romanlara konu lazımdı bir lanet daha ışığını yaktı gözlerinde mecnunun leylası altı üstü bi et parçası lakin hormonlar coşmuş laneti haşin gösteriyor leylayı allı pullu sanki peri mecnunsa bir nefs.. yanacak kaçarı yok..
Mazideki yerini alacak her lanet elbet sadece bir nefsi daha yaktığıyla kalacak nasılki aşkın hayali kavuşmak. kavuşmaksa aşkın laneti nasıki her aşkın kavuşması bir son ..gibi her nefs için lanetin sonu ..ölüme kavuşması gerekli..
mecnun göze alacak elbet ölümü..kavuşmaya aşkına leylada insan evladı mecnun gibi ..onunsa laneti güzelliğin kibiri.. dağlarıda deldirir bir bakışına..karagümrüğüde yaktırır .. kavuşsalar kor ateş .. kibir kavuşmasalar buzulda bir dünya.. gurur kaçarı yok yanacak iki nefs öyle yada böyle .. lanetle..
Hoyratça birikti heybelerde lanetli korkular sinsice bahanelerle kader deyip geçti insanoğlu..savunmalar azık oldu.. kurtulmalı heybeden.. bırakmalı ama nasıl.. belki ardına bakmadan kaçmalı kaçıp kaybolmalı düşüncelerde.. kaybolmalı belki bir kitap sayfasında satır arasında belki bir ormanda.. çam ağaçları arasında belkide başıboş kalabalıkarda.. mesela meyhanede bira şişesi dibinde kafayı vurunca masaya .. bülbüller derdine ortak olmalı kafanda uçuşan yada hipnoz eden dansözün göbeğinde lanetli kara gözlerine ulaşamadan.. sarhoş hayallerle uzanmalı yatağa baıknca bembeyaz tavana kaybolmalı .. öyle yada böyle kaybolmalı bi yerlerde zincirleri kırarken elalem ne derlerden..kaybolmalı.. şaşırtmalı laneti..çıkmalı yoldan .. heycan artmalı.. düşmeli. Acımalı panikle bir yanın...farkettiğinde kaybolmanın.. hoyratça kaybolmalı korkakça lanetli yaşadıklarını farketmeye.. yoksa kaybetmeden bulamıyor kendini insan.. önce bir kere kaybetmeli..ki sonra bulunca sarılsın kendine doya doya. Şükretsin varlığına. Tabi bulursa...heybesindeki lanetinden sıyrılıp...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.