerim dönüşürken kırmızıya Ruhumu da değişir sanırdın… Kırmızı dudaklarımla Kahkahalarım kahpe bir kadına Benzetirdi beni Susmalıydım… Elimle ağzımı saklamalıydım belki Etimle hevesimi örtmeliydim…
Kırmızı arzularım geçmişten kalmıştır belki Düşünürdün… Sonra boyardın Kara kara… Bulut yağardı her gün şehrimize Şafakta yalnız uyanırdım Ağlardım Kırmızı… Kırmızı…
Beni görmezdin…
Kırmızı güvendir aslında…
Beni bilmezdin… *************** Bu cesur dizeler yalnızca cesur bir yürekten çağlayabilir...Kırmızı güven...kırmızı aşktır birazda...aşka aşık zamanlarda kanayan yaralara selam olsun...Bayıldım...okumanın keyfiydi dizeler... sevgimle NeNa
Kırmızı arzularım geçmişten kalmıştır belki Düşünürdün… Sonra boyardın Kara kara… Bulut yağardı her gün şehrimize Şafakta yalnız uyanırdım Ağlardım Kırmızı… Kırmızı…
Beni görmezdin…
Kırmızı güvendir aslında…
Beni bilmezdin…
hüzün eşit olarak serpiştirilmiş güzeldi tebrikler selamlarımla
Kırmızı arzularım geçmişten kalmıştır belki Düşünürdün… Sonra boyardın Kara kara… Bulut yağardı her gün şehrimize Şafakta yalnız uyanırdım Ağlardım Kırmızı… Kırmızı…
Beni görmezdin…
Kırmızı güvendir aslında…
Beni bilmezdin…
GÜZEL BİR ANLATIM OLMUŞ.YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN.RABATLI
kutluyor başarılarınızın devamını
diliyorum saygılarımla