sevdiklerinden ayrı kalmak insana çok acı verir çok gönül yaralı,gözler dolu dolu kahırdan kaybolur his -duyu ancak şimdi düşünmek vakti değil giden trenlere avil avil bakma vakti değil marşandiz acı acı bağırınca hayattan kopma vakti değil...
eski yük vagonu ahşabından sızar ince bir ışık kış uykusundan henüz uyanmıştır hala doğayla barışık göz ya da gözlerde durur öylece asil-insancıl hemde etrafına bir o kadar alışık zira takati özlemdir süzülür hatta hiç düşünmeden uzun uzadıya bırak aksın damla damla ayrılık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Vakti (tekaüt) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Vakti (tekaüt) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun bir aradan sonra hoş geldiniz. Kahveleri benim hesabıma yazın lütfen şair. İyi ki şiir ve iyi ki şiirlerini seslendiren güzel insanlar var. Ayrılıklar, galiba özlemlerimizi zulalarımızda saklamamızın sebebi. Ömrümüz özlemlerle geçerken, dün ve bugün ne de çok farklı. Tebrikler. Şiirle.
yazın lütfen şair. İyi ki şiir ve iyi ki şiirlerini seslendiren güzel
insanlar var. Ayrılıklar, galiba özlemlerimizi zulalarımızda
saklamamızın sebebi. Ömrümüz özlemlerle geçerken, dün ve
bugün ne de çok farklı. Tebrikler. Şiirle.