(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zirve Yolcusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zirve Yolcusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesinizin mısralara yansımasıyla harika bir eser çıkmış ortaya yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Zirve iyi değildir bence. Zaten iç dünyasında yalnız olan insan, zirveye çıkınca hepten yalnızlaşır çünkü...
Sonra oraya çıkmak için şiirde anlatıldığı gibi kaybedilenleri de ekleyince pişmanlık başlar sanırım (sanırım diyorum, çünkü; hiç zirvede olmadım, istemem de). İçindeki sevgi de sevgiye olan özlem de kuruyup gider..
Kaleminize, yüreğinize sağlık kıymetli hocam...ince bir hicivle kaleme aldığınız bu didaktik şiirinizi beğeniyle okudum, haz aldım gönülden kutlarım...Zirveye çıkıp hakimiyetlerini ilan edenlerin en son durağı zirvenin en alçak yeri yerin altı olacaktır.!selam ve saygımla...Ziya VAR.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir serbest vezin şiiri okudum, Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten Tebrik ederim, en içten selam ve saygılarla, nice şiirlere.
Zırveye tırmanmakta değil iş ardınızda bıraktıklarınızı küçümsememektedir bütün olay, bunu yapabiliyorsanız illa bişileri ıspatlama gereği deduymazsınız, o zaman zaten siz dostlarınızın gönlūnde zirvedesinizdir hep. Manidar bir şiir okudum kaleminizden. Çok derin ve güzeldi. Tebrikler. Sonsuz saygılar...
Çok güzeldi,Harikaydı,yüreğine sağlık Üstadım çok acıklıydı,sevgi ve öğüt vardı, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla