(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzaktayken yakınımdasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzaktayken yakınımdasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok acıklıydı,Çok güzeldi, öğüt sevda ve özlem vardı, yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Harika bir şiir okudum üstâdım, tebrikler.👏 Burada da yakınındayım.Denemek için girdim ama site biraz mobilden yavaş çalışıyor henüz alışamadım. Selamlar ve saygılar sunarım.
Uzaklık insanın duygularını dışa vurur. satırlara döker... Eşim için yazdığım şiirlerin hemen hemen hepsi bir şekilde başka şehre gittiğimde ona yazdığım SMS mesajlarından oluşmaktadır. Duygu dolu ve anlamlı şiiriniz için kutluyorum.
İşin özü bu gönüllerin bir olması bir insan uzak olabilir gönüller Birse o onunla her zaman bir demektir gerçek sevgi de budur Tebrik ederim saygılar selamlar hocam
Mesafeler uzadıkça Ne kadar yakınlaştın bana Sen uzaklardayken Sanki içimde gibisin......// Mantığın duyguların önüne set kurduğu bir durum değerlendirmesini ne güzel anlatmış şiir..Uzakdan herşey daha romantik,daha duygusal ve özlemin de bir güzel tad verdiği ortam bence de çok daha güzel..Yakın çekim..! çok tehlikeli..herkes için..! Emeğinize yüreğinize sağlık .