(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYİN VAR BAYBURT! - I - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYİN VAR BAYBURT! - I - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yıla yakın kaldığım, değerlerinden fazla bir şey kaybetmemiş bu Anadolu şehri için yazılmış çok güzel bir şiirdi. Dilinize ve gönlünüze sağlık. Selam ve saygıyla...
Sert esen rüzgârla önce Istanbul'a sonra da Berlin'e savrulunca uzun zaman doğduğum toprakları ziyaret imkânı bulamamıştım. Üç sene kadar önce nihayet bu ayıbımızdan kurtulabildim.
Vatanımmın her yöresi cennet olsa da, insanın doğduğu toprağın suyu, kokusu bir başka güzel.
İçtim... kokladım elhamdülillah.
Bugün Bayburt güzellemesi şiirini görünce, bu güne kadar yöremle ilgili şiir yazmadığımı farkettim.
İnsan sevdiğine sitem eder, naz eder.
Kalem sağolsun. Fazla naz etmeden, ilhama da yalvarmadan bir kaç dize karaladı.
Bu ayıptan da kurtulmuşuzdur muhtemelen.
Yorum ve teveccühünüz için teşekkür ederim Sabri Hocam.
Yöresel şiveyle yazılmış ve her zaman bulunamayacak harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler üstâdım. Kaleminiz dâim olsun inşallah. Selamlar ve saygılarımla.
bu Anadolu şehri için yazılmış çok güzel bir şiirdi. Dilinize ve
gönlünüze sağlık. Selam ve saygıyla...