Koşarak sana sarılmak istedim Çocuklarla doluydu sokaklar Oturdum merdiven basamaklarında Kukla oyuncaklar susamış Gidip çeşmeden su getirdim Sonra ıslanan pabucumu sildim Başımı kaldırdım gökyüzüne Bugün çok güzel
İncecik sesim bisiklete binmiş Çiçek göbekleri arasında Kırmızı sarı mor dönüşler yapıyor Frenleri yok ki mavinin Yanıma yaklaş çıplak ayaklarım Ürkek nefesimle daralan göğsüm Pervanesi dönen yelkenli tekne gibi
Sabahın sessizliğine dolan kuşlar Avuçlarımın içinde büyür büyür… Ellerimi kaldırdım sağda solda ne varsa Suyun akışını doladım uçurtmaya Direğe asılı lambalarla aydınlandı Heyecanlı çığlıklarımı karşılayan annem Bakarken bana ela gözleri sevinç içinde
Oyuğa sığmayan sen misin? Toprakla konuşan ilkbahar Yaşamış-yaşanmamış Pembe buğdaylar şarkılar söylüyor Ekelim ruhuma yedi kere Araf’ın kapısında toynak sesleri Gücünden daha kuvvetli Kar altından başını kaldır güneş Gel göğsüme saklan Orası çok sıcak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değerli kaleminizden sayfanızda güzel akıcı bir dille yazılmış mısralar arsı uyum mükemmel olan eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Ne güzel bir anlatım, ne güzel ifadeler. Ninni edası veren satırlar. Hece sever biriyim ama serbest şiir okuduğum 3-5 kalemi geçmez. Ve bu sizin kaleminiz sayesinde olmuştur inanın. Kaleminize ve gönlünüze sağlık. Nice böyle güzel eserlere. Selamlar, saygılar.
Şairimizin Eserini, Can-ı Gönülden Tebrik eder, Sağlıklı,Huzurlu,Mutlu, Şiir tadında, Güzel bir Yaşam dilerim. Hayırlı Günler Selâmlar.Sevgiler. Allah'a emanet olunuz.
resulcivcik tarafından 12/18/2020 10:51:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayfaya girince gözüm gönlüm açıldı, fon renkler ve sadeliğin inceliği insanın ruhunu sarıp sarmalıyor ilk etapta. Sonrası şiir başlığı bile tek başına bir şiir bence ''Araf’ın Kapısında Toynak Sesleri '' Bereket, güç kuvvete salıverilen at sesleri, bisiklet sesiyle, yürek sesiyle hem sevgi hem sevgide bereket dağıtıyor yürek tarlalarına. Seni okumak, hissetmek, duyguna eşlik etmek her daim güzel ve sen güzelsin. Yürektesin bendesin...
Övgüyü ,saygıyı hak eden özel bir kalem Ümmühan hanım .Sizde genetik sanata karşı başarı. Bayıldım şiire oh be şiir okudum dediğim ikinci kalem bugün ve hep var olan başarı. Uzak olsam da şiirde okumaktan hep keyf aldığım kalem .
En saf duygular çocuksu olanlardır şüphesiz. Menfaatten, hileden, yalandan, riyâdan uzak.
Hatta en temiz sevgi de onlarınkidir ki, seslerini bisiklete bindirmeyi bile beceriyorlar.
Kaldı ki, pervanesi dönen yelkenli tekne gibi ürkek nefeslerle daralan göğüse de sâhiplerse eğer analarının ak sütü gibi bir selâmı hak ediyorlardır şüphesiz...
ve bir kuş konuyor şiire sonra, şairin ayakabılarını sildiği merdivenin başına, ve şiir bahara dönmüş kışlara özgü su olup usul usul akarken karlarının altından, müjdeleniyor da elbet insan dost bilmişliğinden ,bir yüreğin umutlu seslenişlerinden bir güzel şiir de yeniden doğrulduğunu bahara...
Kar altından başını kaldır güneş Gel göğsüme saklan Orası çak sıcak Eve insanın göğüs kafesi en sıcak yerdir zira sevdiklerini, dertlerini bütün mutluluklarını ve kırgınlıklarını hep orda saklar çünkü
Şiiri bütünü ile çok beğendim lakin finali muhteşemdi Yüreğinize sağlık hocan selam ve saygılarımla
Oyuğa sığmayan sen misin?” Toprakla konuşan ilkbahar Yaşamış-yaşanmamış Pembe buğdaylar şarkılar söylüyor Ekelim ruhuma yedi kere Araf’ın kapısında toynak sesleri Gücünden daha kuvvetli Kar altından başını kaldır güneş Gel göğsüme saklan Orası çok sıcak...