(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
melek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
melek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece gülümseyecekler zavallılığınıza --------------------- birileri bu terör lanetine sinsice kışkırtan çıkarcılara bir son vermeliellerinize yüreğinize sağlık. kanı kanla temizleyemeyiz. bunu iki taraf ta bilmeli...
Şairin duygulu dizelerine tebriklerim gelsin ama bu olayın hala şokunda olanlara ve Allah geride kalanlara sabırlar versin... Güne yakışan dizeler olsa da Türkiye'ye yakışan, Dünyaya yakışan görünümler değildi...
Duyarlı bir yürek..Beş cümle..Herşeyi ayan beyan ve o kadar iyi anlatmış ki... Yürekten kutlarım..Yitirdiklerimize Allah'tan Rahmet..Ailelerine başsağlığı ve sabır dilerim... Son olması dileklerim....Selam ve Saygımla..
Güngören'e ateş olrak düşen, güne şiir olarak düşmüş. Acı büyük, ne söylense az, umarız son olur, melek de olacaklarını bilsek. Duyarlı yürekler attıkça, o kalp atış sesleri bastıracak birilerinin zafer çığlığını, eminim. Sevgiyle...
Gerçekten hiisedilmiş ve incecikten bir kar hüznüyle yazılmış. Nokta konduğu anda da unutulmaz şiirlere aday. Yüreğiniz her an duyarlı lanet hemen son bulsun dilerim.
Her öedenen bedel bu topraklaraın daha derinliklerine kadar-acıtarakda olsa mührümüzü çakacak; itler-bitler katil emperyalizmin tetikçileri zavallı kalacaklar. Dünyanın neresine acı salarla salsınlar "Kavak uzaya uzaya göğe değmez elbet dibine bir balta vuran olur.
kan renginine bulanmış sokakların yollarında insan gibi yürümekten korkan çocuğun kadının ve insanın canından poazar eyleyen zhniyete binlerce kere lanet olsun demekse şiir. şiir işte sevgii ve dostlukla şair kutlareım yerini hakeden bir şiir mavi kurdelalar kuşatmak isterdimde yüreğim elvermiyor kan gölünde onun rennginide bulandırmaya hep saygılar yüreğinize
O melekler okşarken teselli diye acısı ile çaresiz başları, öyle bir dokunacaklar ki bu ruhsuzluğu yapan iskeletsiz bedenlere, feryatlarından cehennem kuduracak... Yanan yüreklere sabır, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum Gönül'den. Saygılarımla.
Yürek yanıyor malesef. Hangi amaçla böyle bir vahşet yapılabilir ve hangi vijdan bu manzaraya duyarsız kalabilir. Terörü yapan,yaptıran ve ona çanak tutan tüm unsurlara binlerce lanet okurken terör madurlarına Allah'dan rahmet, yaralılara şifa, ailelerine ve ülkemize ise baş sağlığı diliyorum. şairimin duyarlı yüreğini de yürekten alkışlıyorum. Dilerim bu son acımız olur.Selamlarımla.