(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyle Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyle Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevi de gurur yapılmaz ın şiiri idi. Ne olurda olsun karşımızdaki kim olursa olsun ve bize ne yapmış olursa olsun hissettiklerimiz aşk ise vazgeçmek mümkün değildir ; hep bir umut olur o kalbin içinde ve asla terkedilemez, bi başına konmaz hayat mücadelesinde.
Ne güzel aktarmışsınız Tebrikler ve teşekkürler 🙏 👏
... Sessizce ayrılıp terk edip gidişin Karanlığın içinde sis gibi eriyişin Masallardan çıkan heyula oldun Anıları unutmadan heceleyip didişin Ne kazandırdı söyle?
Bu çok güzel ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstâdım. Selamlar ve saygılarımla.
mutluluk yoksa mutlu bir aşk mı ya da masal addedilen sözcükler mi kayıtsız hayat mı sıradan? ve sıra dışı olmak. sıradanlığın muadili belki de herkesle aynı fikirde olmak doğruları savunan ve peşinden giden ve aşka düşkün ve aşkı artık insanlık yoldan çıkarmışken...
ötesinde belki de öteki yarımı nerede saklı sahi insanın ve mutluluğun izafi sunumu...
bir şiir.
bir selam.
iyi niyet.
nelere kadir ki kadir kıymet bilinmediği için belki de avunmalıyız savunsak da doğruları ve gerçek aşkı asla değer görmeyen.